To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - VR4 z Wrocławia na sprzedaż

Darti - 08-05-2012, 13:35

Frost napisał/a:
Wg. mnie to idz do Sitkowego 3k wypnij mu Ecu i sprawdz czy dasz rade wpiac do siebie, jak tak to kupuj ecu z 3kgt tt i po klopocie ze sterowaniem.


Zrobiłem to w pierwszej kolejności, nie wypinałem mu nic bo on ma AEM'a a orig ECU leży i się kurzy :) ale tak :
- wtryskiwacze mam 275 cc chyba a Sitek 360 cc, mieszanka jest za uboga na AFR z tym kompem
- w ECU z 3kgt z 91' brak sterowania wiatrakami chłodnicy , ale to najmniejszy problem

W ogóle zdziwiłem się że auto na jego kompie odpaliło :) Wymyśliliśmy 2 opcje :
- albo jego komp i większe wtryski
- albo dowolny komp i Greddy

Zdecydowałem się na to drugie i Greddiego już mam :P
Panewki ... w sumie nie pomyślałem, ale nie miałem też uszczelki pod miskę olejową i bałbym się ruszać, na silikon wolę niczego nie kleić

No i docelowo i tak ma być 6g72tt ... koniecznie :twisted:

Wszyc - 08-05-2012, 13:51

Darti napisał/a:
Panewki ... w sumie nie pomyślałem, ale nie miałem też uszczelki pod miskę olejową i bałbym się ruszać, na silikon wolę niczego nie kleić


Nie no wiadomę kawałek gumy pod miską to ciężka sprawa a panewki to luzik ;)

Darti napisał/a:
No i docelowo i tak ma być 6g72tt ... koniecznie


No spoko każdy ma swoje cele :P rób tak byś był zadowolony :) ( Frost bierz ten silnik razem ze skrzynia :twisted: )

mitsu_pl - 08-05-2012, 14:55

Skrzynia z VR-4 nie może chodzić z dyfrem od E88, i na odwrót, dlatego przy przeszczepie, albo komplet, albo tylko silnik ;)
Frost - 08-05-2012, 15:03

1. Miska olejowa na żadnej uszczelce tylko silikon
2. Będziesz potrzebował całe 3kGT żeby zrobić swapa
3. 6G12TT jest lżejsze sporo lżejsze niż 6g72TT a my nie mamy najlżejszej fury :)

Darti zrób fotki od spodu auta tak abysmy mogli sprawdzić jaki masz dyfer i jaką masz skrzynie :)

P.S kiedy bedziesz u Sitka ?

Wszyc - 08-05-2012, 15:23

Frost napisał/a:
1. Miska olejowa na żadnej uszczelce tylko silikon


W :butthead: byłeś ciemność widziałeś :mrgreen: papier wodny wyrównać powierzchnie bloku silikon-uszczelka-silikon i pokrywa :P

:mrgreen: ale bedę miał gadane na gg :mrgreen:

mitsu_pl napisał/a:
Skrzynia z VR-4 nie może chodzić z dyfrem od E88, i na odwrót, dlatego przy przeszczepie, albo komplet, albo tylko silnik


A skrzynia z E54A od 6G12 Frostowi do 6G72 nie pasowała więc wiadomo :P tylko opcja cały napęd zostaje

swinks_UK - 08-05-2012, 15:45

Darti napisał/a:

- wtryskiwacze mam 275 cc ...

Łoo matko.... :shock:

Opcja 6g72tt w Galu 7th generacji była już przerabiana. Silnik i skrzynia z 3kGT, customowy wał i tylny dyfer z ECxx bez AYC (type-V) na LSD.

