Nasze Miśki - Lancer Evo IV
Seiji - 30-07-2013, 20:51
rosomak1983 napisał/a: | danino88 napisał/a: | oj coś mało |
Seiji napisał/a: | koloryzacja to podstawa, |
|
przepisane z paragonu tak więc jak najbardziej aktualne, przy czym 70% z tego to trasa
plus trzeba mieć anielską cierpliwość, żeby sobie nie przycisnąć tylko utrzymywać stałą prędkość
tak jak pisałem, jak dla mnie to on może palić i 20 aczkolwiek przy normalnej jeździe nie powinien palić aż tyle ile ludziom się wydaje, w UK na MLR twierdzą że spalanie przy zwykłym użytkowaniu to 23-25mpg czyli 9.41-10.22l /100km
krzychu - 31-07-2013, 08:57
Seiji - znaczy to spalanie to już jest mniej więcej max co można osiągnąć nie blokując drogi jadąc wolniej niż przepisy nakazują?
Ja ostatnio tak jechałem i wyszło 7,3l więc +1,5l to dobry wynik.
Seiji - 31-07-2013, 16:26
może jeszcze z litr da się zejść jadąc dokładnie jak piszesz, ale ja mimo wszystko staram się trzymać przynajmniej tych prędkości ograniczeń, zwłaszcza że tablice mam zagraniczne, głośno działa i panowie niebiescy się tylko oglądają, nie chcę ich jeszcze bardziej prowokować
ps, najciszej jest w środku przy 90km/h
Heavy1155 - 01-08-2013, 20:05
hahahaha to zamknij okna a nie zimny lokiec
Seiji - 01-08-2013, 20:16
nie da rady, za gorąco a klima nie działa
Heavy1155 - 01-08-2013, 20:19
ehhh szrot!
hahahahaha zaraz lampe zarobie!
SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT SZROT
Seiji - 01-08-2013, 20:22
oj nie czepiaj się już, pracuję nad tym i kiedyś tam w bliżej nie określonej przyszłości będzie działać
Seiji - 05-08-2013, 23:55
ha, nareszcie normalne żarówki a nie różne w każdej lampie
Seiji - 06-08-2013, 22:47
dzisiaj szarpnąłem się na usunięcie tuningowej carbon-style-lepky z konsoli środkowej
okazała się być przyklejona na całej powierzchni taśmą obustronnie klejącą z gąbką...
bite 4h już to drapę, jak tylko skończę to cyknę fotkę jak wróci do samochodu
Hugo - 06-08-2013, 22:51
Panel klimatronika z Galanta EA. Ale ubaw
tresorex - 06-08-2013, 23:03
A może w galantach jest z evo? Mirage CJ na japonie też takie miały
Seiji - 06-08-2013, 23:05
tresorex napisał/a: | A może w galantach jest z evo? Mirage CJ na japonie też takie miały |
dokładnie jak piszesz, najpierw ten panel był w lancerze i evo i w GSR 1.8T, choć ponoć i w zwykłych 1.3 RHD była możliwość dobrania klimatronika jako dealer-option
anyway, czekam na parę części, które powinny przyjść w tym tygodniu i zajmę się doprowadzeniem bagażnika do porządku
Zielu - 07-08-2013, 12:57
Jestem sceptycznie nastawiony do wszelakich modów, ale akurat ten "carbon" źle nie wyglądał...
Seiji - 07-08-2013, 13:24
Zielu napisał/a: | Jestem sceptycznie nastawiony do wszelakich modów, ale akurat ten "carbon" źle nie wyglądał... |
źle może nie, nawet pasował do poszycia foteli ale był krzywo przyklejony (widać głównie przy przycisku awaryjnych). Znajomy powiedział, że lepiej by to wyglądało jak by ten panel był oklejony cały zwykłym karbonem jak taka zwykła naklejka z wierzchu, mi osobiście przypomniała ona taką samą 'tuningową' naklejkę imitującą drewno którą miałem w CK1 i która powiedziała papa 15 minut po zapłaceniu za samochód
tak czy siak już tego tuningu nie ma, jak wrócę do domu to wrzucę zdjęcie z clear lookiem który osobiście mi bardziej odpowiada
krzychu - 07-08-2013, 13:27
Hehehe, ale wynika z tego, że w EVO IV była automatyczna klima, a w EVO VII, VIII i IX USA miało ręczną. Dopiero od IX UE jest....
|
|
|