To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - <Galant E3* GTI>

wojtas - 03-10-2012, 21:11

Drzemacz napisał/a:
No i wkońcu mam to za sobą temat hebli ogarnięty wkońcu bezpieczeństwo najważniejsze

Miodzio lodzio :wink:

Krzyzak - 04-10-2012, 09:27

ja wstawiłem zaciski od EA sprzed liftu
hamuje wyraźnie lepiej na nich
oczywiście trzeba dać przewody z EA również

Yoshiko - 04-10-2012, 11:14

Drzemacz napisał/a:
I Po

wow :shock: normalnie miodzio :thumbright:

Drzemacz - 04-10-2012, 18:56

Zielu napisał/a:
Elegancjone :wink:

A nie wolałeś tych zacisków np. wypiaskować?


Nie było takiej potrzeby obrotowa szczota druciana i papier scierny zrobiły swoje.




Krzyzak napisał/a:
ja wstawiłem zaciski od EA sprzed liftu
hamuje wyraźnie lepiej na nich
oczywiście trzeba dać przewody z EA również


Ja tam nie narzekam na siłe hamowania wszystko jest w normie tak jak być powinno
wiec nie widze sensu kombinować :twisted:

kamilek - 04-10-2012, 23:29

Krzyzak, co w praktyce daje zmiana zacisków na te od rekina? W EA tarcze są nawet mniejsze niż u nas bo 256, a u nas chyba są 266 (czy się mylę?), zresztą zacisk i tak jest w stanie zablokować tarczę (musi interweniować ABS), więc - po co?
Ja w E3 absolutnie nie mogłem narzekać na hamulce, ale Ty masz bębny z tyłu, może to robi różnicę?

A żeby nie było tylko OT...
Drzemacz, super wózek :) Kolejny śliczny białasek na drogach, cieszy mnie to bardzo. Gdzieś był jak Cię nie było (na zlocie)? :evil:

Krzyzak - 05-10-2012, 08:33

kamilek napisał/a:
Krzyzak, co w praktyce daje zmiana zacisków na te od rekina?

kilka kwestii
- moje zaciski były strasznie skorodowane - tzn. żeliwo jako takie nie koroduje, ale były obłożone ogromną warstwą purchli z rdzy
- w hamulcach nie robiłem nic przez te 20 lat (tylko klocki i tarcze zmieniłem), więc z przyzwoitości chciałem coś zmienić
- tarcze, które mam to 256 właśnie (266 było do liftu - czyli do połowy roku 1990) i wszystko pasuje p'n'p
- swoje tarcze lekko maznąłem na tokarce - ten rancik za zewnątrz, który przez kilka lat się zrobił
- na początku był dramat - miękki pedał, słabe hamowanie
- ale po pewnym czasie stwierdzam obiektywnie, że hamowanie się poprawiło - słabiej deptam, ale lepiej hamuje

mając 2 zestawy mogłem sobie na boku od podstaw zregenerować zaciski i podmienić

Drzemacz - 05-10-2012, 15:20

kamilek napisał/a:
Drzemacz, super wózek :) Kolejny śliczny białasek na drogach, cieszy mnie to bardzo. Gdzieś był jak Cię nie było (na zlocie)? :evil:


Byłem w pracy :rolleyes:

Drzemacz - 10-10-2012, 18:47

Kilka fotek z dzisiaj :mrgreen:






Xsystoff - 18-10-2012, 14:44

Widziany na zywo i wyglada SUPER :partyman: Ten pakiet Dynamic jest genialny :mrgreen:
TommiCrazy - 27-11-2012, 17:48

galanty to wspaniale pojazdy, i ten bialy egzemplarz to poprostu potwierdza
rsmaniek - 27-11-2012, 18:55

No powiem, że na prawdę ładnie się na tych zdjęciach prezentuje :)
Drzemacz - 09-12-2012, 20:39

Dawno już nic nie pisałem więc czaś odświeżyć temat

a oto śnieżyna w swoim żywiole :wink:



http://www.youtube.com/wa...player_embedded

i pare fotek w bonusie :mrgreen:

















mkm - 10-12-2012, 00:10

Drzemacz, ponieważ w podglądzie pojawia się tytuł, więc miniaturka drugiego filmu dopiero po jego zmianie.
Drzemacz - 18-02-2013, 00:19

Dawno nic nie pisałem więc troche odświeżymy temat.
Po długich poszukiwaniach silnika do galanta wkońcu znalazłem dawce :mrgreen:
a oto on



Warto dodać że silnik nie był odpalany przez ponad rok,
a gdy już udało się go nam odpalić przed kupnem motoru były małe oględziny pracy silnika

Kompresja po 336 tkm i 22 latach od daty produkcji (przebieg raczej orginalny/nie kręcony)
od strony rozrządu 14/13.5/13.5/13 bar


blok bez czapki


cylinderki z tłokami do wglądu



zarzygany olejem rozrząd, ale nie ma co się dziwić bo wszystkie uszczelniacze jeszcze oryginalne NOK'a


no i na deser została nam głowica którą jutro dajemy na sprawdzenie i planowanie + solidne czyszczenie





ogólnie jestem zadowolony ze stanu technicznego tego silnika ale jeszcze dużo pracy przed nami i oczywiście wszystko będzie robione we własnym zakresie.
Na bieżąco będe starał się uaktualniać jak tam idą prace nad remontem.

I jezcze jedno posiada ktoś może pokrywe zaworów do tego + osłone na kable zapłonowe?
chętnie kupie.

Krzyzak - 18-02-2013, 08:54

czy coś jeszcze będziesz z dawcy brał? - bo potrzebuję takiej gumowej zaślepki na plastikową osłonę na nadkolu od strony rozrządu
jak ją zdejmiesz, to widać śrubę na wale i można wałem kręcić
ew. zaciski 2 tłoczkowe bym wziął



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group