To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Ceny serwisu w ASO - za wysokie?

Hubeeert - 11-09-2014, 15:25

rezon napisał/a:
Ale Ty broniąc wszystkich ASO też chyba nie robiłeś żadnych badań rynku ani testów jakości ich usług. Byłeś chociaż w 4 ASO Mitsubishi ze swoim autkiem?

Jest lepiej - mam przyjemność naprawiać samochody Mitsubishi pogwarancyjne i nasłuchac się opinii na temat ASO. Więcej niż czterech.
Uważam też, że moja opinia jest bardziej miarodajna niż Twoja bo ja fizycznie jestem w stanie stwierdzić co i jak jest zrobione, a Ty bazujesz tylko na tym co przeczytasz i swoich wspomnieniach związanych z jednym egzemplarzem. Mało tego - twoja opinia o jednym z serwisów - tym 'wzorcowym" nie jest w żadnym wypadku miarodajna bo nie miałeś okazji być tam więcej niż jeden raz a jednokrotna próba z założenia miarodajna nie jest.

W pozostałych ASO byłeś ile razy?

rezon napisał/a:
1350 czy 550 to więcej niż 350.

Za jaki zakres pracy?

Istotne w Twojej wypowiedzi jest to, że ASO Mitsubishi na skutek poziomu cen części i konstrukcji samochodu musi za przegląd skasowac więcej niż ASO Skody. Ale winy ASO w tym nie ma.

Powtórzę jeszcze jedną pomijaną przez Ciebie kwestię - odsetek źle (lub niestarannie) wykonanych przeglądów nie może być wyższy niż - po szczegóły odeślę Cię do MMC Car Poland lub jakiegos dilera - bo jeżeli będzie to ASO straci autoryzację a takie przypadki już w Polsce były.

Patel - 20-10-2014, 20:38
Temat postu: Serwis w Mitsubishi Plichta
Ja byłem pierwszy raz na serwisie, próbowano mnie oszukać, wmówić ze części które oferuje ASO "1500A098 - Filtr powietrza - Mitsubishi L200" przykład nie są do tego samochodu i nie mam pewności czy filtr paliwa został wymieniony. Pan Mirosław który kierował moim zleceniem zwalał winę na mechanika (tylko ze on dostaje zlecenie i listę części ).
A i oczywiście o zniżkach, o których rozmawialiśmy przez telefon nie istniały były fikcja, także czuje sie oszukany i nie wiem czy warto tam jeździć tylko po pieczątkę.
A jest jeszcze kwestia prac, koło mawiało być wyważone, geometria i zbieżność sprawdzona, a złego zrobiono tylko geometrię skasowano 200 zł i wnotatkach zapisano resztę czynności. Dziękuje.

rezon - 23-10-2014, 16:16

Hubeeert napisał/a:
Powtórzę jeszcze jedną pomijaną przez Ciebie kwestię - odsetek źle (lub niestarannie) wykonanych przeglądów nie może być wyższy niż - po szczegóły odeślę Cię do MMC Car Poland lub jakiegos dilera - bo jeżeli będzie to ASO straci autoryzację a takie przypadki już w Polsce były
A MMC robi badania jakości pracy serwisów - bo nie pamiętam aby przez 4 lata ktoś mnie niepokoił telefonami i był zainteresowany czymkolwiek....
Bartek - 23-10-2014, 16:33

rezon, chyba podałeś zły nr telefonu - do teścia dzwonili po każdej wizycie w ASO
Hubeeert - 23-10-2014, 16:54

Do mnie również.
rezon - 23-10-2014, 17:40

do mnie ani razu
Juiceman - 23-10-2014, 17:51

Rezon Ty jesteś na czarnej liście u nich xD. Do mnie dzwonili nawet po promocyjnym przeglądzie :wink:
Uwex - 23-10-2014, 19:00

Telefon po każdej wizycie.
Grimm - 24-10-2014, 09:13

Nie wiem jak jest w Mitsubishi ale wcześniej miałem Alfe 159 i po każdej wizycie w ASO po ok 14 dniach miałem telefon z...Włoch :P
Pani łamliwym Polskim pytała o szczegóły naprawy , koszty itd.

rezon - 24-10-2014, 14:13

Juiceman napisał/a:
Rezon Ty jesteś na czarnej liście u nich xD. Do mnie dzwonili nawet po promocyjnym przeglądzie
pewnie masz rację :) Ale jak dzwonią to tak powinno być :)
elektri - 27-10-2014, 09:05

Witam

Czy oszukują, nie będę się wypowiadał, bo póki co mam z sobą tylko jeden przegląd (pierwszy po 20 000km). Dzwonili do mnie zarówno z serwisu, jak i agencji na zlecenie MMC.
Pani z serwisu oprócz wypytania o odczucia, zagłębiała się we wszystkie zgłoszone "usterki".
Nie ominęła zapisu "końcówka patentowa do kół w konsoli środkowej"....
Musiałem się gęsto tłumaczyć co się tam uszkodziło... :badgrin:

Na koniec bardzo prosiła, że jak zadzwonią z MMC, żebym jej telefon powiązał z "dzwonieniem z warsztatu".
Co oznacza, że nie dość że dzwonią, to jeszcze są z tego rozliczani....

Jackie - 27-10-2014, 09:55

elektri napisał/a:
Na koniec bardzo prosiła, że jak zadzwonią z MMC, żebym jej telefon powiązał z "dzwonieniem z warsztatu".
Co oznacza, że nie dość że dzwonią, to jeszcze są z tego rozliczani....

Ano są ;) A poza tym informacja zwrotna najbardziej służy nam, jak klient nie będzie chciał wrócić to zwyczajnie nie zarobimy a brak kasy jest szalenie silnym motywatorem do wykonania telefonu ;)
Pozdrawiam

rezon - 27-10-2014, 21:52

To skoro tak powszechnie dzwonią to chyba wiem dlaczego nie dzwonili do mnie - o przekazanie zgłoszenia prosiłem ASO Rzeszów ;) Pewnie "zapomnieli" :lol:
Hubeeert - 28-10-2014, 16:13

Możliwe, że wystarczyła lektura Twoich postów na Forum ;)
rezon - 29-10-2014, 08:18

a czytają? To gdzie laurka za istotny wkład w budowanie wiedzy o poziomie jakości obsługi ASO Mitsubishi? A gdzie medal za wytrwałość w budowaniu sprawiedliwości społecznej socjalistycznej ojczyzny? A nie, sorki "socjalistycznej" już było i na razie jeszcze trochę przed nami. Ale już UE się postara :lol:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group