Nasze Miśki - Srebrny Lancer CBO
Ja_good - 15-07-2012, 19:15
rosomak1983 napisał/a: | Ja_good, ja bede zakłądał z EVO III tyle ze laminat-kopia mam go juz z 3 lata... , i dopasuje go do ori błotników od srodka doleje laminat od zewnatrz przeszlifuje. tylko niewiem czy w tym sezonie sie wyrobie... |
sporo rzeźbienia..ale powodzenia zycze-mi by sie niechcialo
co nie zmienia faktu ze to raczej rzecz ciezka do kupienia
limak188 - 15-07-2012, 22:56
Ja_good napisał/a: | rosomak1983 napisał/a: | Ja_good, ja bede zakłądał z EVO III tyle ze laminat-kopia mam go juz z 3 lata... , i dopasuje go do ori błotników od srodka doleje laminat od zewnatrz przeszlifuje. tylko niewiem czy w tym sezonie sie wyrobie... |
sporo rzeźbienia..ale powodzenia zycze-mi by sie niechcialo
co nie zmienia faktu ze to raczej rzecz ciezka do kupienia |
Szkoda że do colta nie ma takich fajnych bajerów. Najbardziej mi się maska podoba z wlotami.
No cóż nie ma się wszystkiego co by się chciało
mateusz6653 - 18-07-2012, 20:11
Ja_good napisał/a: | Do zdarzaka z evo musisz miec tez blotniki bp jest inaczej wyprofilowany. Jak chcesz to mam seryjny z dokladka z belka do sprzedania, tyle ze czarny |
Podeślij foto na email vanmatex@o2.pl ile sobie go cenisz?;>
mateusz6653 - 03-08-2012, 21:44 Temat postu: ... Dawno mnie tu nie było. Wracając do moich problemów z obrotami to już wszystko git Wyczyściłem przepustnice i popsikałem w wszystkie kostki wd 40 iustawiłem obroty i wszystko git ;]
Ale mam teraz problem z pompką paliwa chyba ją nadpalilem bo ma male ciśnienie już i tu pytanie do was gdzie się ona znajduje i czy duzo roboty przy jej zmianie?
Ja_good - 03-08-2012, 22:14
pompa jest w baku i musisz go opuscic w celu wymiany..raczej srednio fajna robota ( mowie tu na przykladzie mojego GTi )
mateusz6653 - 03-08-2012, 22:15
Ja_good napisał/a: | pompa jest w baku i musisz go opuscic w celu wymiany..raczej srednio fajna robota ( mowie tu na przykladzie mojego GTi ) |
to trzeba bak odkręcać?
t0m3k - 03-08-2012, 22:24
yhy, pewnie pompa bedzie w baku montowana od góry tak więc cały bak musisz odkręcic
mateusz6653 - 03-08-2012, 22:27
Dzięki za pomoc a ktoś mniej więcej się orientuje jaki tam jest dostęp?;>
wyderka - 04-08-2012, 10:15
pod tykną kanapą masz klapkę i pod nią pompę paliwa, zbiornika nie trzeba demontować
Ja_good - 04-08-2012, 14:20
Glupoty piszesz... Moze w colcie tak jest ale nie w lancerze...pod kanapa jest jedynie dostep do plywaka/czujnika.
wyderka - 04-08-2012, 16:29
faktycznie mylneło mi się , trzeba demontować bak
mkm - 04-08-2012, 19:45
Ja_good napisał/a: | Moze w colcie tak jest ale nie w lancerze...pod kanapa jest jedynie dostep do plywaka/czujnika. |
W Colcie też jest w baku.
Mylenie pływaka z pompą jest nagminne .
mateusz6653 - 01-11-2012, 18:42
Witam mam problem z moim miśkiem i nie wiem co jest grane.
a wiec tak... w aucie wahaja się obroty na cieplym silniku na gazie problem z obrotami jest taki ze jade sobie autkiem i np na skrzyżowaniu na cieplym silniku obroty spadaja do 0,2tys i aż auto przygasa i rosna do 1tys i tak w kółko musze dodac gazu zeby autem ruszyc z tego skrzyzowania dlatego podkrecilem obroty i na gazie na zimnym jest 2 tys a to nic nie dało i na zimnym silniku to nie wystepuje a po przejechaniu kilku km i nagrzaniu znowu to samo. Na benzynie obroty na zimnym 3tys a po nagrzaniu 1,5tys Przeczyściłem przepustnice i to nic nie dalo. Co to może być ? prosze o pomoc
mkm - 01-11-2012, 18:44
Akumulatora nie wypinałeś?
Klemy ok?
Gaz nie "strzelił"?
mateusz6653 - 01-11-2012, 18:47
mkm napisał/a: | Akumulatora nie wypinałeś?
Klemy ok?
Gaz nie "strzelił"? |
Nie. Akumulator odpinałem żeby zresetowac kompa i ustawilem wolne obroty a to nic nie dało.
Klemy ok przeczyściłem je nawet spacjalnie
Na gazie nie strzelal
|
|
|