Nasze Miśki - Avance
Matejko - 06-06-2011, 14:25
Derpin napisał/a: | u mnie właśnie tak trochę puszczają po dobiciu klimy na maxa |
uwierz mi ze nie puszczaja bo jakby choc odrobine puszczaly to gazu bys nie mial w miesiac wiec albo sie ulozyly i sa ok od rozprezenia gazu, albo cholera wie co, a oringi sa do klimatyzacji specjalne najczesciej zielone
na razie chyba oleje sprawe jak sie zdarzy drugi raz to zaczne kombinowac
Krzyzak - 06-06-2011, 17:05
kurcze - bo ostatnio widzę, że warsztaty klimy dziadują - np. w kombi robili napełnianie i podobno dobili z 500 na 670, a klima chłodzi dużo słabiej...
chyba trzeba na poprawkę jechać
Anonymous - 06-06-2011, 18:27
tylko 670? nie chcę skłamać ale u mnie nabiliśmy albo do 700 albo 770 w każdym bądź razie 7 była z przodu bankowo
fj_mike - 06-06-2011, 20:02
User manual podaje 630-670g
Service manual z kolei 670-710g.
Anonymous - 06-06-2011, 20:11
jutro sprawdzę u fafała w katalogu ile miał tam podane bo nabijaliśmy wg jego listy przy tym sprzęcie.
Krzyzak - 07-06-2011, 06:59
fj_mike napisał/a: | Service manual z kolei 670-710g |
tym się kierowałem
Matejko - 10-06-2011, 01:29
wczesniej chyba zapeszylem, bo maszyna do klimy sie posypala a w galu nadal chlodzi,
dzisiaj wymienilem dwa dolne wahacze przednie, ale juz nie mialem sily na jazde probna jutro sprawdze,
mimo to cos jeszcze z tylu sie tlucze i nie idzie znalezc
Krzyzak - 10-06-2011, 06:30
Matejko napisał/a: | z tylu sie tlucze i nie idzie znalezc |
to pewnie hamulce... lekko but i jak przestanie, to one
Matejko - 10-06-2011, 20:06
tlucze sie z tylu stabilizator i laczniki, na jutro mam nowe po 20zl/szt. z adlera - pamietam jak kupilem do cari takie to wytrzymaly nader dlugo w porownaniu z innymi - sprawdzimy, geometria ustawiona na zielonym ale mimo wymiany wahaczy cos jeszcze sie tlucze z przodu - tylko przed regulacja zbieznosci sie nie tluklo i obstawiam jakis kawal kolegow z pracy
Hugo - 10-06-2011, 20:45
Im więcej grzebiesz tym więcej słyszysz. Jadąc po wyboistej drodze leciutko naciśnij pedał hamulca, jak przestanie się tłuc to zaciski hamulcowe do remontu.
Matejko - 10-06-2011, 21:09
eeee jak luz na hamulcach slychac to wiem, a to zdecydowanie cos innego, no i tak jak napisalem wczesniej tego nie bylo, zaczelo byc po regulacji zbieznosci
gigant87 - 11-06-2011, 10:24
U mnie tłucze jakieś łożysko oporowe od amora... może wpadłeś ostatnio w jakąś dużą dziurę?
Matejko - 11-06-2011, 10:45
nie kurwcze, wcisne hamulec to przestaje w morde
Hugo co tam z tymi hamulcami trzeba zrobic??
Hugo - 11-06-2011, 10:51
Matejko napisał/a: | nie kurwcze, wcisne hamulec to przestaje w morde | Hehe, a nie mówiłem? Matejko napisał/a: | Hugo co tam z tymi hamulcami trzeba zrobic?? | Najpierw kup zestaw naprawczy prowadnic (jeśli te prowadnice co masz nie są skorodowane to zostaw je i nowych nie kupuj). Zestaw naprawczy prowadnic mam na myśli tylko gumki na górne prowadnice i odpowiedni smar. Kup również blaszki trzymające klocki i wymień. Powiem tak: Pomoże, ale na kilka dni, sam się przekonasz. Ja załatwiłem problem chyba na zawsze, a więc: to jest raczej możliwe tylko w Galancie, mianowicie wybijają się otwory prowadnic w jarzmach. Nie ma innego wyjścia jak oddać jarzma i prowadnice do ślusarza, wstawi tulejki w jarzma i stoczy prowadnice. Ja dokładnie tydzień temu to zrobiłem i jest genialnie. Zero luzów na zaciskach, żadnycgh stuków i zawieszenie przednie jest niesłyszalne. Mam też takie przemyślenia, że te ogromne luzy mogły być przyczyną gięcia się tarcz hamulcowych, ale nie mam nic na poparcie tej teorii...
Matejko - 11-06-2011, 12:13
Hugo napisał/a: | Najpierw kup zestaw naprawczy prowadnic (jeśli te prowadnice co masz nie są skorodowane to zostaw je i nowych nie kupuj). Zestaw naprawczy prowadnic mam na myśli tylko gumki na górne prowadnice i odpowiedni smar. Kup również blaszki trzymające klocki i wymień. Powiem tak: Pomoże, ale na kilka dni, sam się przekonasz. |
uoo to tak samo jakbym poprostu tam smaru dolozyl
|
|
|