To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Lexus GS430 by Picakus

londolut - 19-09-2013, 14:43

rezon napisał/a:
Picakus napisał/a:
Dolna temperatura w Redach jest taka sama jak w Greenach tylko górna jest wyższa i dużo mniej pylą.
ale kosztem zużycia tarcz - coś za coś
I dopóki ich nie zagrzejesz to będą piszczeć.

PS. Błagam - wstawiaj miniaturki fotek bo mój komp w robocie nie ogarnia tego :D

Hugo - 19-09-2013, 19:16

londolut napisał/a:
PS. Błagam - wstawiaj miniaturki fotek bo mój komp w robocie nie ogarnia tego
Mi ani w robocie, ani w domu nie ogarnia :mrgreen:
Picakus - 02-10-2013, 12:00

Hugo napisał/a:
londolut napisał/a:
PS. Błagam - wstawiaj miniaturki fotek bo mój komp w robocie nie ogarnia tego
Mi ani w robocie, ani w domu nie ogarnia :mrgreen:

Przepraszam :oops: , zmienie na miniaturki
Co do klocków padło jednak na HAWK HPS, ale przy próbie zmiany okazało się, że jeden tłoczek w zacisku jest zapieczony. :cry: Zamówiłem reperaturke i tłoczek OE, pozostało mi oczekiwanie aż dotrze przesyłka.

Picakus - 18-10-2013, 23:11

Dziś odebrałem paczuszkę z japoni z tłoczkiem i reperaturką zacisku zamuwione uprzednio na Amayamie w ASO cena 405zł po zniżkach w japoni razem z przesyłką 230zł. Pozostawie bez komentarza różnice cenowe przy zaciskach bądź inny droższych częściach. :evil:
W ramach ciekawostki przesyłka szła 4dni z Japoni :shock: pozostały czas to transfery magazynowe w firmie.

Ponadto przyszła oliwa :P

Fuchs Titan Supergear 80W90 2l + Archoil AR2300 trafi do tylniego mostu.
Millers Milermatic ATF SPIII WS 2l do skrzyni biegów.
I Millers TRX Synth 75W90 2l po 3tys. trafi do tylniego mostu.

fj_mike - 19-10-2013, 12:37

Picakus napisał/a:
w japoni razem z przesyłką 230zł.

Jak wygląda kwestia z cłami?

karolgt - 19-10-2013, 20:19

szkoda że nie dałeś znać to bym się przyłączył i wysyłka by wyszła 2 razy taniej :)
u siebie jestem właśnie przed wymianą wszystkiego co się da z części eksploatacyjnych, przynajmniej widzę że gęstości oleju dobrze dobrałem;]

Picakus - 21-10-2013, 09:20

fj_mike napisał/a:
Picakus napisał/a:
w japoni razem z przesyłką 230zł.

Jak wygląda kwestia z cłami?

Cło obowiązuje od wartości paczki powyżej 150 euro.
karolgt napisał/a:
szkoda że nie dałeś znać to bym się przyłączył i wysyłka by wyszła 2 razy taniej :)
u siebie jestem właśnie przed wymianą wszystkiego co się da z części eksploatacyjnych, przynajmniej widzę że gęstości oleju dobrze dobrałem;]

Szczerze powiem, że zrobiłem małe testowe zamówienie żeby sprawdzić jak to dokładnie przebiega w tej firmie.
A co konkretnie Karol będziesz wymieniał ??

karolgt - 21-10-2013, 09:48

U mnie po max przeglądzie wyszła w sumie tylko jedna usteka.
Jakiś luz który objawia się "uderzeniem" w tylnym moście podczas gwałtownego przyspieszania.
Luz jest na moście od strony półosi, w sumie nie wiadomo czy to most, czy półoś, czy jakieś łożysko, ale koszt rozbierania, kombinowania itp jest większy niż kupienie całego mostu i obu półosi :) więc wymieniam te 3 elementy. Oczywiście olej w moście i silniku, filtry no i świece (znalazłem po 53 zl ori na allegro), do tego tuleje w zwrotnicach (1 wybita ale wymienie wszystkie) i tyle, póki co koszt części jest śmiesznie tani w porównaniu do Volvo :)

