Nasze nieMiśki ;-) - Initiale Paris
Torp12 - 19-02-2016, 09:34
Krzyzak napisał/a: | czy też tam się mieści 8 litrów oleju?
|
Mnie też to zdziwiło jak zobaczyłem ile tego oleju Bartek zakupił. Ale teraz widze że kupił też dwa filtry oleju więc to chyba na zapas
deejay - 19-02-2016, 13:56
Krzyzak napisał/a: | deejay napisał/a: | Olej Mobil 8L 5W30 DPF plus filtr Purflux | to 8L to jakieś oznaczenie czy też tam się mieści 8 litrów oleju?
powariowali...
BTW - u mnie Purflux (z logo Reno) ciekł od nowości - gówniane te filtry są |
Do tego silnika wchodzi dokładnie 7.4L
sampler - 19-02-2016, 14:28
brak chłodnicy oleju że tak dużo?
deejay - 19-02-2016, 14:57
Chłodnica jest, po prostu taka konstrukcja silnika.
Wysoka jest miska olejowa tzw "ruszt" gdzie znajdują się walki wyrownoważające.
Owczar - 19-02-2016, 15:41
Taki urok rzędowego diesla.
Do ponad czterolitrowej Vki wchodzi ~5l
Matejko - 19-02-2016, 15:49
Cytat: | Chłodnica jest, po prostu taka konstrukcja silnika.
Wysoka jest miska olejowa tzw "ruszt" gdzie znajdują się walki wyrownoważające. |
a to pewnie tez przez to zeby sie panewa nie obróciła jak w 1.9
Owczar - 19-02-2016, 15:58
Jak się tak pluska w oleju, to nie ma prawa się obrócić Zresztą to chyba konstrukcja nissana?
radek79 - 19-02-2016, 17:03
Matejko napisał/a: |
a to pewnie tez przez to zeby sie panewa nie obróciła jak w 1.9 |
ja słyszałem że sytuacje ratuje pompa oleju właśnie z 2.0dci Owczar napisał/a: | Do ponad czterolitrowej Vki wchodzi ~5l |
do mojej v8 wchodzi 8l oleju i sądziłem że to dużo
deejay - 19-02-2016, 17:15
Matejko napisał/a: | Cytat: | Chłodnica jest, po prostu taka konstrukcja silnika.
Wysoka jest miska olejowa tzw "ruszt" gdzie znajdują się walki wyrownoważające. |
a to pewnie tez przez to zeby sie panewa nie obróciła jak w 1.9 |
To nie te czasy gdzie co drugi silnik kończył na śmietniku
Obecnie montowany silnik M9R to dbd i sprawdzona konstrukcja Nissana, ogólne bardzo mało awaryjna.
Hugo - 19-02-2016, 17:47
Jakiej średnicy są tam tarcze hamulcowe z przodu?
deejay - 19-02-2016, 19:04
Prawie 300 mm na 26 mm grubości.
Hugo - 19-02-2016, 23:03
To Legnum ma podobne, ale 2 mm węższe
Owczar - 19-02-2016, 23:40
Myślałem, że w legnum coś większego siedzi. Ile w ogóle waży legnum?
Co jak co, ale reanult ma odpowiednie hamulce do mocy. U znajomego w lagune GT są naprawdę żyleta. Nawet w zwykłej lagunie 1.8 pedał hamulca jest tak miękki, że nie mogłem się przez 150km przyzwyczaić i dość często było hamowanie z odpuszczaniem. Może to kwestia przyzwyczajenia, ale jak dla mnie było aż za lekko.
deejay - 19-02-2016, 23:50
Owczar napisał/a: | Co jak co, ale reanult ma odpowiednie hamulce do mocy. U znajomego w lagune GT są naprawdę żyleta. |
O układzie hamulcowym w Renault nawet nie ma co dyskutować , jest to układ dobrany idealnie do mocy i masy auta . Tutaj należą sie wielkie brawa dla konstruktorów
Owczar proponuje przejechać sie nowym R. Kangoo , tam to dopiero jest masakryczny hamulec
Hugo - 20-02-2016, 08:43
Legnum miało w standardzie w całym okresie produkcji tarcze z przodu 294/24 mm, a z tyłu wentylowane tarczobębny 284/20 mm. W opcji były z przodu 4-tłoczkowe zaciski Brembo i tarcze 320 mm.
|
|
|