[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Moje wrażenia po 2 miesiącach użytkowania nowego lancera
Jalal_79 - 11-01-2014, 13:08
krzychu napisał/a: | Jalal_79 napisał/a: |
Ponadto nie sama tarcza ma wejść, jeszcze jest zacisk i zdecydowanie inny niż w serii.
|
Oczywiście, ale ja mówię o zacisku seryjnym z Outlandera/ASX-a... Jedyny problem jaki możesz napotkać to mocowanie jarzma i problem z zamontowaniem danego zacisku na daną piastę. Ale to trzeba po prostu przymierzyć. |
Tak ale ja będę zakładał z RalliArt.
Napewno dam fotki.
mkm - 11-01-2014, 16:28
Tak czytam, czytam i nie wierzę.
Zaciski wielotłoczkowe, wielkie tarcze itp. itd, a hamulców pewnie nie ma, bo płynu hamulcowego nie wymieniacie lub hamulec przez lata muskacie, że się tłok nawet w 1/3 nie wysunie, a wyższa półka zamienników to TRW
W dziale Colta non stop pojawiały się patenty z czego tarcze... nawiercane/nacinane/ z Sigmy/ z Coopera/ z evo, zaciski Brembo itp itd, bo inne albo biją, albo się krzywią, albo nie hamują...
U mnie zestawy tarcza Brembo klocki różne od TRW po Ferrodo, a teraz Zimmermann tarcza/klocek do tego co rok pełna wymiana płynu hamulcowego (wysokotemperaturowego) i czyszczenie (chemia plus powietrze) plus szerokość opony zalecana przez producenta i nie wiem co znaczą słabe/bijące/przegrzewające się hamulce .
tyku - 11-01-2014, 16:34
mkm, Płyn wymieniam co roku,. Nie krzycz na nas Chcemy ulepszyć hamulce bo po dwóch miesiącach użytkowania lancera okazało się, że słabo hamuje.
mkm - 11-01-2014, 16:36
tyku, a jak wymieniasz i ile płynu do tej operacji zużywasz?
tyku - 11-01-2014, 16:42
mkm, Sam tego nie robię. Wymieniali mi w serwisie w czerwcu 2013. Kupiłem 1 litr : Millers Oils Uniwersal Brake Fluid DOT-4. Pilnowałem, aby zrobili to dobrze. Nie uzupełnili, tylko wymienili na nowy w całym układzie.
mkm - 11-01-2014, 16:50
tyku, Twój Millers wrze w temperaturach 230sucho/155mokro stopni Celcjiusza.
"Mój " DOT-4 Castrola ma 280/186
Do przepłukania całego układu (podciśnieniowo) idzie około 750ml
tyku - 11-01-2014, 16:57
mkm napisał/a: | Twój Millers wrze w temperaturach 230sucho/155mokro stopni Celcjiusza.
"Mój " DOT-4 Castrola ma 280/186 | - nie licytujmy się na płyny, nie o to chodzi w tym temacie.
mkm - 11-01-2014, 17:02
tyku, przecież nie piszę tego złośliwie
Jak w Miśku zaczynają się problemy to nie szukamy głęboko tylko zaczynamy od spraw najprostszych
Gotują hamulce - płyn, wibruje kierownica - stan opon/felg/pierścieni centrujących, słabo hamuje - klocki/grubość tarczy
tyku - 11-01-2014, 17:11
mkm, Masz rację. To są słuszne uwagi dla wszystkich.
Możesz je przenieść tu: http://forum.mitsumaniaki...1268061#1268061
i odpowiedz mi na pytanie.
Dziękuję
krzychu - 11-01-2014, 20:54
mkm - wszystko zależy jak kto jeździ. Jak jest z tych szybkich i wściekłych lub hamuje z góry hamulcami zamiast silnikiem, a do tego stoi na mocno wciśniętym hamulcu po hamowaniu to wykrzywi tarczę pomimo super dbałości.... Większa tarcza to większa pojemność cieplna i większa powierzchnia oddawania ciepła zawsze to oddala moment zwichrowania.
[ Dodano: 11-01-2014, 20:54 ]
Jalal_79 napisał/a: |
Tak ale ja będę zakładał z RalliArt.
|
Przecież Ci napisałem, ze to jest to samo co z OII....
toomi1982 - 15-01-2014, 08:19
Dostałem telefon z serwisu,że sprawa została przekazana aż do producenta. Serwis nie jest w stanie usunąć usterki (zacinającej się szyby). Czekają na odpowiedź co z tym fantem zrobić. Jak myślicie nad czym się zastanawiają? Wymienić drzwi czy samochód?......, a może nic nie robić?
Pozdro
daktaris - 15-01-2014, 08:57
Myślę że samochodu to nie wymienią , zapewne napisali że do usunięcia usterki muszą wymienić całe drzwi. Czekają na odpowiedz w sprawie pokrycia kosztów wymiany oraz części.
krzychu - 15-01-2014, 09:00
Może poprosili od dodatkową dokumentację tego problemu? Może problem jest elektroniczny, a nie mechaniczny...
Hishi - 18-01-2014, 20:34
No dobra, to może ja coś napiszę o pierwszych dwóch miesiącach.
Nowego lancera kupiłem w ub. roku pod koniec zimy.
1.
Tak jak niektórzy tutaj stwierdziłem, że zawieszenie skrzypi na nierównościach np.; leżące przeszkody na osiedlach mieszkaniowych. Byłem w serwisie. Rzekomo coś tam zostało nasmarowane i skrzypienie miało zniknąć. Nie zniknęło, więc pojechałem drugi raz. Powiedziano mi, że przy gazowych amortyzatorach "tak jest" i nic się nie zrobi. Zdziwiłem się, ale się nie odzywałem, bo w starym oplu nie miałem gazowych, nie miałem takich problemów. Skoro się nie znam, to nie będę w dyskusje wchodził. Zauważyłem, że w cieplejsze dni tego problemu nie ma. Od początku wiosny przez całe lato i jesień nic nie słyszałem. Więc się tego nie czepiałem. Ostatnio w zimniejsze dni coś tam zaskrzypiało. Ale może to incydent i problem sam się rozwiązał.
2.
Lekko poluzowało się mocowanie wydechu, gdzieś pod podłogą, ale dokręcili i jest Ok.
No i tyle. W sumie, chyba po 2 miesiącach nie miałem co narzekać
A ostatnie problemy:
1.Czasami z prawej przedniej strony słyszę pobrzękiwanie przypominające podskakującą pokrywkę na garnku z gotującą się wodą, ale nie potrafię zlokalizować dokładnie miejsca, więc w serwisie tego nie zgłaszam.
2.
Przy skręcie w prawo słyszę pod maską cos co można określić jako "terkotanie". Raz jest, a raz go nie ma. Ktoś na forum opisał ten problem, że to może być wspomaganie.
prosto - 19-01-2014, 12:05
Cytat: | Przy skręcie w prawo słyszę pod maską cos co można określić jako "terkotanie". |
nie jestem fachowcem ale troche wyglada mi to na "cos" z dyferencjałem. jesli np ruszyło sie zrywnie przy mocno skreconych kołach wtedy mogą zaczac wystepowac takie problemy mialem tak w megance...
|
|
|