To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Wszystko o TD

milo - 20-02-2012, 21:00

Dread87 napisał/a:
Zwrotnice, piasty, bez tarcz bedzie kosztowalo mnie okolo 200zl plus koszt przesylki, wszystko podchodzi P&P, ABS i wszystko dziala jak nalezy, reczny tez;

Trzeba by było założyć nowy wątek odnośnie zmiany bębnów na tarcze , zdjęcia filmiki itd itp dla potomnych kto by chciał zmienić

robertdg - 20-02-2012, 21:21

Owczar robił takiego SWAP-a i opisał we właściwym wątku, wystarczy poszukać http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45042
m6riano - 21-02-2012, 00:01

andrew84 napisał/a:

Jak synchro 2 jest słabe, to będziesz miał problemy z redukcją w wyższych biegów...

U mnie tak jest...z trójki nie wrzucisz dwójki tylko musisz lewarkiem zamarkować wrzucanie jedynki i dopiero wrzucać dwójke

Dread87 - 21-02-2012, 06:39

Kiedys jeszcze dało sie wrzucić drugi bieg przez markowanie ale niestety juz to nic nie daje...
Cinek082 - 21-02-2012, 12:31

Witam
Od niedawna jestem posiadaczem gala 2.0 td z 99roku (wcześniej to samo ale 94 ;) )
Też mam problem z synchronizatorami, do pewnego momentu redukowałem tak jak kolega wyżej napisał ale ostatnio zacząłem inaczej, podczas redukcji puszczam sprzęgło dodaje gazu tak pod 2tyś wciskam sprzęgło i wrzucam dwójkę. Wchodzi jak w masło.

milo - 21-02-2012, 15:16

U mnie tylko 1 biegu nie mogę wrzucić podczas jazdy pozostałe biegi wchodzą idealnie
wicek - 21-02-2012, 15:22

Dziwne ja myślałem ze to jakieś zabezpieczenie ze np, jak stanę to ładnie wchodzi jedynka jak w masełko później dwa-trzy i chcę na 2 to muszę zwolnic do jakiejś tam prędkości i wtedy tez wchodzi... Czyli to jest problem?
milo - 21-02-2012, 15:35

wicek napisał/a:
Dziwne ja myślałem ze to jakieś zabezpieczenie ze np, jak stanę to ładnie wchodzi jedynka jak w masełko później dwa-trzy i chcę na 2 to muszę zwolnic do jakiejś tam prędkości i wtedy tez wchodzi... Czyli to jest problem?

Często redukując nawet przy prędkości około 50 km/h 2- bieg wchodzi bez problemu

wicek - 21-02-2012, 15:38

Zaraz jadę w mala trasę to przetestuje jeszcze raz.

Wiedz tak, jednak z 3 na 2 wrzucę ale idealnie nie wchodzi w skali do 10 daje slabe7 opór czuć, ale jedynkę mogę tylko gdy się zatrzymam albo jak jadę około 3km/h

Dread87 - 21-02-2012, 17:43

U mnie idealnie idzie 1-2-3-4-5 gorzej w dol 5-4-3 -idealnie -2-1 - niemozliwe dopoki nie zatrzymam samchodu, ewentualnie jadac 10km/h

[ Dodano: 21-02-2012, 19:56 ]
Potwierdzam, ze po zdjeciu uszczelki z korka chlodnicy plynu nie ubywa!:) przejechalem dzis 200km i nawet milimetr nie opadl poziom plynu!!

milo - 21-02-2012, 21:33

Dread87 napisał/a:
Potwierdzam, ze po zdjeciu uszczelki z korka chlodnicy plynu nie ubywa!:) przejechalem dzis 200km i nawet milimetr nie opadl poziom plynu!!

A zatem jeden problem rozwiązany

Kamil_Ziomek - 21-02-2012, 21:36

Bo wszyscy mamy problem z nieotwierającym się zaworkiem w korku. A przecież chłodnica nie wytrzyma aż takiego ciśnienia i zacznie być nieszczelna. Jest nawet temat o tym i to nie tylko dotyczy TD.
milo - 21-02-2012, 22:16

Na jakim oleju jeżdzicie silnikowy ,przekładniowy ?
U mnie silnikowy Motul 6100 10/40
Przkładniowy texaco mtf 94 i po zalaniu tego oleju skrzynia lepiej chodzi nawet w duże mrozy nie było problemu z wrzuceniem biegu i zmianą

Andrew - 22-02-2012, 09:08

milo napisał/a:
Na jakim oleju jeżdzicie silnikowy ,przekładniowy ?

Ja silnikowy: Mobil Diesel 10W40. W skrzyni mam Texaco.

Dread87 - 22-02-2012, 20:51

Mobil 1 Diesel 2000 10W40, skrzynia rowniez Texaco;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group