Nasze Miśki - Nowy VR-4 czaaarny :)
sveno - 14-10-2012, 18:38
to znaczy że te dwa auta miały w sumie okolo 630KM
wookash83, gdzie masz światła od VR4?
wookash83 - 14-10-2012, 19:20
zgadza się moc w Legnumie została zwiększona Radek mówi że ok 350KM plus moje 280KM daje 630KM..na 1/4 sprawdzaliśmy jaka różnica będzie
Co do świateł nie pytałem się o nie Mateusza i czy ma je nadal u siebie tego nie wiem.
wookash83 - 19-10-2012, 18:41
Dziś dotarły alusy (uff dzięki Bartek za wysyłkę ) wcześniej Dominik przywiózł od Roch_27 opony więc dziś komplet założony:
Roch_27 alusy zgodne z opisem dzięki!
roch_27 - 19-10-2012, 19:56
wookash83 napisał/a: | Roch_27 alusy zgodne z opisem dzięki! | no to fajnie, że jesteś zadowolony
Nie miałem nic do ukrycia - fotki dostałeś - zarówno opon jak i BBS'ów
BTW: BBS - Szkoda tylko, że ja się nimi w ogóle nie nacieszyłem - co więcej nawet ich nie widziałem na własne oczy
Autko wygląda mega zajefajnie na tych alu Aż zazdroszczę
Pozdrawiam
Piotras
Pato89 - 19-10-2012, 21:58
Konkret fela Zobaczę je na spocie?:>
Drzemacz - 19-10-2012, 22:23
Łukasz bez urazy ale mnie bardziej sie podobają te ENKEI co były wcześniej niż te BBS'y
Te alu troche mikro wyglądają przy tamtych
wookash83 - 19-10-2012, 22:32
zobaczysz na zywo
mi te ROTA bardzo podpasowały dlatego zostają na sezon letni
major - 19-10-2012, 23:54
Te BBS to 17
Rafal_Szczecin - 20-10-2012, 01:18
pisalem juz via sms, ale tu tez napisze - meeeeega
Anonymous - 20-10-2012, 15:17
przecież te brązowe to ROTA jest oba komplety 17", i sam nie wiem na którym komplecie bardziej mi się podoba
xluki - 20-10-2012, 15:30
Wygląda Mega!!! Jednak setup letni bardziej mi sie podoba
wookash83 - 20-10-2012, 19:37
major to są 17" z tym że na większych oponach Nokian 225/45 a letnie miałem na 215..Derpin racja ROTA niedługo nabiorą błysku..
wookash83 - 24-10-2012, 18:06
minął już ponad miesiąc od zakupu w tym czasie zrobiłem 2 tyś km (nawet nie wiem kiedy ale tak to jest jak się specjalnie jeździ okrężną drogą do pracy ))
po tych km mogę powiedzieć że:
- automat zdecydowanie na plus jest różnica w szybkości między pracą w zwykłym triptonicu a tym (w poprzednim często korzystałem z tripa tu nie muszę automat w Vr-4 ogarnia temat bardzo dobrze )
- zawieszenie i cała karoseria mocno sztywna daje poczucie pewności prowadzenia i tu po przesiadce z Avanca na zawieszeniu standardowym mega różnica w prowadzeniu,
- mam zamontowanego Blow offa nie wiem czy ktoś sprawdzał jaka jest różnica w zużyciu paliwa z i bez blow-a ale frajda z niego jest nie doczytałem czy może powodować pogorszenie osiągów bo mam go od początku więc różnicy nie miałem jak spawdzić..
- wydech gra fajnie (tylko w czasie prędkości stałej przy 80km/h na 5 biegu trochę buczy powyżej cichnie i tak od 140km/h wyżej brzmi bardzo ładnie )
- hamuje jak trzeba potrafi "wgryźć" się asfalt
- system AYC narazie obserwuje jego działanie na wskaźniku z zainteresowaniem wypatrując 3 kresek ale nie miałem jeszcze okazji pojeździć nim na tyle żeby potestować jego działanie.
- dziś z ciekawości zatankowałem pełny bak PB98 i zobaczę na ile starcza km
adaxo - 24-10-2012, 18:13
Automat w VR4 jest dużo sprawniejszy niż w n/a pewnie dla tego ze ma 5 przełożeń.
Pobaw się trochę na mokrym jak chcesz zobaczyć 3 kreski AYC (auto na tip, drugi bieg, skręć trochę kola i pedał w podłogę )
BTW Szerokosci
danino88 - 24-10-2012, 22:13
a jakie masz opony i spalanie?
|
|
|