Nasze Miśki - Czerwony...Szybszy; )
czubekxx - 02-01-2013, 19:33
Nowe kółka poczekają do wiosny...mam nadzieję, że do tego czasu znajdę coś fajnego w miarę okazyjnie...
W między czasie do autka wskoczył Stag z wtryskami Hana - pierwszy 1tkm bez najmniejszych kłopotów, spalanie też całkiem oki....zdecydowanie rzadziej podjeżdżam na stację benzynową, tankując za tę samą kwotę...
Wleciały też nowe amorki KYB na tył.
A z zewnątrz nadal ten sam czerwony Gal...no z jedną mała poprawką...w końcu polakierowałem ramiona wycieraczek....
Jak ja bym chciał mieć garaż albo podwórko....
czubekxx - 20-02-2013, 23:22
Dawno nic nie ruszane w temacie...zima za oknem, aż się z domu nie chce wychodzić, a co dopiero grzebać przy aucie...
Przy pomocy Bartka do autka wskoczymy nowe klocki na przód i tył....
Jazda na gazie dalej bez najmniejszych problemów...
Cały czas się rozglądam za nowymi kółkami i dziś moją uwagę przykuły takie oto 2 komplety:
http://moto.allegro.pl/al...3046200065.html
http://moto.allegro.pl/fe...3046817265.html
Zdecydowanie na plus świeże oponki w obydwóch przypadkach....kuszą mnie te czarno-czerwone, tylko nie wiem jakiego producenta są te felgi...jutro powinienem wiedzieć coś więcej na ich temat....mam nadzieję, że to nie jakaś chińszczyzna....
Co o nich myślicie?
Dużo cierpi komfort jazdy po zmianie kół z 14'' na 16'' czy 17''?
major - 20-02-2013, 23:35
Komfort na pewno spadnie. Widzę to u siebie porównując jazdę na zimówkach 15 a letnich 17
Co do felg z drugiego linku (17") to opony na nich mają trochę za niski profil, przez co komfort jazdy będzie jeszcze mniejszy.
Hugo - 21-02-2013, 08:37
Pierwsze za małe, a drugie całkiem, całkiem wzór, ale opony do zmiany. Będziesz non stop prostował felgi jeżdżąc na takich oponach.
czubekxx - 21-02-2013, 09:30
Hugo napisał/a: | Pierwsze za małe |
właśnie myślałem o 16'' jako o takim kompromisie między komfortem a wyglądem....
Te felgi z pierwszego linka są jakieś NO NAME.....warto się nimi interesować w takim razie?
Rozmawiałem z gościem, który je sprzedaje i powiedział, że mają sporo odprysków....dałoby się je polakierować zachowując dokładnie ten sam wzór? Chodzi mi głównie o ten pasek na rancie...jak myślicie?
Hugo napisał/a: | a drugie całkiem, całkiem wzór, ale opony do zmiany |
ale za to pewnie świetnie wyglądałyby na aucie
Tomek - 21-02-2013, 09:35
czubekxx napisał/a: |
Te felgi z pierwszego linka są jakieś NO NAME.....warto się nimi interesować w takim razie?
Rozmawiałem z gościem, który je sprzedaje i powiedział, że mają sporo odprysków....dałoby się je polakierować zachowując dokładnie ten sam wzór? Chodzi mi głównie o ten pasek na rancie...jak myślicie? |
ktoś spartaczył malowanie, to lakier odchodzi
pewnie malowane z puszki
czubekxx napisał/a: | dałoby się je polakierować zachowując dokładnie ten sam wzór? Chodzi mi głównie o ten pasek na rancie...jak myślicie? |
dałoby się
skoro ktoś to zrobił raz, to i drugi raz zrobi
czubekxx napisał/a: |
właśnie myślałem o 16'' jako o takim kompromisie między komfortem a wyglądem.... |
do kupy ten zestaw będzie miał przekłamanie licznika w dół o 1.1 % (względem 215/45R17), czyli jest dobrze
czubekxx - 21-02-2013, 12:02
Hugo napisał/a: | Będziesz non stop prostował felgi jeżdżąc na takich oponach |
poważnie z profilem 40 będzie taki dramat w codziennym użytkowaniu?
