To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - "Whoomp!!! There it is!" czyli Brzydal

booohal - 20-12-2015, 21:12

To może jako użytkownik jednocześnie EA5A M/T i EA5W A/T się wypowiem ;)
Automat ma swoje bezapelacyjne zalety. Jednak jeżeli chodzi o dynamikę to do manuala nie ma podejścia. Jedynka w manualu jest wg. mnie trochę zbyt narowista. W A/T pod tym względem jest lepiej.
Do jednego i drugiego wsiadam z tą samą przyjemnością. Ale to, którą skrzynię w danym momencie wybieram zależy od nastroju, potrzeby chwili.
Trzeba kupować pod siebie i tyle. Nie ma tak, że któraś jest lepsza.

Owczar - 20-12-2015, 21:13

2 też pewnie jest :) ale ma jedną wadę, nie wrzuca się sama :finga:

Gdyby at w galancie miał chciaz 5 biegów to byłoby już bardzo dobrze. A tak jest po prostu wygodnie. Ale to znowu dyskusja nt wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą. To już kwestia osobistych preferencji. Automat zamula galanta i niewątpliwie pod tym względem wypada gorzej niż mt.

booohal - 20-12-2015, 21:17

Owczar napisał/a:
Gdyby at w galancie miał chciaz 5 biegów to byłoby już bardzo dobrze.

:thumbright:

Fragu - 20-12-2015, 21:18

Ciekawe czy ktoś do Gala zapinał AT 5 biegowe z FTO (tam zdaje się były skrzynie 5 biegów, czy się mylę?).
WreX - 20-12-2015, 21:51

Właśnie skrzynia od VRki pasuje do Gala?
sveno - 20-12-2015, 22:03

WreX napisał/a:
Właśnie skrzynia od VRki pasuje do Gala?
soro skrzynia z wolnossącego pasuje do 6A13TT to pewnie skrzynia z VR4 pasuje do zwykłego 6A13.
Pozostaje kwestia kompów.

Owczar - 20-12-2015, 23:07

I mechanizmu różnicowego.
sampler - 21-12-2015, 10:09

Mechanizm różnicowy to przystawka ale jej odkręcenie nie pomoże bo mając schemat od W5M42 to nie ma między przystawką a korpusem skrzyni uszczelnień. Więc albo rzeźba (dorobienie płyty uszczelniającej, wymiana przedniego dyfra - inny wałek) albo lepiej spiąć na sztywno drugi dyfer i usunąć wałek z przekładni na tył
mati_z - 21-12-2015, 11:14

Fragu, były w poliftach i to nawet z LSD, ale znaleźć taką to już graniczy z cudem :P
sveno - 22-12-2015, 20:06

Pomału odkrywam mroczną przeszłość Brzydala.
Coraz mniej mu z igły zostaje, a ostrzegali mnie o kupowaniu aut z francuskojęzycznego kantonu :roll:

Brzydal ma haka i aż dwie wtyczki, jedna standardowa 7 pin, a druga ma tylko 4 piny. Bezpośrednio do + akumulatora podpięte są 2 przewody, za nimi bezpiecznik 60A :shock: idą do ściany grodziowej w ładnym peszelu i giną koło pompy ABS. Albo to pozostałość car audio, albo te kable idą do wtyczki z tyłu, jak podniosę auto to zobaczę.
Nie mniej jednak wiem, że robił za konia pociągowego dla jakiegoś kampera, może dlatego sprzęgła nie ma?

W tylnej popielniczce znalazłem 3 pety.... taaaa na bank jeździły tam dzieci w fotelikach.

Odmalowałem ramiona wycieraczek, odświeżyłem trochę kierownicę, ale nadaje się tylko do obszycia bo jest żółta.

Przy wymianie kół pooglądałem go sobie trochę. Nie jest źle, pełny serwis w ASO: klocki i tarcze Mitsubishi/Textar (nie piszczą!!! :) ) około 80%, amortyzatory KYB/Mitsubishi, suche, nivo brak uffff.
Podłoga do konserwacji, dziur nie ma, ale rudy nalot jest.

Jutro trasa do Krakowa, zobaczymy ile pali Pb :)
W poniedziałek gazownia, we wtorek Leszek wymienia sprzęgło i olej w skrzyni. W środę spot w Krakowie.

Wesołych Świąt Maniacy

Hugo - 22-12-2015, 20:41

Ale mroczna przeszłość :mrgreen:

Wesołych!

sveno - 23-12-2015, 22:24

No i dojechał do Krakowa, 1250km, bez problemów.
Bije się z myślami czy go glebować? Jest wygodny, ale trochę za bardzo buja... przyzwyczaiłem się do taczki, prowadzi się pewniej.

deejay - 23-12-2015, 22:30

sveno napisał/a:
No i dojechał do Krakowa, 1250km, bez problemów.
Bije się z myślami czy go glebować? Jest wygodny, ale trochę za bardzo buja... przyzwyczaiłem się do tacz


Będzie rodzina , będzie inny pogląd :wink:

sveno - 24-12-2015, 09:08

dee, pewnie masz rację...

Zapomniałem dodać, z pierwszego tankowania do pełna policzyłem spalanie na niemieckich autostradach: 7,74l/100km. Pozytywnie mnie zaskoczył :) prędkości w okolicy 130-140km/h, 3 osoby na pokładzie i pełny bagażnik. Lubię to.
Wesołych i zdrowych Świąt

Hugo - 24-12-2015, 12:43

sveno napisał/a:
spalanie na niemieckich autostradach: 7,74l/100km
Normalny wynik, ja na polskich drogach jadąc z tymi prędkościami osiągam nawet nieco mniejsze spalanie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group