To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Srebrny Lancer CBO

Ja_good - 15-07-2012, 19:15

rosomak1983 napisał/a:
Ja_good, ja bede zakłądał z EVO III tyle ze laminat-kopia mam go juz z 3 lata... :P , i dopasuje go do ori błotników od srodka doleje laminat od zewnatrz przeszlifuje. tylko niewiem czy w tym sezonie sie wyrobie... :D

sporo rzeźbienia..ale powodzenia zycze-mi by sie niechcialo :P
co nie zmienia faktu ze to raczej rzecz ciezka do kupienia :wink:

limak188 - 15-07-2012, 22:56

Ja_good napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
Ja_good, ja bede zakłądał z EVO III tyle ze laminat-kopia mam go juz z 3 lata... :P , i dopasuje go do ori błotników od srodka doleje laminat od zewnatrz przeszlifuje. tylko niewiem czy w tym sezonie sie wyrobie... :D

sporo rzeźbienia..ale powodzenia zycze-mi by sie niechcialo :P
co nie zmienia faktu ze to raczej rzecz ciezka do kupienia :wink:

Szkoda że do colta nie ma takich fajnych bajerów. Najbardziej mi się maska podoba z wlotami.
No cóż nie ma się wszystkiego co by się chciało ;)

mateusz6653 - 18-07-2012, 20:11

Ja_good napisał/a:
Do zdarzaka z evo musisz miec tez blotniki bp jest inaczej wyprofilowany. Jak chcesz to mam seryjny z dokladka z belka do sprzedania, tyle ze czarny


Podeślij foto na email vanmatex@o2.pl ile sobie go cenisz?;>

mateusz6653 - 03-08-2012, 21:44
Temat postu: ...
Dawno mnie tu nie było. Wracając do moich problemów z obrotami to już wszystko git Wyczyściłem przepustnice i popsikałem w wszystkie kostki wd 40 iustawiłem obroty i wszystko git ;]
Ale mam teraz problem z pompką paliwa chyba ją nadpalilem bo ma male ciśnienie już i tu pytanie do was gdzie się ona znajduje i czy duzo roboty przy jej zmianie?

Ja_good - 03-08-2012, 22:14

pompa jest w baku i musisz go opuscic w celu wymiany..raczej srednio fajna robota ( mowie tu na przykladzie mojego GTi )
mateusz6653 - 03-08-2012, 22:15

Ja_good napisał/a:
pompa jest w baku i musisz go opuscic w celu wymiany..raczej srednio fajna robota ( mowie tu na przykladzie mojego GTi )


to trzeba bak odkręcać?

t0m3k - 03-08-2012, 22:24

yhy, pewnie pompa bedzie w baku montowana od góry :) tak więc cały bak musisz odkręcic :)
mateusz6653 - 03-08-2012, 22:27

Dzięki za pomoc ;) a ktoś mniej więcej się orientuje jaki tam jest dostęp?;> :lol:
wyderka - 04-08-2012, 10:15

pod tykną kanapą masz klapkę i pod nią pompę paliwa, zbiornika nie trzeba demontować :wink:
Ja_good - 04-08-2012, 14:20

Glupoty piszesz... Moze w colcie tak jest ale nie w lancerze...pod kanapa jest jedynie dostep do plywaka/czujnika.
wyderka - 04-08-2012, 16:29

faktycznie :oops: mylneło mi się :P , trzeba demontować bak :twisted:
mkm - 04-08-2012, 19:45

Ja_good napisał/a:
Moze w colcie tak jest ale nie w lancerze...pod kanapa jest jedynie dostep do plywaka/czujnika.

W Colcie też jest w baku.
Mylenie pływaka z pompą jest nagminne :wink: .

mateusz6653 - 01-11-2012, 18:42

Witam mam problem z moim miśkiem i nie wiem co jest grane.
a wiec tak... w aucie wahaja się obroty na cieplym silniku na gazie problem z obrotami jest taki ze jade sobie autkiem i np na skrzyżowaniu na cieplym silniku obroty spadaja do 0,2tys i aż auto przygasa i rosna do 1tys i tak w kółko musze dodac gazu zeby autem ruszyc z tego skrzyzowania dlatego podkrecilem obroty i na gazie na zimnym jest 2 tys a to nic nie dało i na zimnym silniku to nie wystepuje a po przejechaniu kilku km i nagrzaniu znowu to samo. Na benzynie obroty na zimnym 3tys a po nagrzaniu 1,5tys Przeczyściłem przepustnice i to nic nie dalo. Co to może być ? prosze o pomoc :|

mkm - 01-11-2012, 18:44

Akumulatora nie wypinałeś?
Klemy ok?
Gaz nie "strzelił"?

mateusz6653 - 01-11-2012, 18:47

mkm napisał/a:
Akumulatora nie wypinałeś?
Klemy ok?
Gaz nie "strzelił"?



Nie. Akumulator odpinałem żeby zresetowac kompa i ustawilem wolne obroty a to nic nie dało.
Klemy ok przeczyściłem je nawet spacjalnie
Na gazie nie strzelal



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group