Frost - 08-05-2012, 15:58

swinks_UK, a kto tak zrobił ? Bo jak mi coś tam wiadomo to wał zostaje z E88A a tylny dyfer jak sie chce z LSD to można od Talona założyć albo od Eclipsa

[ Dodano: 08-05-2012, 16:00 ]
Wszyc napisał/a:
Frost napisał/a:
1. Miska olejowa na żadnej uszczelce tylko silikon


W :butthead: byłeś ciemność widziałeś :mrgreen: papier wodny wyrównać powierzchnie bloku silikon-uszczelka-silikon i pokrywa :P


hehehe dobre :D i kilo silikonu pływa w misce :P a z uszczelki cieknie olej :P

Wszyc - 08-05-2012, 16:08

denny silnikon widocznie jak się nie chce uszczelki trzymać jeżeli mówimy o tym czerwonym to szajs :P
swinks_UK - 08-05-2012, 16:47

Frost napisał/a:
swinks_UK, a kto tak zrobił ? Bo jak mi coś tam wiadomo to wał zostaje z E88A a tylny dyfer jak sie chce z LSD to można od Talona założyć albo od Eclipsa

Na CVR4 jest taki projekt z Antypodów. Tylny dyfer chyba z ST-R'a jako obudowa, i środek LSD dedykowane do Evo.

mitsu_pl - 08-05-2012, 16:51

Wszyc napisał/a:


mitsu_pl napisał/a:
Skrzynia z VR-4 nie może chodzić z dyfrem od E88, i na odwrót, dlatego przy przeszczepie, albo komplet, albo tylko silnik


A skrzynia z E54A od 6G12 Frostowi do 6G72 nie pasowała więc wiadomo :P tylko opcja cały napęd zostaje


Tylko on chciał zaadoptować skrzynię od FWD, a nie 4x4 ;) on są inne. Porównywałem już skrzynię z E54 i E88, oraz Twoją Krzychu (byłą moją z E33) z tą z E38, tyłki mają podobne, ale tylko podobne dzwony zupełnie inne. Natomiast porównując skrzynie z E88 i E38, to są bardzo do siebie podobne, tyle, że mają w różnych miejscach mocowanie rozrusznika.

Darti - 08-05-2012, 17:07

To się nie może udać plug & play
Znalazłem stronę gdzie gościu zrobił fotkę w5m33 z galantów, eclipsów i 3000GT N/A 4x4 obok W5MG1 getrag AWD z 3kgt turbo, totalna różnica w mocowaniach :

http://www.dsmtuners.com/...l#post151998195

a niżej co gość wyrabia żeby spasować w5m33 z 6g72tt, szok :

http://www.dsmtuners.com/...l#post152819292

edit: linki chodzą (zaloguj się żeby zobaczyć)

mitsu_pl - 08-05-2012, 17:19

Linki popraw, bo nie chodzą...
Frost - 08-05-2012, 17:36

Pierwszy link - WTF ??

W drugim norma ze bedzie rzeźba bo gość laduje Vke do Eclipsa :) Jedyne co z tego mozna wywnioskować że skrzynia nie podejdzie, ale o tym mówiłem Ci już przez tel :)

Wszyc - 08-05-2012, 18:55

mitsu_pl napisał/a:
Natomiast porównując skrzynie z E88 i E38,


Proszę Cie Michale :P górne dwa mocowania dzwona są 2 razy wyżej w E88A albo Adam mi fotke nie wiem jaką dał

Przednio napędowce jaki ich odpowiedniki 4x4 mają takie same dzwony ( z wyjątkiem wyjścia na reduktor) dlatego dałem na przykładzie przednionapędówek bo to nie ma znaczenia jak by były różnice to byś nie mógł zamontować silnika z przednio napędowca do 4x4 a możesz

generalnie jest tak 4G i 6G12 i 6G7x mają totalnie różne od siebie dzwony :P

mitsu_pl - 08-05-2012, 19:15

Wszyc napisał/a:
mitsu_pl napisał/a:
Natomiast porównując skrzynie z E88 i E38,


Proszę Cie Michale :P górne dwa mocowania dzwona są 2 razy wyżej w E88A albo Adam mi fotke nie wiem jaką dał

Przednio napędowce jaki ich odpowiedniki 4x4 mają takie same dzwony ( z wyjątkiem wyjścia na reduktor) dlatego dałem na przykładzie przednionapędówek bo to nie ma znaczenia jak by były różnice to byś nie mógł zamontować silnika z przednio napędowca do 4x4 a możesz

generalnie jest tak 4G i 6G12 i 6G7x mają totalnie różne od siebie dzwony :P


Pomyliłem się, chodziło mi o to, że dzwony mają podobne a tyłki różne...
i jeszcze jedno, nie 6G12, tylko 6A12 :D ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group