Galant VR4 E88A 92-96 - VR4 z Wrocławia na sprzedaż
Darti - 08-05-2012, 13:35
Frost napisał/a: | Wg. mnie to idz do Sitkowego 3k wypnij mu Ecu i sprawdz czy dasz rade wpiac do siebie, jak tak to kupuj ecu z 3kgt tt i po klopocie ze sterowaniem. |
Zrobiłem to w pierwszej kolejności, nie wypinałem mu nic bo on ma AEM'a a orig ECU leży i się kurzy ale tak :
- wtryskiwacze mam 275 cc chyba a Sitek 360 cc, mieszanka jest za uboga na AFR z tym kompem
- w ECU z 3kgt z 91' brak sterowania wiatrakami chłodnicy , ale to najmniejszy problem
W ogóle zdziwiłem się że auto na jego kompie odpaliło Wymyśliliśmy 2 opcje :
- albo jego komp i większe wtryski
- albo dowolny komp i Greddy
Zdecydowałem się na to drugie i Greddiego już mam
Panewki ... w sumie nie pomyślałem, ale nie miałem też uszczelki pod miskę olejową i bałbym się ruszać, na silikon wolę niczego nie kleić
No i docelowo i tak ma być 6g72tt ... koniecznie
Wszyc - 08-05-2012, 13:51
Darti napisał/a: | Panewki ... w sumie nie pomyślałem, ale nie miałem też uszczelki pod miskę olejową i bałbym się ruszać, na silikon wolę niczego nie kleić |
Nie no wiadomę kawałek gumy pod miską to ciężka sprawa a panewki to luzik
Darti napisał/a: | No i docelowo i tak ma być 6g72tt ... koniecznie |
No spoko każdy ma swoje cele rób tak byś był zadowolony ( Frost bierz ten silnik razem ze skrzynia )
mitsu_pl - 08-05-2012, 14:55
Skrzynia z VR-4 nie może chodzić z dyfrem od E88, i na odwrót, dlatego przy przeszczepie, albo komplet, albo tylko silnik
Frost - 08-05-2012, 15:03
1. Miska olejowa na żadnej uszczelce tylko silikon
2. Będziesz potrzebował całe 3kGT żeby zrobić swapa
3. 6G12TT jest lżejsze sporo lżejsze niż 6g72TT a my nie mamy najlżejszej fury
Darti zrób fotki od spodu auta tak abysmy mogli sprawdzić jaki masz dyfer i jaką masz skrzynie
P.S kiedy bedziesz u Sitka ?
Wszyc - 08-05-2012, 15:23
Frost napisał/a: | 1. Miska olejowa na żadnej uszczelce tylko silikon |
W byłeś ciemność widziałeś papier wodny wyrównać powierzchnie bloku silikon-uszczelka-silikon i pokrywa
ale bedę miał gadane na gg
mitsu_pl napisał/a: | Skrzynia z VR-4 nie może chodzić z dyfrem od E88, i na odwrót, dlatego przy przeszczepie, albo komplet, albo tylko silnik |
A skrzynia z E54A od 6G12 Frostowi do 6G72 nie pasowała więc wiadomo tylko opcja cały napęd zostaje
swinks_UK - 08-05-2012, 15:45
Darti napisał/a: |
- wtryskiwacze mam 275 cc ...
|
Łoo matko....
Opcja 6g72tt w Galu 7th generacji była już przerabiana. Silnik i skrzynia z 3kGT, customowy wał i tylny dyfer z ECxx bez AYC (type-V) na LSD.
