To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Initiale Paris

Torp12 - 19-02-2016, 09:34

Krzyzak napisał/a:
czy też tam się mieści 8 litrów oleju? :shock:


Mnie też to zdziwiło jak zobaczyłem ile tego oleju Bartek zakupił. Ale teraz widze że kupił też dwa filtry oleju więc to chyba na zapas ;)

deejay - 19-02-2016, 13:56

Krzyzak napisał/a:
deejay napisał/a:
Olej Mobil 8L 5W30 DPF plus filtr Purflux
to 8L to jakieś oznaczenie czy też tam się mieści 8 litrów oleju? :shock:
powariowali...
BTW - u mnie Purflux (z logo Reno) ciekł od nowości - gówniane te filtry są




Do tego silnika wchodzi dokładnie 7.4L

sampler - 19-02-2016, 14:28

brak chłodnicy oleju że tak dużo?
deejay - 19-02-2016, 14:57

Chłodnica jest, po prostu taka konstrukcja silnika.
Wysoka jest miska olejowa tzw "ruszt" gdzie znajdują się walki wyrownoważające.

Owczar - 19-02-2016, 15:41

Taki urok rzędowego diesla.

Do ponad czterolitrowej Vki wchodzi ~5l :D

Matejko - 19-02-2016, 15:49

Cytat:
Chłodnica jest, po prostu taka konstrukcja silnika.
Wysoka jest miska olejowa tzw "ruszt" gdzie znajdują się walki wyrownoważające.


a to pewnie tez przez to zeby sie panewa nie obróciła jak w 1.9 :wink:

Owczar - 19-02-2016, 15:58

Jak się tak pluska w oleju, to nie ma prawa się obrócić ;) Zresztą to chyba konstrukcja nissana?
radek79 - 19-02-2016, 17:03

Matejko napisał/a:

a to pewnie tez przez to zeby sie panewa nie obróciła jak w 1.9

ja słyszałem że sytuacje ratuje pompa oleju właśnie z 2.0dci
Owczar napisał/a:
Do ponad czterolitrowej Vki wchodzi ~5l

do mojej v8 wchodzi 8l oleju i sądziłem że to dużo

deejay - 19-02-2016, 17:15

Matejko napisał/a:
Cytat:
Chłodnica jest, po prostu taka konstrukcja silnika.
Wysoka jest miska olejowa tzw "ruszt" gdzie znajdują się walki wyrownoważające.


a to pewnie tez przez to zeby sie panewa nie obróciła jak w 1.9 :wink:



To nie te czasy gdzie co drugi silnik kończył na śmietniku ;-)
Obecnie montowany silnik M9R to dbd i sprawdzona konstrukcja Nissana, ogólne bardzo mało awaryjna.

Hugo - 19-02-2016, 17:47

Jakiej średnicy są tam tarcze hamulcowe z przodu?
deejay - 19-02-2016, 19:04

Prawie 300 mm na 26 mm grubości.
Hugo - 19-02-2016, 23:03

To Legnum ma podobne, ale 2 mm węższe :wink:
Owczar - 19-02-2016, 23:40

Myślałem, że w legnum coś większego siedzi. Ile w ogóle waży legnum?

Co jak co, ale reanult ma odpowiednie hamulce do mocy. U znajomego w lagune GT są naprawdę żyleta. Nawet w zwykłej lagunie 1.8 pedał hamulca jest tak miękki, że nie mogłem się przez 150km przyzwyczaić i dość często było hamowanie z odpuszczaniem. Może to kwestia przyzwyczajenia, ale jak dla mnie było aż za lekko.

deejay - 19-02-2016, 23:50

Owczar napisał/a:
Co jak co, ale reanult ma odpowiednie hamulce do mocy. U znajomego w lagune GT są naprawdę żyleta.


O układzie hamulcowym w Renault nawet nie ma co dyskutować , jest to układ dobrany idealnie do mocy i masy auta . Tutaj należą sie wielkie brawa dla konstruktorów :wink:
Owczar proponuje przejechać sie nowym R. Kangoo , tam to dopiero jest masakryczny hamulec :roll: :mrgreen:

Hugo - 20-02-2016, 08:43

Legnum miało w standardzie w całym okresie produkcji tarcze z przodu 294/24 mm, a z tyłu wentylowane tarczobębny 284/20 mm. W opcji były z przodu 4-tłoczkowe zaciski Brembo i tarcze 320 mm.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group