Tomek - 21-02-2013, 12:05
czubekxx napisał/a: |
poważnie z profilem 40 będzie taki dramat w codziennym użytkowaniu? |
tak
215/40 to mało na polskie drogi
ja mam 225/45 czyli z 15 mm większy profil, uważam zawsze i wszędzie, a i tak bez mniejszych problemów pogiąłem felgi
przy czym nieodczuwalnie w czasie jazdy, ale już na maszynie jak najbardziej
jeden tylko raz wygiąłem felgę tak, że się jechać nie dało, ale to na profilu 215/45 R17, po wpadnięciu w dużą dziurę
Hugo - 21-02-2013, 14:51
czubekxx napisał/a: | ale za to pewnie świetnie wyglądałyby na aucie | Nie do końca, bo słabo wypełniłyby wnęki na takiej oponie. czubekxx napisał/a: | poważnie z profilem 40 będzie taki dramat w codziennym użytkowaniu? | J/w.
czubekxx - 24-02-2013, 11:12
Jednak chyba zdecyduję się na te z pierwszego linka...jestem na etapie negocjacji ze sprzedającym
Od kilku dni zauważyłem dziwną rzecz w sposobie działania ogrzewania w aucie....otóż siła nawiewu zmienia się samoczynnie w zależności od tego co robię w aucie, tzn. czy mam wciśnięte sprzęgło, czy hamuję, czy dodaję gazu itp. itd.....czym może to być spowodowane?
macie jakieś pomysły? zaczyna mnie to wkurzać trochę....
czubekxx - 01-03-2013, 00:22
http://forum.mitsumaniaki...=4580&start=555
Panowie, moglibyście zajrzeć pod link wyżej i coś doradzić? Zimno jeszcze na dworze i mało komfortowo się jeździ bez ogrzewania....
czubekxx - 10-04-2013, 13:04
Panowie, możecie coś powiedzieć nt. tych felg z linka? Chodzi mi głównie o tą firmę GTR Sports....to jest dystrybutor felg czy producent...to nie przypadkiem jakaś chińszczyzna?
http://moto.allegro.pl/83...3148917698.html
Chciałbym w końcu zmienić obuwie w autku, ale jakoś nie mogę znaleźć żadnych fajnych felg ( jedne nawet odsyłałem, bo miały być proste, a okazało się, że 3 z 4 krzywe ) ....najchętniej widziałbym u siebie jakieś grafitowe lub czarne, ewentualnie z takim czerwonym ringiem, jak na tych z aukcji...
Wiecie może czym może być spowodowany problem z nierówną pracą silnika zaraz po przełączeniu na gaz? silnik szarpie i ma problem z wkręcaniem się na obroty....po kilku chwilach problem znika....niezależnie od temperatury otoczenia, jakieś pomysły co to może być?
Chyba będzie trzeba podjechać do SUPRALa w wolnej chwili...
Hugo - 10-04-2013, 13:47
czubekxx napisał/a: | to nie przypadkiem jakaś chińszczyzna? | Za takie śmieszne pieniadze to tylko i wyłącznie chińszczyzna. czubekxx napisał/a: | Wiecie może czym może być spowodowany problem z nierówną pracą silnika zaraz po przełączeniu na gaz? silnik szarpie i ma problem z wkręcaniem się na obroty....po kilku chwilach problem znika.... | Do sprawdzenia/wymiany: swiece zapłonowe, przewody WN, fajki pod cewkami, cewki (w kolejności, w której napisałem).
czubekxx - 10-04-2013, 14:29
jakieś patenty jak posprawdzać te elementy? da się to jakoś zrobić? czy kupować po kolei i sprawdzać czy problem zniknie?
Tomek - 10-04-2013, 15:10
czubekxx napisał/a: | .po kilku chwilach problem znika.. |
ile te "kilka chwil" trwa
IMHO jeśli problem występuje tylko tuż po przełączeniu na LPG, to nie jest problem układu WN, a jakaś chwilowa przerwa w zasilaniu paliwem
wynikająca z czego, to jeszcze nie wiem, u siebie mam to samo, od jakiegoś czasu
choć objawy mam mniej dokuczliwe niż Ty
ogólnie podejrzewałbym, że to wtryski gazowe nie trzymają gazu, tylko puszczają go w kolektor
w momencie przełączenia wtryski są puste, i mija chwila zanim gaz dopłynie z reduktora (albo ciśnienia w każdym wtrysku się wyrównają)
|
|
|