Frost - 08-05-2012, 15:58
swinks_UK, a kto tak zrobił ? Bo jak mi coś tam wiadomo to wał zostaje z E88A a tylny dyfer jak sie chce z LSD to można od Talona założyć albo od Eclipsa
[ Dodano: 08-05-2012, 16:00 ]
Wszyc napisał/a: | Frost napisał/a: | 1. Miska olejowa na żadnej uszczelce tylko silikon |
W byłeś ciemność widziałeś papier wodny wyrównać powierzchnie bloku silikon-uszczelka-silikon i pokrywa |
hehehe dobre i kilo silikonu pływa w misce a z uszczelki cieknie olej
Wszyc - 08-05-2012, 16:08
denny silnikon widocznie jak się nie chce uszczelki trzymać jeżeli mówimy o tym czerwonym to szajs
swinks_UK - 08-05-2012, 16:47
Frost napisał/a: | swinks_UK, a kto tak zrobił ? Bo jak mi coś tam wiadomo to wał zostaje z E88A a tylny dyfer jak sie chce z LSD to można od Talona założyć albo od Eclipsa
|
Na CVR4 jest taki projekt z Antypodów. Tylny dyfer chyba z ST-R'a jako obudowa, i środek LSD dedykowane do Evo.
mitsu_pl - 08-05-2012, 16:51
Wszyc napisał/a: |
mitsu_pl napisał/a: | Skrzynia z VR-4 nie może chodzić z dyfrem od E88, i na odwrót, dlatego przy przeszczepie, albo komplet, albo tylko silnik |
A skrzynia z E54A od 6G12 Frostowi do 6G72 nie pasowała więc wiadomo tylko opcja cały napęd zostaje |
Tylko on chciał zaadoptować skrzynię od FWD, a nie 4x4 on są inne. Porównywałem już skrzynię z E54 i E88, oraz Twoją Krzychu (byłą moją z E33) z tą z E38, tyłki mają podobne, ale tylko podobne dzwony zupełnie inne. Natomiast porównując skrzynie z E88 i E38, to są bardzo do siebie podobne, tyle, że mają w różnych miejscach mocowanie rozrusznika.
Darti - 08-05-2012, 17:07
To się nie może udać plug & play
Znalazłem stronę gdzie gościu zrobił fotkę w5m33 z galantów, eclipsów i 3000GT N/A 4x4 obok W5MG1 getrag AWD z 3kgt turbo, totalna różnica w mocowaniach :
http://www.dsmtuners.com/...l#post151998195
a niżej co gość wyrabia żeby spasować w5m33 z 6g72tt, szok :
http://www.dsmtuners.com/...l#post152819292
edit: linki chodzą (zaloguj się żeby zobaczyć)
mitsu_pl - 08-05-2012, 17:19
Linki popraw, bo nie chodzą...
Frost - 08-05-2012, 17:36
Pierwszy link - WTF ??
W drugim norma ze bedzie rzeźba bo gość laduje Vke do Eclipsa Jedyne co z tego mozna wywnioskować że skrzynia nie podejdzie, ale o tym mówiłem Ci już przez tel
Wszyc - 08-05-2012, 18:55
mitsu_pl napisał/a: | Natomiast porównując skrzynie z E88 i E38, |
Proszę Cie Michale górne dwa mocowania dzwona są 2 razy wyżej w E88A albo Adam mi fotke nie wiem jaką dał
Przednio napędowce jaki ich odpowiedniki 4x4 mają takie same dzwony ( z wyjątkiem wyjścia na reduktor) dlatego dałem na przykładzie przednionapędówek bo to nie ma znaczenia jak by były różnice to byś nie mógł zamontować silnika z przednio napędowca do 4x4 a możesz
generalnie jest tak 4G i 6G12 i 6G7x mają totalnie różne od siebie dzwony
mitsu_pl - 08-05-2012, 19:15
Wszyc napisał/a: | mitsu_pl napisał/a: | Natomiast porównując skrzynie z E88 i E38, |
Proszę Cie Michale górne dwa mocowania dzwona są 2 razy wyżej w E88A albo Adam mi fotke nie wiem jaką dał
Przednio napędowce jaki ich odpowiedniki 4x4 mają takie same dzwony ( z wyjątkiem wyjścia na reduktor) dlatego dałem na przykładzie przednionapędówek bo to nie ma znaczenia jak by były różnice to byś nie mógł zamontować silnika z przednio napędowca do 4x4 a możesz
generalnie jest tak 4G i 6G12 i 6G7x mają totalnie różne od siebie dzwony |
Pomyliłem się, chodziło mi o to, że dzwony mają podobne a tyłki różne...
i jeszcze jedno, nie 6G12, tylko 6A12
|
|
|