To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Zawór recyrkulacji spalin (EGR)

Bizi78 - 26-11-2018, 11:58

Cytat:
Zamówiłem drugi zawór (niestety używany ponieważ ciężko znaleźć nowy tego samego typu) i okaże się czy będzie wszystko ok

Szukając po numerze OE to jakiś nowy zamiennik tanio można wyrwać u Chińczyka :wink: .
https://pl.aliexpress.com/item/Zaw-r-EGR-K5T5-Dla-Mitsubishi-Lancer-Mighty-Max-Montero-Sport-2-0-2-4L-Wtrysku/32954111637.html?ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_1_10065_10068_319_317_10696_10084_453_10924_454_10083_10618_10920_10921_10304_10307_10922_10820_10301_10821_537_536_10843_10059_10884_10887_100031_321_322_10103%2Csearchweb201603_51%2CppcSwitch_0&algo_pvid=a07b2594-0bf0-48aa-b893-d69283480090&algo_expid=a07b2594-0bf0-48aa-b893-d69283480090-0
Cena trochę niska bo na łebaju oryginał kosztuje około 150$ :doubt: .

xander41 - 26-11-2018, 12:33

Dzięki ale link który udostępniłeś jest do zaworu EGR j potrzebuję elektrozawór EGR taki jak ten https://platforma.omoto.pl/en/elektrozawor-outlanderlancerspace-wagon-k5t48272-1465764961606.html
Bizi78 - 26-11-2018, 12:45

Sorki, mój błąd 8) .
Twój link jest jakiś niebezpieczny, ale chyba o to chodziło.
Nowy OE kupisz u Zbyszka na e-pajero :wink: .
https://e-pajero.pl/czujniki/813-elektrozawor-doladowania-cisnienia-pajero-l200-2500-td-mr204853-k5t48272.html
Ewentualnie zamiennik też u Chińczyka:
https://pl.aliexpress.com/w/wholesale-MR204853.html?site=pol&groupsort=1&SortType=price_asc&SearchText=MR204853&g=y&initiative_id=SB_20181126034129&needQuery=n&isFreeShip=y

Krzyzak - 26-11-2018, 12:50

0 to zwarcie - z reguły się pali i jest nieskończoność ale skoro masz 0 to cewka do wyrzucenia
vrangsinn - 26-11-2018, 13:27

Krzyzak napisał/a:
0 to zwarcie - z reguły się pali i jest nieskończoność ale skoro masz 0 to cewka do wyrzucenia


rozszerz myuśl dla laika... :o

u mnie 16 ohm oporności (niestety przy +1C), rozumiem z postów powyżej że elektrozawór nie trzyma parametrów tj do wymiany.

Bizi78 - 26-11-2018, 13:59

vrangsinn napisał/a:
rozszerz myuśl dla laika... :o

Cewka nie powinna nigdy pokazywać 0 na omomierzu tylko konkretną wartość rezystancji.
W 2.0 na cewce powinno być 36-44Ω przy 20°C.
Jeśli pokazuje zero oznacza, że jest zwarcie i nadaje się do kosza.

Krzyzak - 26-11-2018, 21:29

vrangsinn napisał/a:
rozszerz myuśl dla laika...
chyba nie muszę :) bo Bizi opisał
tak jakbyś zwarł styki we wtyczce - też będzie 0 om - czyli śmieć

vrangsinn - 26-11-2018, 22:04

cewka mnie zmyliła... :P :P myślałem o innej cewce niż Wy..wszystko wiem, namierzyłem problem, elektrozawór w drodze...zobaczymy czy błąd zniknie...klikam "pomógł" wkońcu moje lenistwo zebrało się by to ogarnąć... :roll:
xander41 - 26-11-2018, 22:33

Mam jeszcze pytanie o ten drugi zawór podciśnienia (model K5T48373) który znajduje się obok tego uszkodzonego elektrozaworu EGR ( K5T48272)
Czy on również ma mieć 36-44ohm przy 20 stopniach temperatury?

Tak jak pisałem wcześniej miał 32 gdy zmierzyłem na nim opór - zastanowiło mnie czy aby i tego nie trzeba wymienić...?

Faza - 27-11-2018, 12:58

Oba te zawory maja mieć 36-44 ohm przy 20 stopniach.
xander41 - 10-12-2018, 15:36

Zawory wymienione. Teraz jest ok. Dzięki za pomoc
Faza - 10-12-2018, 16:25

Proszę bardzo, kliknij "pomógł":)
xander41 - 10-12-2018, 17:50

Faza napisał/a:
Proszę bardzo, kliknij "pomógł":)


Chętnie bym kliknął tylko nie mam w co ponieważ nie jestem autorem tego posta :(

Faza - 11-12-2018, 12:11

Przeżyję:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group