To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Korekty LTFT galant po II licie

Owczar - 04-11-2011, 10:37

Rekin Seichan generuje wzorowe wykresy :) Czekam na film od niej. Tyle, że tam jest problem z zamulaniem na zimnym i szarpaniem na gorącym.
Owczar - 05-11-2011, 20:36

Tak wyglądają teraz korekty u mnie na LPG:

JayChyl - 11-01-2014, 17:25
Temat postu: [EA5A/W 2.5] Fuel Trim Malfunction - Błąd ECU (Check Engine)
Hello.

Instalację LPG (Agis obd can, wtryski OMVL) mam od 2012r (kwiecień).
Po roku czasu na długiej trasie (autostrady itp.) zapalił się CE. Po 3 dniach zgasło.
Póżniej co jakiś czas (co jakieś 1000-2000km) zapalał się na 3 dni, podejrzewam, że ten sam błąd.
Niedawno zapalił się na długiej trasie i palił się aż do skasowania (dziś) przez ok 7 dni.
Podłączyłem interfejs VAG KKL z EvoScanem, błąd jaki pokazało to P0170 i P0172 - Fuel Trim Malfunction Bank 1 a P0172 oznacza System too rich - czyli mieszanka zbyt bogata.
http://engine-codes.com/p0172_mitsubishi.html
http://engine-codes.com/p0170_mitsubishi.html

Jest opis, większość wskazuje na nieszczelność w układzie dolotowym.

Podejrzewam, że chodzi o lpg. Olać to, bo to typowa sprawa w LPG, czy może podjechać do gazownika żeby sprawdzili (zrobili ew. regulację?). Rok temu 3 miesiące po pierwszym zapaleniu się checka na przeglądzie LPG u gazownika wyszło, że nic nie trzeba ruszać, bo jest dobrze).

EDIT: Zapomniałem dodać, często zdarzało się po wymianie filtra powietrza, zapewne przy zbyt dużej ilości potwierdza wywalało CE. Zauważyłem, że jeden zaczep mam połamany (trzymający obudowę filtra powietrza), ale nie ma jakiegoś wielkiego luzu). Być może tamtędy jakoś dostaje się powietrze, ale nie mam pomysłu jak tą obudowę "połączyć" z jednej strony, aby 100% dobrze trzymało filtr.)

Owczar - 11-01-2014, 18:10

Źle wyreugolwana instalacja LPG. Jak najszybciej podjedź do DOBREGO gazownika.

Do obejrzenia online korekty na LPG i PB. Inaczej można wróżyć z fusów. Same błędy niewiele mówią.

JayChyl - 11-01-2014, 18:21

Się zrobi. Gazownicy są ok, samochód "chodzi" bez problemu już prawie 2 lata. Gazownik mówił coś, że jeżeli zapali się CE właśnie w takiej sytuacji jak długa trasa i nie będzie gasnąć lub takie zapalnie stanie się częstsze, to mam podjechać.

Całą regulację wykonują oczywiście podczas jazdy z podłączonym laptopem, podczas normalnej jazdy, a czasami muszę przycisnąć prawie do odcinki.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group