Nasze Miśki - 3000GT 94/SL - reaktywacja
rosomak1983 - 10-12-2012, 00:07
Sporo nagaru... Jaki olej zalewasz ?
piotr_bb - 10-12-2012, 00:27
rosomak1983 napisał/a: | Sporo nagaru... Jaki olej zalewasz ? |
Jeden z tych dwóch :
Shell Ultra Racing 10W60
Millers Oils CFS 10w60 Motorsport
m6riano - 10-12-2012, 01:12
Cytat: | Millers Oils CFS 10w60 Motorsport |
ja bym chyba ten wziął
Hubeeert - 10-12-2012, 08:28
W Mitsubishi z tamtych lat przepływomierz nie posiada elementu, który mógłby być zabity przez olejek.
Drucik z VAGa zawsze zbierał syf z powietrza - w Mitsu pomiar odbywa się na innej zasadzie.
piotr_bb - 10-12-2012, 10:00
m6riano napisał/a: | Cytat: | Millers Oils CFS 10w60 Motorsport |
ja bym chyba ten wziął |
Też tak myślę .
krzychu - 10-12-2012, 10:43
piotr_bb - a masz zamiar upalać tak, że temperatura oleju będzie koło 120 stopni? Bo jeśli nie to raczej lepiej wziąć jakiś 5W40 będzie przynajmniej lepiej smarował na zimnym silniku....
t0m3k - 10-12-2012, 10:43
widze Piotrku że odgapiłeś odemnie czarne tło pod napisem ECI MULTI 3000 )
piotr_bb - 10-12-2012, 20:05
krzychu napisał/a: | piotr_bb - a masz zamiar upalać tak, że temperatura oleju będzie koło 120 stopni? Bo jeśli nie to raczej lepiej wziąć jakiś 5W40 będzie przynajmniej lepiej smarował na zimnym silniku.... |
Właśnie temat oleju był wiele razy wałkowany na forum 3kgt optymalnym olejem i polecanym jest Shell Ultra Racing 10W60 oraz właśnie do upalania olej Millersa , a że silniczek w moim misku ma lekkie tendencje do stukania popychaczy więc przeszedłem na 10W60 i wszystko jak rękę odjął tak że jakis czas jeszcze na popychaczach pośmigam .
Może jakieś problemy mogły by wystąpić zimą ale ujemnych temperatur misiek nie doświadczy bo to letnie toczydełko
t0m3k napisał/a: | widze Piotrku że odgapiłeś odemnie czarne tło pod napisem ECI MULTI 3000 |
dobra na najblizszym spocie wystąpię o licencję
piotr_bb - 20-01-2013, 00:34
Kilka drobnych zmian :
- rozpórka
- wymiana filtra paliwa
- wymiana świec zapłonowych
- lakierowanie pokrywy zaworów farbą VHT strukturalną
- Catch Tank
- naprawa kilku wiązek przy silniku
- wygłuszenie bagażnika
BeNeK - 20-01-2013, 12:14
piotr_bb, Dobre mody !
A co do dolotu , to warto było by go jeszcze delikatnie odgrodzić , po mimo tego iż ma nawiew ... Wiem po sobie co się dzieje w czasie jazdy z nie osłoniętym stożkiem
Chociaż coś takiego , a widzę że masz tam trochę miejsca więc ... Chwilka roboty i będzie git
Zawsze to parę oC mniej w zasysanym powietrzu
Albo już pójść na "grubo" z dolotem .
Szablonik z kartonu
Potem maty niepalne dekarskie , na szablon z blachy
Dolot w walce o km w szczególności w silniku na jest bardzo ważny , wiec warto poświęcić trochę czasu i wystrugać coś konkretnego Koszta duże nie są , powinieneś zamknąć się w 50-60zł bez problemu
piotr_bb - 20-01-2013, 12:35
BeNeK napisał/a: | piotr_bb, Dobre mody !
A co do dolotu , to warto było by go jeszcze delikatnie odgrodzić , po mimo tego iż ma nawiew ... Wiem po sobie co się dzieje w czasie jazdy z nie osłoniętym stożkiem
Chociaż coś takiego , a widzę że masz tam trochę miejsca więc ... Chwilka roboty i będzie git |
Masz całkowitą rację nie zdążyłem jeszcze zabudować stożka , ale to również jest w planie do wiosny daleko
m6riano - 22-01-2013, 05:15
piotr_bb, -rozpórka widze od staffy...od 3kgt czy może od gala? czy jeszcze od czegoś innego..?;-)
t0m3k - 22-01-2013, 16:10
rozpórka robiona na zamówienie chyba
piotr_bb - 22-01-2013, 20:17
m6riano napisał/a: | piotr_bb, -rozpórka widze od staffy...od 3kgt czy może od gala? czy jeszcze od czegoś innego..?;-) |
Robiona bo nie miał w ofercie pasuje do 3kgt SL i TT
GóR3K - 22-01-2013, 20:53
I to mi się podoba czysto ,schludnie pod maską ,można by jeść z silnika .
W każdym bądź razie autko na + Szerokości i bezawaryjności.
Ciekawe czy mają w ofercie rozpórki do Sigmy (tak wiem Sigma to nie jest sportowe auto;p)
|
|
|