To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer GTi C68A mouseman

mouseman - 03-05-2015, 10:14

kisian napisał/a:
Na moje oko to by się zgadzało. Sprawdzę w domu nr z zacisku i jarzma i wrzucę tu.


Rozumiem że będę musiał zakupić również osłony tarcz ?

kisian, jakieś wieści propo porównania ?

kisian - 04-05-2015, 18:46

Osłony tarcz z 256 będą na równo z brzegiem 281. Nr zacisków: Stary lewy(256mm) 323251(7)40/6, stary prawy 323257(1)50/6, nowy lewy 32326112. Przy starych cyfry 1 i 7 napisałem w nawiasie bo nie jestem pewien co pisze czy 1, czy 7. Stare jarzmo 32325154/5, nowe 6116/4. Takie ciągi cyfr odczytałem moim nie tęgim wzrokiem. Jak chcesz jakieś fotki to podeślij adres mail.
mouseman - 04-05-2015, 19:34

Cytat:
Osłony tarcz z 256 będą na równo z brzegiem 281. Nr zacisków: Stary lewy(256mm) 323251(7)40/6, stary prawy 323257(1)50/6, nowy lewy 32326112. Przy starych cyfry 1 i 7 napisałem w nawiasie bo nie jestem pewien co pisze czy 1, czy 7. Stare jarzmo 32325154/5, nowe 6116/4. Takie ciągi cyfr odczytałem moim nie tęgim wzrokiem. Jak chcesz jakieś fotki to podeślij adres mail.


Dzięki za pomoc, zaciski kupione na tej aukcji:
http://allegro.pl/carisma...5103534562.html
zaciski są do tarczy 281 co potwierdza zamontowany klocek Bosch 986 424 541
http://e-katalog.intercar...ulcowy-kpl.html

W takim razie szukamy jeszcze osłon tarcz 8)

mouseman - 08-05-2015, 11:46

No i d... gościu zadzwonił że jeden zacisk jest zapieczony... szukam dalej zacisków do do tarczy 281 jak macie namiary dajcie znać...
Juiceman - 08-05-2015, 12:09

Dzwoń do Andrzeja z Legnicy on ma graty do Carism, Galantów : )
kisian - 08-05-2015, 14:38

Dzwoń do gościa z linku co Ci podałem. Ma na autach na pewno z dwa komplety 150zł + wysyłka tak Mi powiedział przed chwilą. Za kolejne 80-100zł doda Ci tarcze z klockami jak będzie miał ładne.
mouseman - 08-05-2015, 15:03

Szybka akcja zaciski + jarzma + osłony zamówione w innej firmie z już potwierdzona wysyłką. Tarcze zamówione w firmie Mikoda lakierowane + nawiercane + nacinane. Co ciekawe niemieli formy do tarcz tylnych z GTi, podesłałem im tarcze TRW :P co by zrobili te same zabiegi, co na przednich.
Bizi78 - 08-05-2015, 15:06

mouseman napisał/a:
Tarcze zamówione w firmie Mikoda

Pewnie zaraz tutaj posypią się gromy na Mikodę :mrgreen: .

mouseman - 08-05-2015, 15:16

Bizi78 napisał/a:
Pewnie zaraz tutaj posypią się gromy na Mikodę :mrgreen: .

Identyczny zestaw mam w galu od 3 lat/17000km + klocki Kashijama efekt: tarcze jak nowe, felgi nigdy pyłu nie widziały, zestaw hamuje bardzo dobrze.

Juiceman - 08-05-2015, 15:44

Mouseman to co Ty masz i ile przyjechało to się nie liczy. Przypomnij mi w bordowym lancerze co było na spocie dolnośląskim kiedy Ci się klocki skończyły ? :P

Ty hamulców przeca nie używasz :mrgreen:

rosomak1983 - 09-05-2015, 10:24

mouseman napisał/a:
felgi nigdy pyłu nie widziały,

bez przesady... :wink:

mouseman - 09-07-2015, 23:45

Projekt Gti został całkowicie dopieszczony od spodu dzięki Deejay i jego słynej konserwie. Lanco okazał się na tyle zdrowym okazem. iż Bartek nie musiał ogłaszać mi złych news-ów. Oto Kilka fotek z całego zamieszania:



wszelkiej maści osłony tłumika są w bardzo dobrym stanie:




na tapetę poszły również hamulce. Jestem fanem tarcz Mikody niestety owa firma nie posiada w swej ofercie programu tarcz przewidzianych do Lanca Gti. Po rozmowach z mikodą okazało się ze mogę podesłać tarcze innych producentów w celu dokonania usług malowania/nawiercania/nacinania. O to efekt jaki został osiągnięty:






Dziekuje serdecznie Bartku 8)

Dzisiaj podmieniłem silniczek krokowy w celu sprawdzenia czy problem wolnych obrotów się zakończy. Niestety przy całej operacji gdzieś przepadł mi oring uszczelniający krokowca. Czy zna ktoś dokładne wymiary/grubość owego oringa ?

Hugo - 10-07-2015, 17:48

Ajajaj, jak z fabryki.
Torp12 - 13-07-2015, 09:30

Konserwa u Bartka robi robote :)
mouseman - 14-07-2015, 22:15

Po tygodniu udało się odnaleźć oring silniczka krokowego :D Niestety po zainstalowaniu obroty dalej były za wysokie i podczas jazdy na jałowym dziwnie falowały. Odnalazłem śrubę odpowiedzialną za regulacje obrotów skrzętnie ukrytą pod zaślepką, dwa pełne obroty w prawo i mamy go. Teraz gdy załącza się klima obroty delikatnie podbija nic nie drży, nie zmula, no po prostu igła. Dzięki bardzo rosomak1983,

W nagrodę za dobre sprawowanie misiek otrzymał brakujący emblemat "Gti"



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group