To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant E39A VR4 2.0 16V Turbo

Hubeeert - 05-04-2012, 13:15

Nie wiem.
Zmieniłem swoją na nówkę sztukę, ale stara jest OK.
A w razie czego kolega ma zaprzyjaźniony zakład koło mnie.

Maretzky85 - 05-04-2012, 19:54

I zapomniałem porównać...
Za to w temacie - wsadziłem TD05-16G i w zasadzie zacząłem się zastanawiać po co mnie to :P t-25 całkiem fajnie jechał, moment miał od dołu, a teraz co ? do 4 tys się nic nie dzieję, ale za to jak się zacznie dziać... :D :>
I nie wiem co wolę :P Skończę stroić to dam znać. Na razie trzeba odetkać wydech do tej turbawki :P

Saqu - 05-04-2012, 22:55

Maretzky85 napisał/a:
do 4 tys się nic nie dzieję, ale za to jak się zacznie dziać... :D :>


mnie się podoba jak turbo wstaje szybko :P a nie taki lagg :P no ale za to więcej mocy krzesa;p

Misiek :) - 05-04-2012, 23:05

Ja bym dał 2x turbo :P jak szaleć to szaleć.
Ewentualnie turbo i kompresor. Wtedy będzie moc od 1500 obr

Maretzky85 - 06-04-2012, 22:09

Aktuator wastegate do wymiany :/ utrzymuje pół bara :/ Peak wypluwa nawet 1,5 bara...
Maretzky85 - 12-04-2012, 07:11

Dobra, problem nadal jest...Aktuator wymieniony, bov wymieniony, kat wywalony i nadal cokolwiek nie zrobię, utrzymuje pół bara :( Sporadycznie mu się zdarzy, że utrzyma około 0,8-1 przez dłuższą chwilę ale w końcu i tak spada do 0,5... Jakieś pomysły ??
swinks_UK - 12-04-2012, 08:26

Jak podciśnienia sprawne, to została elektryka.
Boost selenoid na początek? :wink:

Maretzky85 - 12-04-2012, 10:26

swinks_UK, boost solenoid jest cacing :P A przynajmniej ostatnio był :)
W każdym razie IC puszczał bokiem, menda jedna :P O 12 odbiór, zobaczymy o ile się poprawi :)
Najgorsze jest to, że poprawiałem skalowanie MAFa, bo myślałem, że coś jeszcze nie tak, i teraz będzie rozjechane :/ Mam nadzieję, że znajdę mapę z poprzednim skalowaniem:P

Hubeeert - 12-04-2012, 11:04

Maretzky85 napisał/a:
W każdym razie IC puszczał bokiem
książkowe objawy...
Maretzky85 - 12-04-2012, 23:00

Hubeeert, nie takie oczywiste jak sprawdzałeś całkiem niedawno szczelność układu i jesteś w trakcie strojenia przepływki :P
W każdym razie ładuje aż węże spadają :P

Hubeeert - 12-04-2012, 23:35

Maretzky85 napisał/a:
nie takie oczywiste jak sprawdzałeś całkiem niedawno szczelność układu i jesteś w trakcie strojenia przepływki

Zwykle najwłaściwsza to najprostsza diagnoza....

Maretzky85 - 13-04-2012, 07:00

Hubeeert napisał/a:
Zwykle najwłaściwsza to najprostsza diagnoza....

Prawda :D

swinks_UK - 13-04-2012, 13:02

Maretzky85 napisał/a:
....nie takie oczywiste jak sprawdzałeś całkiem niedawno szczelność układu i jesteś w trakcie strojenia przepływki :P

Niezłe mi sprawdzanie - bez sprawdzenia icka... :P Toż nie mogłeś sobie zrobić domowego "sprawdzacza" szczelnosci (kompresor chyba masz, nie?), tak jak tutaj:



A potem wodzisz ludzi na manowce, że układ szczelny i co dalej robić... :wink:

rosomak1983 - 13-04-2012, 13:54

swinks_UK napisał/a:
oż nie mogłeś sobie zrobić domowego "sprawdzacza" szczelnosci (kompresor chyba masz, nie?)

jak to działa ??? to jak to uzywac. :D

swinks_UK - 13-04-2012, 14:07

Ross, ale jaja se robisz, czy serio pytasz :?:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group