To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Colt CJO 1800 16V 140 KM GTI

FTOrek - 11-11-2011, 08:23

Harpagan-Jeśli 6A12 wchodzi bez problemu doCJ0 ,to myślę ,że 6A13 również-to ta sama konstrukcja.Jeśli idzie o skrzynie to nie będę się wymądrzał bo nie wiem.Sprawdzimy to dam znać.
Pomysł bardzo ciekawy.

Xsystoff - 11-11-2011, 09:29

harpagan napisał/a:

Rzucam temat z ciekawości w ramach rozszerzenia wiedzy, ale w związku z tym, że te silniki dobrze znoszą gaz to o ile taki swap wykonalny jest bez większej rzeźby to jest to ciekawy pomysł na połączenie przyzwoicie jeżdzącej małej popiardółki z ekonomią.

Tylko, ze 6A13 ma malo mocy jak na swoja pojemnosc i wage, wkladac 6 cyl dla kilkunastu hp wiecej? Jak isc do albo grubo w Miveca albo w R4 i podkrecic do tych 160hp. Wiem, wiem niuton nie ten, ale powinien sie sporo lepiej prowadzic :)

Wolnossacy GS to jest kupa nie z tej ziemi, 4g63 to jezdzi fajnie w C50, a D22A to sie toczy i tylko wyglada na szybkiego. Co ciekawe od GS`a lzejsze jest nawet moje A4 :lol: :lol: :lol:

FTOrek - 11-11-2011, 09:43

Xsystoff-Jednemu podoba się córka drugiemu teściowa.
Zrobimy swap Eclipse to będziemy dyskutować.

rosomak1983 - 11-11-2011, 15:48

Wszyc, jedziłes chociaz zadbanym GS-em ???

Xsystoff napisał/a:
a lzejsze jest nawet moje A4

ila wazy ???

Xsystoff - 11-11-2011, 19:51

rosomak1983 napisał/a:

ila wazy ???

1225 wedlug producenta, a Eclipse 1310. Roznica znaczna, a tez mam klime, elektryke itp.

FTOrek - 15-11-2011, 14:16

Kupiłem stabilizator na tył i komplet amortyzatorów (Koni).Myślę ,że to załatwi sprawę.
Xsystoff - 15-11-2011, 14:42

Ja chyba z przodu dam grubszy u siebie, zobaczymy jak bedzie sie prowadzil bo jeszcze nie testowalem.


Btw jakie CJ-tka ma zawieszenie z tylu? Niezalezne czy jakas belka?

rosomak1983 - 15-11-2011, 15:34

Xsystoff napisał/a:
Btw jakie CJ-tka ma zawieszenie z tylu? Niezalezne czy jakas belka?

na pewno wahacz, juz w CAO jest tak.

FTOrek - 15-11-2011, 16:45

Tak wahacz.
FTOrek - 16-11-2011, 07:14

Xsystoff-zazwyczaj z przodem nie ma problemów.Przy większych prędkościach u mnie skakał i uciekał tył .
Perki1985 - 16-11-2011, 09:42

FTOrek napisał/a:
Kupiłem stabilizator na tył

Z jakiego modelu dobrałeś stabilizator? Bo CJ0 chyba nie wychodził fabrycznie ze stabilizatorem z tyłu?

Xsystoff - 16-11-2011, 09:57

FTOrek napisał/a:
Xsystoff-zazwyczaj z przodem nie ma problemów.Przy większych prędkościach u mnie skakał i uciekał tył .

Ja nigdy nie mialem problemow z tylem w C50 i to z wyprutym do blachy tylem. Bardzo, bardzo neutralnie sie prowadzi, a bokiem na suchym asfalcie to jeszcze nigdy nie poszedl sam z siebie 8) W sumie jak patrze na wymiary to CJ-tka jest az 6.5cm wyzsza, a szerokosc ta sama praktycznie. Ciekawe jaki wyplyw ma rodzaj zawieszenia, u mnie jest belka z drazkiem Panharda, teoretycznie geometria nigdy nie powinna sie rozjezdzac na zakretach...

FTOrek - 16-11-2011, 17:17

Piszesz jaki wpływ na zawieszenie?Wystarczyło ,że zmieniłem amortyzatory na twardsze i auto jak przyklejone trzyma się drogi.
Xsystoff - 16-11-2011, 23:45

Jakie amory wstawiles? Jak patrze to z np. Bilestein`a do C50 jedynie B4 sa dostepne, a to zamiennik seryjnego amorka. Z Koni nie ma nic na tył....
FTOrek - 17-11-2011, 07:31

Xsystoff- Wstawiłem amorki KONI z MSX.
PERKI 1985-sabilizator tył do CJ0 był produkowany.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group