Nasze Miśki - 3 szt Giulian(t)y by se7en
KsiadzRobak - 11-06-2015, 13:04
nie w tym aucie
se7en - 12-06-2015, 14:45
ah si. juz po ustawieniu zbieznosci, jezdzi rewelacyjnie ale jak na złosc pojawił sie inny problem.
zaswieciła sie kontrolka akumulatora, czyżby pada alternator albo regulator napiecia?
jutro sprawdze akumulator, ten co mam stary nie jest.
inq - 13-06-2015, 00:02
Pasek/alternator.
se7en - 13-06-2015, 08:07
no dzis sie okaze, jest już wykrecony, pasek wygladał okey, napiecie zmierzone prostym miernikiem i wyszło 12
KsiadzRobak - 15-06-2015, 11:42
Regulator napięcia. Szukaj drugiego altka, wymień przy okazji szczotki i oba łożyska.
se7en - 15-06-2015, 16:39
juz robią mi mechaniory, wymienili szczotki, łozyska i włozyli no i nadal zle, wiec znow rozkreca i zakupia regulator napiecia i smigac, jutro odbiore.
natomiast zapasowy altek sie przyda, choc ten pojezdzi po zrobieniu chyba dosc dlugo
se7en - 18-06-2015, 15:47
nowe szczotki, nowy regulator napiecia i wciaz nie działa...
KsiadzRobak - 19-06-2015, 08:23
a pomierzyli chociaż uzwojenia? diody?
osobiście nie spotkałem się z padniętym altkiem w E3x, więc może przyczyna siedzi gdzie indziej?
se7en - 19-06-2015, 18:28
dzisiaj juz jezdzi, naprawili, okazało sie ze to jednak diody... eh.
zamiast wszystko od razu to szukali przyczyny wymieniajac po kolei
ten galant ma juz prawie 400 tys, wiec nie ma sie co dziwic ze altek musi paśc, a przynajmniej szczotki ktore faktycznie byly na wykonczeniu
se7en - 22-06-2015, 20:21
autko super jezdzi, jednak wychodzi na to ze bierze troche tego oleju, remont silnika zrobie w przyszłym roku lub w zimie jeszcze, wiec szukam dobrego oleju 15w40 lub 15w50 ktorzy zminimalizuje to zuzycie, polecacie cos?
jacek11 - 22-06-2015, 22:20
To jaki olej wlałeś ?
se7en - 23-06-2015, 14:42
jeszcze zadnego, dowiedzialem sie jaki lał poprzedni wlasciciel 10w40 - lotosa
i taka dolewke zrobilem, wiec mysle ze najlepiej zmienic na wyzszy
szczerze mowiac, jak niue przekraczam obrotow 3000, to nic nie znika, ale co to za jazda...
jacek11 - 23-06-2015, 16:19
se7en napisał/a: | 10w40 - lotosa |
to do poloneza olej jest.Zmiana gęstości oleju nie wiele da.Tylko zakatujesz silnik na zimnym Jeśli nie kopci na niebiesko,to zapewne uszczelniacze zaworów są do wymiany.Koszta naprawy nie są wielkie.
se7en - 23-06-2015, 16:25
no dokladnie, nie mam wpływu na to co lał poprzednik.
natomiast jesli byłyby to uszczelniacze zaworow to powinno kopcic przy odpalaniu (mialem kiedys tak w galancie e33a) kazde odpalenie to byla konsumpcja oleju
a ten obecny... on nie kopci ani troche.
wymiana uszczelniaczy to takze splanowanie głowicy, raczej niewielu ludzi ogarnie ten silnik bez sciagania głowicy (a wiem ze idzie)
jacek11 - 23-06-2015, 16:29
A po co zdejmować głowicę ? Dobry mechanik ogarnie to bez kłopotu
|
|
|