[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Nowe tarcze zegarów HC
Bartek - 10-02-2012, 23:51
Źle - nie mam czasu się po tyłku podrapać
kurak80 - 12-02-2012, 09:42
Tak się zastanawiam czy można by zrobić w naszych galantach ( pewnie tak...tylko czy dużo byłoby grzebania?) taki patent jak jest np w subaru imprezie, że po włączeniu zapłonu wskazówki zegarów "zamykają" licznik i wracają...a może już ktoś ma?
Tomek - 12-02-2012, 11:18
tarcze od Europejskiego EA5:
Jedna uwaga: u mnie jest tylko kontrolka "Cruise"
nie ma Cruise Main i Cruise Set
Oprócz tego jest:
- kontrolka od haka
- kontrolka od pasów
- kontrolka od poziomu płynu spryskiwaczy
Co do szczegółów napisz do sveno na PW.
macie takie kontrolki?
skoro jest kontrolka od pasów, to musiały być wersje, które to miały??
to samo ze spryskiwaczami
sveno - 12-02-2012, 11:43
kurak80, trzeba by było wiedzieć jakimi impulsami sterowany jest obrotomierz i prędkościomierz, też się kiedyś nad tym zastanawiałem, ale bez generatora i oscyloskopu ciężko będzie. Być może wystarczy zrobić układ, który po przekręceniu kluczyka poda impuls napięcia na określony pin o określonej długości, wskazówki wychylą się na maksa i wrócą na zera, ale to już rozkmina dla elektronika.
tomek84 napisał/a: | Oprócz tego jest:
- kontrolka od haka
- kontrolka od pasów
- kontrolka od poziomu płynu spryskiwaczy
|
jak wyglądają i gdzie są?
tomek84 napisał/a: | Co do szczegółów napisz do sveno na PW. | do kogo to?
Tomek - 12-02-2012, 12:24
sveno napisał/a: | tomek84 napisał/a: | Oprócz tego jest:
- kontrolka od haka
- kontrolka od pasów
- kontrolka od poziomu płynu spryskiwaczy
|
jak wyglądają i gdzie są?
|
1. hak - po lewej stronie, lekko w dół od kontrolki Cruise (odbicie lustrzane śliskiej nawierzchni)
2. od pasów jest obok kropki od kończącej się benzyny
3. od sprysków - pomiędzy akumulatorem, a temp. oleju ??
jak wyglądają - czyli jednak muszę wyciągnąć zegary jeszcze raz ....
sveno, będziesz miał czas kiedyś w tygodniu po południu?
to był podjechał i je rozbierzemy wtedy, będziesz widział co i jak dokładnie
sveno napisał/a: |
tomek84 napisał/a: | Co do szczegółów napisz do sveno na PW. | do kogo to? |
no do Ciebie
Juiceman - 12-02-2012, 14:05
No kontrolka od pasów to wzięta z VR-a tam ponoć coś takiego występowało;-)
Tomek - 12-02-2012, 14:13
Juiceman napisał/a: | No kontrolka od pasów to wzięta z VR-a tam ponoć coś takiego występowało;-) |
tyle, że ja nie mam zegarów od VR4, a ori zegarki od Avance;-)
sveno - 12-02-2012, 20:20
tomek84 napisał/a: | sveno, będziesz miał czas kiedyś w tygodniu po południu?
to był podjechał i je rozbierzemy wtedy, będziesz widział co i jak dokładnie |
w tym tygodniu nie ma szans, do KRK wracam dopiero w czwartek, w piątek Wierchomla-wiesz w przyszłym tygodniu pomyślimy. Czemu ich nie zeskanowałeś poprostu?
Tomek - 12-02-2012, 20:24
sveno napisał/a: | Czemu ich nie zeskanowałeś poprostu? |
bo nie mam skanera??
[ Dodano: 13-02-2012, 12:19 ]
tak pacze i pacze
i to jest niesprawiedliwe
w VR4 jest dużo więcej żarówke niż w V6, i można sobie dużo więcej ciekawych ikonek wstawić
[ Dodano: 13-02-2012, 15:36 ]
jeszcze jedno sveno
jako, że mam strasznie dużo zajęć w pracy, to sobie poszukałem troche, ale nie znalazłem
masz może w zanadrzu jakąś fajną ikonkę/kontrolkę środkowego palca??
pasuje mi taka jedna w moje zegarki, do zaimplementowania jednej funkcji
choć nie wiem dokładnie jeszcze, bo jak pisałem powyżej strasznie poskąpili tych żarówek
[ Dodano: 13-02-2012, 18:55 ]
jako kontrolkę tankowania proponuje stare logo CPN
danino88 - 13-02-2012, 20:47
Cytat: | kurak80, trzeba by było wiedzieć jakimi impulsami sterowany jest obrotomierz i prędkościomierz, też się kiedyś nad tym zastanawiałem, ale bez generatora i oscyloskopu ciężko będzie. Być może wystarczy zrobić układ, który po przekręceniu kluczyka poda impuls napięcia na określony pin o określonej długości, wskazówki wychylą się na maksa i wrócą na zera, ale to już rozkmina dla elektronika.
