Forum ogólne - Gaz w samochodzie - zakładać nie zakładać
piwkotom - 20-09-2005, 00:07
z ta plaska podlaga to fakt, moze byc problem, nie wiem czy mozna na zewnatrz, chociaz w miejsce zapasowki powinno sie dac jesli chodzi o zapas to zawsze mozna kupic sobie taki bajer w sprayu na dojazd do serwisu i tyle, miejsca zajmuje tyle co nic
zawsze jeszcze jest opcja na butle na dachu + owiewka
luk_szc - 20-09-2005, 00:13
Karwoś napisał/a: | tylko że pali nie 8 a pewnie 12 w miescie - im większe spalanie tym szybciej się zwraca |
Trzeba to spalanie porównać proporcjonalnie do spalania benzin a nie , że im więcej gazu tym szybciej się zwróci .
[ Dodano: Wto Wrz 20, 2005 12:16 am ]
piwkotom napisał/a: | z ta plaska podlaga to fakt, moze byc problem, nie wiem czy mozna na zewnatrz, chociaz w miejsce zapasowki powinno sie dac jesli chodzi o zapas to zawsze mozna kupic sobie taki bajer w sprayu na dojazd do serwisu i tyle, miejsca zajmuje tyle co nic
zawsze jeszcze jest opcja na butle na dachu + owiewka |
Co do spreju to nie polecam , nie da sie wyważyć kól bo to cudo spływa w jedno miejsce Gaz na dachu - a przewody - sztywne , miedziane - jak do środka zapakowć ? ? ?
Karwoś - 20-09-2005, 00:18
chodzi mi o to że jeżeli spada mi 12 bezyny - to bazu bedzie 13 , a jak spala 8 benzyny to gazu bedzie ok 9. I wtedy różnica w kosztach na paliwo rośnie. Ogólnie im więcej samochód pali tym bardziej opłaca się instalacja.
luk_szc - 20-09-2005, 00:20
Tak to co innego . Tylko, żeby palił te 9czy 12 litersów ( to chyba coś z nim nie tak)
Karwoś - 20-09-2005, 00:23
no jak ja mam 2,0 w automacie to pewnie 12 spali w miescie - co prawda spalił ostatnio 9,41 w mieszanym, ale to była spokojna jazda do mnie nie podobna
piwkotom - 20-09-2005, 00:27
Karwoś napisał/a: | no jak ja mam 2,0 w automacie to pewnie 12 spali w miescie - co prawda spalił ostatnio 9,41 w mieszanym, ale to była spokojna jazda do mnie nie podobna |
hehe, no wlasnie a przy jezdzie "podobnej" to juz sie konkret kalkuluje
luk_szc - 20-09-2005, 00:28
Max 9,5 w mieście to wszystko co spaliło moje cudo - nie śmigam zbyt wolno ale nie jestem WARIATEM DROGOWYM. Lecz gazu i tak nie mam możliwości sobie założyć
Karwoś - 20-09-2005, 00:30
No u mnie gaz z podłogą styka się dość często więc raczej nie mam co marzyć o 10 w miesci, ale to się zobaczy jeszcze i na szczesie gaz mozna bez problemu zakładać do mojego silniczka.
raddex - 20-09-2005, 20:51
jeszcze sie chyba zastanowie nad tym gazem. a co do butli pod podloga to musze gdzies do gazownikow podjechac i sie zapytac, bo moze jakas blacha na zbiornik od spodu jako oslona.
a jakie sa roznice w tych instalacjach, chodzi mi o te rozne generacje?
co juz wyczytalem z forum to to, ze w tych starszych cos strzela, a w sekwencyjnej instalacji silnik wytrzymuje dluzej i nie traci na mocy - czy to jest tak odczuwalne
piwkotom - 20-09-2005, 21:00
ja tam specjalnie nie wiem czym one sie od siebie roznia na pewno efektywnoscia, wydajnoscia no i cena ale szczegolow nawet tych ogolnych nie znam niestety, a co do strzelania to strzela jak jest cos nie tak, mialem problem ze strzelaniem, pojechalem na regulacje i od poltora roku ani jednego strzalu, wiec tym nie trzeba sie specjalnie martwic i nie powinno to odstraszac. Istotne jest zeby zalozyc instalacje w porzadnym zakladzie i to moze nie byc latwe, bo z mechanikami to niestety jest jak jest.
luk_szc - 20-09-2005, 21:07
Pierwsza i druga generacja - mieszanka powstaje w mikserze
trzecia i czwarta generacja poprzez wtryskiwacze dolot gazu przed zawory ssące
piwkotom - 20-09-2005, 21:30
a I i II oraz III i IV miedzy soba?
Karwoś - 20-09-2005, 22:03
I - do aut gaźnikowych bez komputera na przekaznikach,
II - mikser ale z podłączeniem do komputera + emulator wtrysków,
III - przeznaczone do samochodów z wielopunktowym wtryskiem paliwa oraz kolektorem z tworzywa sztucznego. Gaz jest wtryskiwany za pośrednictwem dystrybutora (silnika krokowego) bezpośrednio do kolektora ssącego. Ze względu na mankamenty tej instalacji stosuje się systemy bardziej nowocześniejsze tj. IV generacji
IV - Obsługuje samochody 3-4-5-6-8 cylindrowe. układ sterowania , oparty o czasy wtrysku benzyny zadane przez ECU pojazdu. Dzięki temu możliwe jest stosowanie wyżej wymienionego urządzenia nawet w samochodach spełniających normę EURO 4.
To tak krótko zwięźle i mało fachowo:)
II generacji kosztuje gdzieś ok 2000-2100 ale dobrze zrobiona w dobrym warsztacie.
Artii - 20-09-2005, 22:26
Jeśli chodzi o zbiornik gazu montowany na zewnatrz to nie ma problemu. Widzialem nie raz. Stare renowki tak maja montowane tzn w miejsce kola zapasowego na zewnatrz.
Zbiornik jest na tyle wytrzymaly, ze zadne kamienie ani sol nie sa mu straszne. Chyba ze sie przepisy zmienily po wejsciu do unii odnosnie montazu zbiornikow na zewnatrz ale nie wydaje mi sie.
raddex - 20-09-2005, 22:54
pojade, zobacze, dowiem sie, i wstawie posta odnosnie tego - czy moze byc butla pod podloga
|
|
|