matraks - 21-10-2013, 14:20

Lex wygląda stale jak nowy :roll: Teraz to już nigdy nie przesiądziesz się do innej marki. :mrgreen:
Picakus - 24-10-2013, 09:48

karolgt napisał/a:
U mnie po max przeglądzie wyszła w sumie tylko jedna usteka.
Jakiś luz który objawia się "uderzeniem" w tylnym moście podczas gwałtownego przyspieszania.
Luz jest na moście od strony półosi, w sumie nie wiadomo czy to most, czy półoś, czy jakieś łożysko, ale koszt rozbierania, kombinowania itp jest większy niż kupienie całego mostu i obu półosi :) więc wymieniam te 3 elementy. Oczywiście olej w moście i silniku, filtry no i świece (znalazłem po 53 zl ori na allegro), do tego tuleje w zwrotnicach (1 wybita ale wymienie wszystkie) i tyle, póki co koszt części jest śmiesznie tani w porównaniu do Volvo :)

U mnie jest jeszcze pare pierdółek które chciałbym zrobić np. tuleje pływające, ale ja i w nowym samochodzie znalazłbym coś do zrobienia :P
matraks napisał/a:
Lex wygląda stale jak nowy :roll: Teraz to już nigdy nie przesiądziesz się do innej marki. :mrgreen:

Dzięki, ale właśnie dlatego obawiam się, że pare lat minie a ten temat będzie nadal aktywny :wink:


Co do Lexika to wczoraj miał zrobione:
-Sprawdzenie i regulacje luzu zaworowego
-Wymiana oleju w skrzyni biegów
-Wymiana oringa w tylnim moście
-Wymiana oleju w tylnim moście
-Regeneracja przednich zacisków
-Wymiana tarcz i klocków

Autko pomyka teraz bardziej aksamitnie i szybciej reaguje na pedał gazu.

Owczar - 24-10-2013, 09:58

Czyli ten silnik nie ma samoregulatorów?

Wczoraj trochę czytałem o tym silniku i najgorsze wieści jakie doczytałem, to że był wkładany do GS-a tylko do 2007-2008 roku, przy czym w 2008 to już chyba nieliczne egzemplarze. Jeśli nie znajdę nic innego na następcę galanta to zapewnie za dwa lata będzie GS roku ;)

Zachorowałem na ten silnik, bo samo auto z wyglądu jakoś mnie nie urzekło. Jest poprawne, ale nie ma w sobie tego czegoś co galant.

Picakus - 24-10-2013, 10:13

Owczar napisał/a:
Czyli ten silnik nie ma samoregulatorów?

Wczoraj trochę czytałem o tym silniku i najgorsze wieści jakie doczytałem, to że był wkładany do GS-a tylko do 2007-2008 roku, przy czym w 2008 to już chyba nieliczne egzemplarze. Jeśli nie znajdę nic innego na następcę galanta to zapewnie za dwa lata będzie GS roku ;)

Zachorowałem na ten silnik, bo samo auto z wyglądu jakoś mnie nie urzekło. Jest poprawne, ale nie ma w sobie tego czegoś co galant.

Cała seria UZ była z płytkową regulacją luzu.

Co do choroby muszę Cię zmartwić jest nieuleczalna :wink: .

Owczar - 24-10-2013, 10:15

Cytat:
Cała seria UZ była z płytkową regulacją luzu.


To w sumie nawet lepiej :) A co ile wymaga regulacji?

Picakus napisał/a:
Co do choroby muszę Cię zmartwić jest nieuleczalna :wink: .


No coś musi w tym być jeśli nie jeździłem tym lexem a już jestem chory ;)

Owczar - 24-10-2013, 10:16

A tak pytanie z innej beczki. Czy są dostępne jakieś service manuale do lexa podobne do tych Galantowych?
Picakus - 24-10-2013, 11:04

Regulacja co 100kkm, chyba, że z gazem to co 30-40kkm.

Ja też zachorowałem przed zakupem i w ogóle mi nie przechodzi :D

Ja mam pełen service manual do gs mkII zajmuje 190mb zrarowany :D , ale zawera wszystkie schematy elektryczne i mechaniczne.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group