|
Nie jest to trudne, trzeba by albo sprawdzić jakie napięcie idzie max na licznik czyli tyle jechać albo mieć jeden licznik na "próbę" do opcjonalnego upalenia do tego prosty układ składający się z przekaźnika i jazda
sveno - 25-02-2012, 00:03
Trzeba coś napisać. Ogólnie: sesja zamknięta w środę, i tego samego dnia wieczorem skończyłem swoje tarcze, wczoraj od samego rana wybrałem się do wcześniej namierzonej drukarni na Królewskiej i zonk: pokazałem im oryginalne tarcze i stwierdzili że nie da się tego wydrukować, choć wcześniej po obejrzeniu bitmapy myśleli zupełnie inaczej. Powrót do akademika i siedzenie na necie i telefonie. Namierzyłem jeszcze 4 drukarnie w najbliższej okolicy, które posiadają ploter UV, odwiedziłem wszystkie i w każdej to samo: nie da się bo albo nie maja odpowiedniego medium, albo za drobne detale do wydruku albo brak odpowiednich tuszów bo to element do podświetlenia a taki musi być pokryty "gęstszym" ??? tuszem, żeby światło nie przebijało, a takiego nie mają i nie opłaca im się sprowadzać na 2m^2 wydruku. Załamka, bo cały dzień stracony i kupa nerwów nie mówiąc już o kosztach. Wieczorem znalazłem jeszcze to: http://www.samart.pl/ stronę mają konkretną, podesłałem im projekt tarcz. Trzeba zaznaczyć, że ceny mają 2-3x niższe niz odwiedzone drukarnie bo jak dobrze policzyłem to wyszłoby 50zł/m2 z medium podczas gdy inni liczą sobie 100-120zł/m2 za sam wydruk (bez medium) którego i tak nie da się wykonać . Otrzymałem od nich odpowiedź, że jest to do wykonania, że mają medium, ale coś mnie natknęło, żeby się do nich przewieść, więc goniłem dzisiaj rano do Wieliczki, zadowolony wchodzę do tej kanciapy, daje im ori tarcze i to samo: nie da się!!! Jak się nie da, jak się da? Bartek umiał potrafić? Umiał, więc czemu inni nie umieją? Prosiłem ich o wydruk próbny-odmówili twierdząc, że to nie ma sensu no to im pojechałem po całości: przychodzę jako klient z plikiem do wydruku, chcę za to zapłacić, świadomy tego, że jeżeli mają rację to wyrzucę pieniądze w błoto, a oni odmawiają. Tak dobrze się powodzi w czasach kryzysu? Wtedy padło dopiero sakramentalne: drukarnia jest w Krakowie, tu jest tylko biuro. oczywiście okazało się, że byłem w tej drukarni, o zgrozo.
Koniec jeżdżenia i palenia Gazu na darmo. Trzeba inaczej podejść do tematu: Bartek, możesz mi powiedzieć jak dokładnie nazywa się to tworzywo, na którym drukowałeś mi tarcze? Nazwa/symbol/oznaczenia/norma? Na jakiej maszynie to drukowałeś? (Kiedyś mi pisałeś, ale ostatnio opróżniłem skrzynkę ) Co to za "specjalne" tusze? Jakieś konkretne ustawienia maszyny? Tobie się udało, to musi wyjść też innym w przeciwnym razie jesteś nadczłowiekiem, Bogiem i tylko w Tobie nasza nadzieja.
Plan B zakłada kontakt z jakimś producentem tarcz do zegarów np. z Allegro, tylko jestem pewien, że wtedy koszt tarczy wyjdzie nie 15zł a 50, jak nie więcej
[ Dodano: 25-02-2012, 23:05 ]
Chyba wyjdę sam z siebie przy tych zegarach. Nie dość , że drukarnie w Krakowie są niekompetentne to jeszcze AutoCad coś świruje. Tak wygląda szablon tarcz do VR-4:
By galv6 at 2012-02-25
a tak do V6 n/a:
By galv6 at 2012-02-25
Nie mogę dojść o co chodzi, wszystko robiłem tak samo, a przy zwykłych tarczach kreskowanie omija pola tekstowe. WHY??? Ktoś mi może powiedzieć? Kombinowałem już na rożne sposoby: zmieniałem ustawienia kreskowania, warstwy na której jest kreskowanie, warstwę na której jest tekst i nic, normalnie porażka.
[ Dodano: 26-02-2012, 14:53 ]
Uploaded with ImageShack.us
może być?
proponuje znaleźć sobie czcionki, najprościej w paincie-są wszystkie to które mam do dyspozycji w Cadzie, to tego mozna łatwo i szybko przeglądać napisany teks w rożnych czcionkach przewijając je scrollem
kochajj - 26-02-2012, 17:03
dla mnie super... troszeczkę pozmieniał bym czcionki... i jesli można to w prędkościomierzu tak jak w obrotomierzu troszeczke poskracał bym wypustki bez cyfry.
carbon11 - 26-02-2012, 18:55
ta opcja do 300km/h wyszła pięknie
sveno - 26-02-2012, 20:35
moje zegary wyglądają tak:
niestety za wersję z prędkościomierzem do 260km/h nie wezmę się póki nie dostanę skanu tych tarcz, chodzi o to, że z dostarczonych zdjęć nie jestem w stanie zrobić cyferblatu z błędem mniejszym niż 5% a to dużo.
tomek84, mam już skaner, także kiedyś po pracy możesz podjechać i zeskanujemy, przy okazji zobaczę jak jest z tymi żarówkami w waszej wersji-gdzie można wstawić dodatkowe kontrolki
kochajj, Ty tam masz kontakty z rożnymi fajnymi firmami, czy któraś jest w stanie wykonać chromowany pierścień o średnicy około 104mm i wysokości jakieś 3-4mm?? Były by fajnym dodatkiem do nowych tarcz
Tomek - 26-02-2012, 21:07
sveno napisał/a: | tomek84, mam już skaner, także kiedyś po pracy możesz podjechać i zeskanujemy, przy okazji zobaczę jak jest z tymi żarówkami w waszej wersji-gdzie można wstawić dodatkowe kontrolki
|
poniedziałek albo czwartek po pracy, tj. od 16 w górę
albo w środę jakoś do południa ??
|
|
|