To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Legnum VR-4 Type S '97

Hugo - 22-02-2015, 11:51

swinks_UK, w poprzednim poście chodziło mi o to czy gumy osłonowe na zewnętrznych przegubach też będą takie same w VR-4 jak w "zwykłym" Galu :wink:
Na fotkach widzę, że przednie przeguby wewnętrzne nie mają zewnętrznych wieloklinów, więc pytanie czy wyjmuje je się ze skrzyni biegów tak samo jak te tradycyjne, czyli podważając np. łyżką do opon? Czy jakoś inaczej?

rosomak1983 - 22-02-2015, 11:58

swinks_UK napisał/a:
No patrzcie ludzie... cytuję Rossa :mrgreen:

To widocznie po paru głebszych bo 4 posty pod rzad jeden pod drugim to na trzezwo moderator chyba by nie napisał :P

swinks_UK - 22-02-2015, 12:47

Hugo napisał/a:
swinks_UK, w poprzednim poście chodziło mi o to czy gumy osłonowe na zewnętrznych przegubach też będą takie same w VR-4 jak w "zwykłym" Galu :wink:

IMO... to samo.

Hugo napisał/a:
Na fotkach widzę, że przednie przeguby wewnętrzne nie mają zewnętrznych wieloklinów, więc pytanie czy wyjmuje je się ze skrzyni biegów tak samo jak te tradycyjne, czyli podważając np. łyżką do opon? Czy jakoś inaczej?

Dokładnie, łycha, podważyć i półosie twoje. :mrgreen:

Hugo - 22-02-2015, 12:58

Dzięki. A trzeba, jeśli tak to ile, spuścić oleju ze skrzyni podczas wyjmowania półosi?
kabar - 22-02-2015, 16:15

Ja mogę się wypowiedzieć tylko co do lewej półosi.
Żaden element nie jest zamienny między tą półosią a półosią z Galanta 2.5 V6 2001 rok.
Ani osłona, ani przegub, ani żadna część wewnętrzna nie pasują zamiennie.

rosomak1983 - 22-02-2015, 16:46

Hugo no jak nie trzeba , na pewno trzeba a jak juz spuszczasz spusc całosc co za róznica, robota jedna.
anwi - 22-02-2015, 17:45

mały ot:
a pomiędzy dyframi ma on jakiś torsen lub sprzęgło ze napedy mogą się posypać?

Hugo - 22-02-2015, 17:57

kabar napisał/a:
Żaden element nie jest zamienny między tą półosią a półosią z Galanta 2.5 V6 2001 rok.

Ani osłona, ani przegub, ani żadna część wewnętrzna nie pasują zamiennie.
No to niezłe jaja... A możesz mi pomierzyć średnice półosi i kielichów na przegubach wewnętrznych i zewnętrznych od VR-4 to sobie zamówię na wymiar.
areksz121 - 22-02-2015, 18:20

Tak czytam i czytam... czy przypadkiem osłony wewnętrznych przegubów nie mają dodatkowo takich profilowanych półksiężyców, żeby pasowało na przegub?
kabar - 22-02-2015, 18:51

areksz121 napisał/a:
Tak czytam i czytam... czy przypadkiem osłony wewnętrznych przegubów nie mają dodatkowo takich profilowanych półksiężyców, żeby pasowało na przegub?


Mają :)

Jutro postaram się zrobić zdjęcia obu przegubów bo mam rozebrane.

swinks_UK - 22-02-2015, 22:24

Hugo napisał/a:
Dzięki. A trzeba, jeśli tak to ile, spuścić oleju ze skrzyni podczas wyjmowania półosi?

Nic nie spuszczasz. Podstawiasz kubełek, ścieknie ze 100 - 150ml i tyle. Potem tyle dolewasz nowego oleju.

Torp12 - 23-02-2015, 10:23

Hugo bracie no nieźle sobie poczyniasz:)
Najpierw 2.0 potem 2.5 a teraz VR4 :) Gratki

robertdg - 23-02-2015, 15:42

Torp12 napisał/a:
Najpierw 2.0 potem 2.5 a teraz VR4 :) Gratki
To jeszcze GDI i diesel wtedy niemal typowa paleta Galanta :P
kisian - 23-02-2015, 16:12

Cytat:

I jeszcze wersje amerykańskie..

areksz121 - 23-02-2015, 22:54

kisian napisał/a:
Cytat:

I jeszcze wersje amerykańskie..


3.0 V6 ??? :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group