To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - 3000GT SL 91' MT

kleryk-3kgt - 22-01-2012, 15:10

Powinno być skończone.
Mam plany na dynamiczne wyważenia układu korbowo-tłokowego aluminiowe koło pasowe i zamachowe.

mkm - 22-01-2012, 15:25

a do tego tarcze Mikody :roll:

Sorry, ale musiałem :mrgreen:

kleryk-3kgt - 22-01-2012, 23:42

Co masz do tarcz Mikody? Te dokładnie http://allegro.pl/tarcze-...2057852546.html
mkm - 23-01-2012, 00:01

Co o nich sądzę pisałem już nie raz.
Kupowanie badziewia tylko dlatego, że są nawiercone i nacięte i maja malowane środki do mocnego auta troche mija się z celem.
Zwracam na to uwagę, bo niestety nie chodzi tu tylko o Twoje bezpieczeństwo, ale także i innych.
Jak będziesz jeździł spokojnie to możesz kupic jeszcze tańsze, ale jak masz zamiar czasem wykorzystac potencjał auta to niestety dobór tarcz jest totalnie nietrafiony.
Oszczędności raczej szukaj w innych podzespołach :wink:
Zeby nie być gołosłownym kilka zdjęć wspominanych tarcz po niewielkich przebiegach...
Z naszego Forum

Z innych znalezionych na szybko:


Pięć różnych zdjęć z pięciu róznych marek.

kleryk-3kgt - 23-01-2012, 09:12

Nie szukam oszczędności, polecono mi te tarcze bo wiem że sporo osób sobie je chwali.
Tomek - 23-01-2012, 09:18

kleryk-3kgt napisał/a:
Nie szukam oszczędności, polecono mi te tarcze bo wiem że sporo osób sobie je chwali.


chwali je, ale to nie są hamulce, a jedynie spowalniacze
tak jak napisał mkm, jak jeździsz lekko to wystarczą, ale niewiele im trzeba do rozsypki, jeśli tylko przyciśniesz
to widać po zdjęciach, a jeden przypadek który znam nie miał nic wspólnego z ostrą jazdą
sam miałem kupić mikody do siebie, po opiniach niektórych na forum, ale na szczęście mi to odradzono, no, a w między czasie się okazało, że i tak nie mają tarcz 26 mm do Gala
potem porozmawiałem z kolegą, który pracuje w TRW i mi powiedział conieco o tarczach itp
i stwierdził jasno, że dobra tarcza nacinana i wiercona to koszt rzędu 1000-1500 za 2 sztuki, i nie będzie inaczej

kleryk-3kgt - 23-01-2012, 14:59

Ta tarcza mikody ze zdjęcia jest niebieska, jak ktoś nie wie dlaczego to wyjaśniam:

"Hamulce WYMAGAJĄ UKŁADANIA, a przynajmniej wstępnego uformowania. W przeciwnym wypadku ryzykujemy bardzo dużo. Zaczynając od przypalenia nowych okładzin, rozhartowania tarcz, a kończąc na kompletnej utracie hamulców czy pożarze."

Taki kolor świadczy tylko o tym że były pałowane jak dzikie i to pewnie na klockach z wytrzymałością do 400st. Zamienniki zamienników mało używane.

Dobra tarcza kosztuje 550zł za sztukę, choćby EBC, jednak gdy nie jeździ się po torze, bądź ma się moc mniejszą niż 250hp to taka tarcza nie jest niezbędnym wydatkiem.

tomek84, Spowalniacze? Na jakich klockach?

mkm - 23-01-2012, 17:42

kleryk-3kgt napisał/a:
Hamulce WYMAGAJĄ UKŁADANIA

Nic odkrywczego :D
Każde, wymagaja układania, ba nawet producent określa po jakim przebiegu osiągną swoją pełną sprawność :wink:
Kupisz co zechcesz :wink:
Ja bym szukał dalej :wink:

BeNeK - 23-01-2012, 18:11

Kolego może tarcze zimmerman :?: Kumpele w nissanie ma już drugi komplet i bardzo sobie chwali , cena też dobra ... Na oficjalnej stronce sklepu możesz wybrać sobie rodzaj nacinania , nawiercania lub zwykłe gładkie . Do wyboru do koloru .
pozdro !

rosomak1983 - 23-01-2012, 19:10

Kiedys MIKODA robila partie dla Brembro. :wink: Teraz nie wiem jak z jakoscia, Hamowac zle nie hamuja, jak z trwałosci to sie okaze.
Jak sie jezdzi z głowa to dadza rade. :wink:

kleryk-3kgt - 23-01-2012, 20:17

Zimmermany miałem też na uwadze. Jednak zostanę przy Mikodzie bo pytałem dzisiaj kolegę który montował je komuś w alfie. testy były takie że zrobili 100km na krętym odcinku, mocno pałując hamulce. Po oględzinach, wszystko było ok.
Tak ze, jak tarczę doprowadzę do tego że zaświeci i po wystygnięciu będzie niebieska jak na fotkach wyżej, to je wymienię czy będą uszkodzone mechanicznie czy nie.

Tyle co do tarcz :)

zbyszek05 - 29-01-2012, 21:13

Nie przesadzajmy - 3000gt sl nie będzie ferrari i nie będzie miał 500 koni zresztą nawet po dodadaniu turbin z przednim napędem to będzie porażka - tam jest tylko 226 KM przenoszone na przednią oś i ok.300Nm /dokładnie 270 Nm/ dostepnych już od 3000obr. Mam te tarcze założone u siebie i napiszę tak że złe nie są ale i nie są najlepsze .W porównaniu jakość - cena ,adekwatne .Jezeli założyliśmy owe mikody , dobre klocki i zaleliśmy układ hamulcowy dobrym płynem / pisze o wymianie 4 tarcz i kmpl klocków / to frajda z jazdy jest po ułożeniu się tego wszystkiego ,jeżeli śmigamy z głową - w przeciwnym razie sama wymiana tarcz w każdym samochodzie mija sie z celem . Dobre 24 V - piszę dobre jest w stanie rozpędzić owe 1600 kg do ok.240 km/h chociaż czasami licznik pokazuje wię cej i jestem w stanie w to uwierzyć więc jeżeli przyjdzie nagle hamować z takiej prędkośći to i tak grób i tak - jaka by nie była ta tarcza nawet za 1000 zł. to przy słabym układzie hamulcowym auto się nie zatrzyma - a z takim prędkościami to można na torze śmigać a nie po polskich dziurawych drogach . Myślę że przy tarczach za 1000 zł. zmodyfikowałbym już cały układ hamulcowy tak by wszystko miało sens
kleryk-3kgt - 05-02-2012, 23:45

SL po małych modyfikacjach rozpędza się do 260km/h wiec mało nie jest. Z tej prędkości przy ostrym hamowaniu takie tarcze mogą się szybko spalić co jest prawdą, z tym grobem jednak to przesada.
zbyszek05 - 06-02-2012, 10:57

Chciałbym to zobaczyć - bo to co pokazuje prędkosciomierz nie zawsze oznacza że tak jest - wystarczy nieraz zmienić opny na inny rozmiar i już mamy przekłamanie licznika ...
A tarcze jak pisałem - trzeba jezdzić z głową - ja z mikody jestem zadowolony i nie chodzi tu o malowanie tej tarczy na jakiś kolor .

Xsystoff - 08-03-2012, 15:34

Dobra decyzja 8)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group