To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Powrót po latach do Gala;)

eremita - 15-09-2014, 09:13

robertdg napisał/a:
eremita napisał/a:
Optymistą żyje się lepiej :D

Optymistom napewno - ponoc nawet jest to udowodnione, ale czy z optymistą to już róznica, no chyba, że masz na myśli samego siebie, liczba pojedyńcza/mnoga ma znaczenie ;-)


Chodziło o mnie :mrgreen:

Ale już zostało zweryfikowane :? Gadam dzisiaj z majstrem i mówię mu że jak górą wychodzi rauda to od spodu pewnie będzie gorzej, liczyłem na odpowiedź "zobaczymy" a on na to
Przeważnie tak jest :doubt:

robertdg - 15-09-2014, 18:38

eremita napisał/a:
Chodziło o mnie :mrgreen:
Optymiście ;-)
eremita napisał/a:
Gadam dzisiaj z majstrem i mówię mu że jak górą wychodzi rauda to od spodu pewnie będzie gorzej, liczyłem na odpowiedź "zobaczymy" a on na to
Przeważnie tak jest :doubt:
Jeszcze trochę przed Tobą, w tym miejscu jest wzmocnienie wahacza górnego :P
eremita - 17-09-2014, 20:42

Odwiedziłem dziś majstra i prace ładnie się idą do przodu :mrgreen:

Po zdjęciu przednich nadkoli wygląda to tak



no i w tyle jedno nadkole założone rancik sklepany i zabezpieczony :biggrin:



Po zdjęciu zderzaków i paru innych rzeczy potwierdzone że gal nie miał przygód :mrgreen:

Bizi78 - 17-09-2014, 21:47

eremita, nie za dużo fachowiec wyciął :?: .
robertdg - 18-09-2014, 08:08

Blacharz sciągnie blachę od góry i będzie widział ile syfu jest w tym wzmocnieniu, kibicuję ;-)
Marcino - 18-09-2014, 09:51

Bizi78 napisał/a:
eremita, nie za dużo fachowiec wyciął .

No własnie też mi to na dużo wyglada. Czy reperaturka spawana doczołowo?

Możesz wkleić fotkę jak masz zaklepany rant i jak to zabezpieczone?

Marcino - 18-09-2014, 09:53

robertdg napisał/a:
Blacharz sciągnie blachę od góry i będzie widział ile syfu jest w tym wzmocnieniu, kibicuję

Robert,
Czy to znaczy że trzeba sciagnać blachę w komorze silnika tam gdzie są wykwity rdzy i zobaczyć co jest pod spodem? Jak wyglada kielich w przekroju?

eremita - 18-09-2014, 11:23

Marcino napisał/a:
Bizi78 napisał/a:
eremita, nie za dużo fachowiec wyciął .

No własnie też mi to na dużo wyglada. ?


W sumie to nie wiem dużo czy nie dużo, fakt jak teraz szukam przeglądam to niektórzy tylko sam rancik wymieniają.

Marcino napisał/a:
Czy reperaturka spawana doczołowo?


hmm... nie przyglądałem się jak jest przyspawana

Marcino napisał/a:
Możesz wkleić fotkę jak masz zaklepany rant i jak to zabezpieczone?


Nie mam zdjęcia od spodu, a teraz dopiero będę jak będzie gotowy bo mam majstra 40km od domu .
Ale sklepane jest mniej więcej od kreski w górę.


I nałożone jest na to jakiś preparat koloru beżowego.

Jak będzie gotowy to wstawię fotkę jak to wygląda.

Marcino napisał/a:
robertdg napisał/a:
Blacharz sciągnie blachę od góry i będzie widział ile syfu jest w tym wzmocnieniu, kibicuję

Robert,
Czy to znaczy że trzeba sciagnać blachę w komorze silnika tam gdzie są wykwity rdzy i zobaczyć co jest pod spodem? Jak wyglada kielich w przekroju?


Dobre pytanie.


Sory za niedokładne odpowiedzi ale całkowicie nie znam się na blacharce :oops:

Tomek - 18-09-2014, 13:02

Ten co Ci to robił przykładał do tego dokładki tylnego zderzaka od Avance?
bo mi trochę to wygląda krzywo na dole, a te dokładki nie zostawiają żadnego pola do błędu

eremita - 18-09-2014, 13:36

Tomek napisał/a:
Ten co Ci to robił przykładał do tego dokładki tylnego zderzaka od Avance?
bo mi trochę to wygląda krzywo na dole, a te dokładki nie zostawiają żadnego pola do błędu


Tego to nie wiem :roll: . Liczę na to że wie co robi :P
Majstra mam z polecenia i widziałem efekty jego pracy tak że o efekt końcowy jestem spokojny.
Aczkolwiek wszystkie wasze spostrzeżenia dokładnie sprawdzę :wink:

Tomek - 18-09-2014, 13:37

eremita napisał/a:

Tego to nie wiem :roll: . Liczę na to że wie co robi :P
Majstra mam z polecenia i widziałem efekty jego pracy tak że o efekt końcowy jestem spokojny.
Aczkolwiek wszystkie wasze spostrzeżenia dokładnie sprawdzę :wink:


no to już na tym etapie, póki jest jeszcze czas na poprawkę to przyłóż dokładnę czy pasuje
żeby nie było tak jak u mnie, że dokładka okazała się 5 mm krótka, albo jak u sveno, że nadkole jest źle wyprofilowane i nie leży

Marcino - 18-09-2014, 14:10

Ja nie mówie że źle zrobione, tylko się dopytuje bo chce naprawiać swoje błotniki i szukm najlepszej dostępnej opcji naprawy.
eremita - 18-09-2014, 14:33

Tomek napisał/a:
eremita napisał/a:

Tego to nie wiem :roll: . Liczę na to że wie co robi :P
Majstra mam z polecenia i widziałem efekty jego pracy tak że o efekt końcowy jestem spokojny.
Aczkolwiek wszystkie wasze spostrzeżenia dokładnie sprawdzę :wink:


no to już na tym etapie, póki jest jeszcze czas na poprawkę to przyłóż dokładnę czy pasuje
żeby nie było tak jak u mnie, że dokładka okazała się 5 mm krótka, albo jak u sveno, że nadkole jest źle wyprofilowane i nie leży


Zadzwonię by to sprawdził co bym nie musiał się denerwować 8)

Torp12 - 18-09-2014, 14:33

Marcino Ty chcesz chyba zrobić profesure z tych nadkoli... W każdym temacie ciągle to samo :P
Tomek - 18-09-2014, 14:57

lepiej więcej za dużo niż za mało


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group