To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Fioletowa Śliweczka.

piotrkor1 - 08-04-2013, 21:19

Długo nic nie pisałem bo pogoda nie pozwala na prace przy bestii.
Jednak coś niecoś zostało już zrobione.Po kolei.
Kupiłem używana ale w bdb stanie maskę i zderzak.Razem z maską i zderzakiem do lakiernika powędrował grill.W międzyczasie ponownie zdemontowałem przód auta,oczyściłem z korozji pas przedni i kielichy.Zamontowałem owiewki z przodu i tyłu auta.Odwierciłem pourywane śruby osłony silnika od strony rozrządu i osłon nadkoli.Dzisiaj zamontowałem nowe tarcze zegarów wyskalowane do 300km/h :D .
Galant w zimowej scenerii

W pewnym momencie zrobiło się trochę mało miejsca na podwórku.

Małe sprzątanko w ciepły dzionek.



Przykleiłem też z tyłu auta kilka emblematów.

W bagażniku po lewej stronie jest już wcześniej wspomniana dziura do załatania.


Stara maska.

Nowa maska.

Pomalowany grill.

Engine.

Owiewki made in Japan.



Dywany dedykowane do VR-4.



Nowe tarcze zegarów.


Czyli coś się dzieje C.D.N

danino88 - 08-04-2013, 23:44

powoli zaczyna być ładny :) powiedz jak wrażenia z jazdy :P
piotrkor1 - 09-04-2013, 08:32

danino88 napisał/a:
powoli zaczyna być ładny :) powiedz jak wrażenia z jazdy :P

Wrażenia z jazdy niesamowite :D Rozpędza się jak rakieta :D Na razie jeździłem na automacie
w pozycji"D". Musiałem zmienić tarcze zegarów bo wskazówka dawno przekroczyła 180km/h :D Hamulce też bdb ale prawdopodobnie za jakiś będę zmieniał na stockowe.Jednym słowem same plusy i nie do opisania frajda z jazdy :D :D :D :D :D :D
Wkrótce, jak się wreszcie ociepli zaczynam walkę z pordzewiałymi kielichami i drzwiami, pomalowaniem pasa przedniego.Na razie wygląda to tak:



Potem mam następujące plany:
-zmiana tarcz,klocków i felg na 16"Enkei
-kupno nowego filtra K&R
To na razie tyle :)

Hugo - 09-04-2013, 11:28

piotrkor1, drzwi z korozją wymień na takie bez korozji. Jak będziesz w tym rzeźbił to po 0,5 roku znowu wyjdzie.
danino88 - 09-04-2013, 12:27

Cytat:
Hamulce też bdb ale prawdopodobnie za jakiś będę zmieniał na stockowe


radziłbym Ci te zostawić na lato, a na zimę kupić mniejsze i 16 :)

Cytat:
Wkrótce, jak się wreszcie ociepli zaczynam walkę z pordzewiałymi kielichami i drzwiami


Tak jak Hugo pisze, kup całe drzwi w bdb stanie, lepiej na tym wyjdziesz ;)

piotrkor1 - 09-04-2013, 19:10

Dzisiaj na tapecie było tylne zawieszenie a właściwie to przyszedł sąsiad i zaproponował,że
znituje tylne poszerzenie nadkoli bo dolny nit jakiś czas temu odpadł i został tylko łepek.
Potem stwierdziłem,że skoro zdjąłem koło to mogę zerknąć na stan tylnego lewego zawieszenia.Tarcze ok 20mm,klocki też jeszcze grube,łącznik stabilizatora sztywno chodzi,
Tylny prosty ze sworzniem buja się w przód i tył(już wiem,że tak ma być).
Stwierdziłem też,że kilka śrub wymaga odwiercenia i prze gwintowania co zrobiłem.
Teraz kilka fotek:





Tak jak mówił Kolega swinks_UK dwa wahacze są inne niż w V6.Więcej info. w odpowiednim temacie.

piotrkor1 - 09-04-2013, 19:17

danino88 napisał/a:
radziłbym Ci te zostawić na lato, a na zimę kupić mniejsze i 16 :)

Takie mam plany :wink:

Hugo - 09-04-2013, 21:30

piotrkor1, zrób szybko konserwację profili zamkniętych podwozia. Póki jest sens.
piotrkor1 - 09-04-2013, 22:01

Hugo napisał/a:
piotrkor1, zrób szybko konserwację profili zamkniętych podwozia. Póki jest sens.

Konserwacja podwozia i profili zamkniętych zrobiona przed zimą.Poprawka jak się ociepli.

piotrkor1 - 09-05-2013, 17:22

Dalsza część pracy przy VR-4.Pogoda odpowiednia to i jest chęć do pracy :)

Maska przednia już kompletna z wygłuszeniem i konserwacją.
Nowe opony Yokohama Advan Sport 225/45R17.Podczas wymiany okazało się,że prawy tył alusa jest uszkodzony i do pospawania.Ogólnie cały komplet wymaga renowacji.



Pas przedni został oczyszczony z rdzy i pomalowany.


Pod przednimi lampami były większe ubytki dlatego zakonserwowałem żywicą.


piotrkor1 - 09-05-2013, 17:35

Tak samo zakonserwowany został lewy kielich.

Z prawym było więcej roboty.Musiał być spawany bo po oczyszczeniu pojawiła się dziura mniej więcej 2cm na 2cm.Zdjęcie mam w telefonie więc może później je dodam.

Zrobione i zakonserwowane od strony nadkoli bez rozłączania klimy :) :)
Założyłem nowy zderzak bo przy tym z VR-4 wyłamano większość uchwytów.
Trudność sprawiało wywiercenie otworów na nakładki.Pomocnym narzędziem okazała się wyrzynarka.

piotrkor1 - 09-05-2013, 17:45


Pas przedni po malowaniu.Efekt zaskakująco dobry.





Farba dobierana na oko,na damskie oko.Kobiety mają w sobie to coś.
Spasowanie zderzaka też niczego sobie.



piotrkor1 - 09-05-2013, 19:59



Kielichy po konserwie(pasta do konserwacji na pędzel) i malowaniu.
Super to może nie wygląda ale przynajmniej kielich nie wpadnie do środka po wjechaniu w dziurę w jezdni.

.
Wypełnienie zderzaka i nowe reflektory też zamocowane.

Przy zmianie gum stwierdziłem,że niedługo czeka mnie wymiana przednich klocków.
Może moglibyście mi doradzić jakie kupić?



c.d.n

piotrkor1 - 09-05-2013, 21:18

Hugo napisał/a:
piotrkor1, zrób szybko konserwację profili zamkniętych podwozia. Póki jest sens.

Mówisz i masz :) .Konserwacja podłużnic.Pas tylny całkiem dobrze wygląda,gorzej boczne wnęki.



Bez spawania się nie obejdzie.



Zbiornik płynu AYC też został odświerzony.

Do zrobienia jest jeszcze:konserwa progów i podłużnic,drzwi lewy tył.

danino88 - 09-05-2013, 22:43

Cytat:
Może moglibyście mi doradzić jakie kupić?


textar albo ferodo takie normalne, cywilne. Nie kupuj brembo, strasznie piszczą :?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group