To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Podwójne halogeny w galancie

ALEX-77 - 22-09-2013, 16:16

Żeby załączały się z długimi to musisz właśnie zaopatrzyć się w tą wiązkę z przekaznikiem i odpowiednio podłączyć ,ja też nie dawno przerabiałem ten temat .
tresorex - 22-09-2013, 16:53

Możesz trochę naświetlić sprawę? Jakiś schemat, gdzie się podpiąć, jaki przekaźnik itp?
5eba - 22-09-2013, 19:33

Dokladnie mam tez identyczna wiazke jak ta na fotce.
Masz przekaznik do ktorego wiadomo dajesz + i - z aku (3) a sterowanie przekaznikiem bierze sie z zarowki od dlugich - w tej wiazce masz taki adapter - wtyczke z wiazki wkladasz na zarowke w reflektorze(1) a wtyczke z auta laczysz z druga wtyczka w wiazce (2).


czapelka - 21-10-2013, 17:18

kto mi powie jaki albo gdzie kupie przekaznik/bezpiecznik do dalekosięznych. Podobno wcześniej działały a teraz nie :) oraz gdzie go znajdę w aucie :)
Hugo - 15-11-2013, 20:11

Bardzo pilne. Ogromna prośba o odpowiedź na pytanie czy idzie wyjąć samą instalację w/w halogenów z auta i które to przekaźniki od tych halogenów? Proszę o szybką odpowiedź.
ALEX-77 - 15-11-2013, 23:02

Hugo napisał/a:
Bardzo pilne. Ogromna prośba o odpowiedź na pytanie czy idzie wyjąć samą instalację w/w halogenów z auta i które to przekaźniki od tych halogenów? Proszę o szybką odpowiedź.

Tak idzie bez problemu,a przekaznik (niebieski przezroczysty) z bezpiecznikiem jest razem z tą wiązką ,powinen być po prawej stronie obok akumulatora .

Hugo - 16-11-2013, 21:02

ALEX-77, dokładnie tak było jak piszesz. Wszystko już wyjęte, ale dzięki. Przy okazji: uchwyty kabla pod chłodnicą w pasie przednim wygladały na oryginalne, ale ta sama instalacja to takie badziewie jak na oryginał. Sztywne i za grube kable, przekaźniki na wierzchu, a nie w skrzynce, 2 kabelki puszczone do skrzynki bezpieczników pod przykrywką i nia przytrzaśnięte :?
Anonymous - 23-11-2013, 13:16

Hmm
Mam pytanie do posiadaczy podwójnych halogenów w avance + spryskiwaczy reflektorów.
Mam problem z ustawieniem halogenów tzn po stronie zbiornika spryskiwacza nie mogę głebiej wprowadzić halogena dalekosiężnego bo mam kolizję ze zbiornikiem na płyn do spryskiwacza. Czy może ktoś miał taki przypadek ?

Poniżej w linku zdjęcia zagadnienia:
zdjecie 1 - od strony osłony nadkola

zdjecie 2 - od strony osłony nadkola

zdjecie 3

zdjecie 4

tresorex - 23-11-2013, 14:26

U mnie jest podobnie:




ale z tego co pamiętam to halogen nie haczył o zbiorniczek... tak po prostu siedzi w ramce stalowej. Z tym że je regenerowałem całe halogeny (piaskowanie, cynkowanie) bo były bardzo pordzewiałe i śruby regulacyjne nie działały więc musiałem je zamienić na uniwersalne

Anonymous - 24-11-2013, 15:07

Nie, nie u ciebie jak widzę jest ok. U mnie coś jest nie tak. Może być inny zbiornik na płyn do spryskiwacza.
1. Czy u ciebie spryskiwacze reflektorów i podówjne halogeny były dokładane, czy były od początku ?
2. Czy u ciebie jest czujnik niskiego stanu płynu w zbiorniku spryskiwacza ?
3. Czy masz możliwość pstryknąć zdjęcie od spodu żeby ująć zbiornik + halogen?

Hugo - 24-11-2013, 18:14

Podobno w Galantach EA były 2 rodzaje zbiorniczków z pompką spryskiwaczy reflektorów. Wyższy i niższy. Tak usłyszałem od pewnego handlarza. Wysoki to ten typowy, bo powiem szczerze z niskim (podobnym jak w Galantach E5x) nigdy się jeszcze nie spotkałem.
tresorex - 24-11-2013, 21:49

cerber napisał/a:
Nie, nie u ciebie jak widzę jest ok. U mnie coś jest nie tak. Może być inny zbiornik na płyn do spryskiwacza.
1. Czy u ciebie spryskiwacze reflektorów i podówjne halogeny były dokładane, czy były od początku ?
2. Czy u ciebie jest czujnik niskiego stanu płynu w zbiorniku spryskiwacza ?
3. Czy masz możliwość pstryknąć zdjęcie od spodu żeby ująć zbiornik + halogen?


Na pewno nie są równo... z prawej wystaje nieco mocniej.
1. Są oryginalne z fabryki
2. Tak
3. Mogę zrobić jutro

Anonymous - 24-11-2013, 23:48

Hugo napisał/a:
Podobno w Galantach EA były 2 rodzaje zbiorniczków z pompką spryskiwaczy reflektorów. Wyższy i niższy. Tak usłyszałem od pewnego handlarza. Wysoki to ten typowy, bo powiem szczerze z niskim (podobnym jak w Galantach E5x) nigdy się jeszcze nie spotkałem.


O wysokim i niskim nie słyszałem natomiast jestem pewien jednego (bo u mnie tak było). Pierwotnie miałem wąski (może mieścił 3 litry) Ze względu na dokładkę spryskiwaczy musiałem wymienić również zbiornik. Nowy zbiornik był większy (ok 5 litrów) miał dodatkową pompkę do spryskiwaczy i czujnik niskiego poziomu płynu.
Zastanawia mnie więc czy czasem nie ma 3 typu zbiornika który mógł być montowany wyłącznie w modelach ze spryskiwaczami i podwójnymi halogenami.

ALEX-77 - 25-11-2013, 01:01

Panowie a tak w ogóle to czy do naszych zderzaków "Avance" były kiedykolwiek montowane te zbiorniki większe z dodatkową pompką na spryski reflektorów ? bo wydaje mi się że nie :? i dlatego nam te halogeny nie pasują idealnie z tej strony ,ja mam w moim wersję halogena "za szybką" i też prawie na styk jeżeli chodzi o tył halogena,ale może się myle :roll: .
Anonymous - 25-11-2013, 01:15

ALEX-77 napisał/a:
Panowie a tak w ogóle to czy do naszych zderzaków "Avance" były kiedykolwiek montowane te zbiorniki większe z dodatkową pompką na spryski reflektorów ? bo wydaje mi się że nie :? i dlatego nam te halogeny nie pasują idealnie z tej strony ,ja mam w moim wersję halogena "za szybką" i też prawie na styk jeżeli chodzi o tył halogena,ale może się myle :roll: .


Nie widziałem małego zbiornika z pompką do spryskiwaczy dlatego ciekaw jestem zdjęcia od kolegi tresorex



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group