To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - CZerwony Turbomivec

drexvs - 27-03-2015, 20:22

Elegacko ! :wink:
Tovija - 28-03-2015, 13:13

Dzięki :)
Dan 78 - 30-03-2015, 12:15

Wymiata Kolego na tej feldze :)

ps.

czym go karmisz PB 98, czy PB 95 ?

Tovija - 30-03-2015, 17:26

Dzięki, leje tylko i wyłącznie 98. A to dlatego, że liczę, że może w dystrybutorach z tą liczbą będzie chociaż 95 oktanów... :mrgreen:
rufuz - 30-03-2015, 20:45

to po remapie jak bedzie wymagana 98 to bede musiał lać vpower racing to chyba PB102 jesli sie nie myle :D
wookash83 - 30-03-2015, 21:16

noo wygląda coraz lepiej :)
Tovija - 11-04-2015, 15:56

nareszcie pogoda umożliwiła mi doprowadzenie karoserii do jakiegoś porządku :D













Hugo - 11-04-2015, 21:19

Śliczny jest ten egzemplarz.
mkm - 11-04-2015, 21:23

Fakt :D
ale dystans lub szersza felga z tyłu, aż się prosi 8)

Marcin-Krak - 12-04-2015, 16:38

Tovija, udowadniasz, że nie czarujmy się średnio wyglądającego auta, można zrobić ładną sztukę i nikt nie napisze, że to wieś-tuning.

Super wygląda :D

Tovija - 12-04-2015, 20:43

Dziękuję, doceniam Wasze słowa uznania, staram się na tylę na ilę potrafię :) Za niedługo chyba w końcu popchnę temat tuningu mechanicznego do przodu. Niestety nie mogę się z kolegą z Coltmanii doczekać od dwóch miesięcy odpowiedniego intercooler'a w fmic.pl więc trzeba będzie rzucić stołem i zamówić IC z TurboWorks. Największy problemem będzie rzeźbienie rury z której wylatuje gorące powietrze do IC. Fabrycznie rura ta skierowana jest w prawą stronę zgodnie z umiejscowieniem fabrycznego IC. W czT intercooler znajduje się po prawej stronie obok skrzyni biegów, patrząc na auto od przodu. Teraz aby nowy IC osadzić z przodu trzeba będzie kombinować tak, aby wychodziła nie w prawą stronę, tylko w lewą i to w dół. Oprócz tego będzie trzeba wyspawać flanszę aby orurowanie IC połączyć z tą porzeźbioną rurą, także misja będzie trudna, ale jakoś tam będzie trzeba sobie poradzić. Mam nadzieję, że nie będzie tak źle.

UP:

No, w ostatniej chwili udało się nam w końcu dostać intercoolery, orurowanie i solenoid od turbo z fmic :D

Z miłych niespodzianek: nie trzeba rzezbić rury od turbo. Wystarczy ją tylko zdemontować, obrocic o 180 stopni i zamontowac :) W tym aucie co chwile sa jakies pozytywne prezenty i niespodzianki. Moge smialo powiedziec, ze MITSU podeszlo do tego auta jak do EVO - wiedzieli ze bedzie modzone, wiec przewidujac to zastosowali rozwiazania majace nam ulatwic przyszle zadania :D

Tovija - 19-04-2015, 01:34

Ponownie dzięki nieocenionej pomocy kolegi z Coltmanii Colcisław dostał prezent w postaci Intercooler'a :)
IC, silikony i opaski z fmic.pl
Pierwsze testy już za nami i rura po wyjściu z IC zimniutka ;)
Poniżej parę fotek, a obszerniejsza fotorealacja za niedługo dzięki koledze który dotrzymywał nam towarzystwa :)

Po zdjęciu zderzaka taki widok:

Seryjny IC i nowy, na żywo jeszcze większy niż na zdjęciu:

Po zdjęciu belki:

Miejsce w którym dotychczas znajdował się seryjny IC, na parę godzin świeciło pustkami:

Kilka garaży dalej produkcja customowych mocowań intercoolera do belki zderzaka :D Na każdym osiedlu znajdzie się fachura ze spawarką i innymi narzędziami :mrgreen:

Po zamontowaniu belki i przymocowaniu intercoolera Fador obmyślający plan montażu wszystkiego do kupy ;)


Coraz bliżej celu:

Teraz druga strona:

i... efekt końcowy ;)


Bizi78 - 19-04-2015, 10:34

Kawał dobrej roboty :thumbright: .
Tovija - 24-04-2015, 18:41

Pogoda piękna więc po wojażach intercoolerowych umyłem ponownie Colcisława oraz w końcu porządnie wymyłem środek włącznie z szybami po zimie. Pobawiłem się też troszkę z plastikami zewnętrznymi.
Parę fotek po dniu spędzonym przy Colcie:












piorunGSR - 24-04-2015, 21:32

Jakieś dalsze plany co do podnoszenia mocy czy narazie tylko radość z jazdy??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group