Nasze Miśki - Moja Biała Strzała Colt C50 89r.
Fragu - 14-06-2016, 07:50
Zacisk jednotłoczkowy, tarcza 256x24mm.
KamilZ - 14-06-2016, 08:27
Fragu napisał/a: | Zacisk jednotłoczkowy, tarcza 256x24mm. |
Według mnie hamuje lepiej niż Mój Galant gdzie zaciski są dwu tloczkowe.
Hugo - 14-06-2016, 08:32
KamilZ napisał/a: | Według mnie hamuje lepiej niż Mój Galant gdzie zaciski są dwu tloczkowe. | To bardzo możliwe.
KamilZ - 14-06-2016, 11:08
Hugo napisał/a: | KamilZ napisał/a: | Według mnie hamuje lepiej niż Mój Galant gdzie zaciski są dwu tloczkowe. | To bardzo możliwe. |
Colt jest dużo lżejszy, zgadnij ile waży po wyjęciu całego tyłu łącznie z kołem zapasowym i wymianie fotela kierowcy na kubełek który jest o połowę lżejszy.
A tak wogole orientuje się ktoś ile może ważyć bak przy Colcie i czy łatwo go wymontowac oraz czy są zamienniki z tworzywa?
Hugo - 14-06-2016, 12:19
KamilZ napisał/a: | Colt jest dużo lżejszy, zgadnij ile waży po wyjęciu całego tyłu łącznie z kołem zapasowym i wymianie fotela kierowcy na kubełek który jest o połowę lżejszy. | Z 800 kg? KamilZ napisał/a: | czy są zamienniki z tworzywa? | Zapomnij.
Kleju - 14-06-2016, 15:57
KamilZ napisał/a: | ...czy są zamienniki z tworzywa? |
Jak ma być poważnie, to kup z amelinium Waga takiego 20l w granicach 3,5kg.
KamilZ - 14-06-2016, 22:02
Colt waży 910 kg. Czyli za dużo
Z amelinium to dobry pomysł tylko ciekawe jak że spasowaniem, montowales kiedyś taki?
rosomak1983 - 15-06-2016, 02:35
KamilZ napisał/a: | Skróciłem też sprężyny tylne o jeden zwój czyli jakieś dwa centymetry |
kiedys to nawet banem grozili za samo pisanie o tym...
Kleju - 15-06-2016, 08:18
KamilZ napisał/a: | Z amelinium to dobry pomysł tylko ciekawe jak że spasowaniem, montowales kiedyś taki? |
To montujesz w bagażniku... Stary bak wywalasz.
Fragu - 16-06-2016, 11:29
Te customowe baki są jakoś przygotowane pod montaż pompki itp?
Ciekawe co jeszcze można powywalać żeby zbić te 50kg z auta....
Kleju - 17-06-2016, 11:37
Fragu napisał/a: | Te customowe baki są jakoś przygotowane pod montaż pompki itp?... |
Najlepiej dać zewnętrzną pompę paliwa, można dorzucić jeszcze Swirl pot. Tylko nie wiem czy to już nie jest przesada w aucie amatorsko upalanym na torze W drifcie takie rozwiązanie wykorzystuje się, gdzie są duże przeciążenia i nagłe zmiany kierunku.
Mi osobiście tylko raz udało się "zgasić" silnik przy konkretnym bączku na torze we Wrocławiu.
KamilZ - 17-06-2016, 22:12
rosomak1983 napisał/a: | KamilZ napisał/a: | Skróciłem też sprężyny tylne o jeden zwój czyli jakieś dwa centymetry |
kiedys to nawet banem grozili za samo pisanie o tym... |
To powiem tak, delikatnie zregenerowalem delikatnie tylne zawieszenie.
Doszły też dystanse na tył i aku do bagaznika
KamilZ - 20-06-2016, 21:31
Nad tym bakiem się jeszcze zastanowię. W sumie to jeszcze cały czas się zastanawiam nad tym jak Ja zrobię przegląd bo jak byłem na stacji kontroli sprawdzić co mi stuka to gość jak zobaczył co jest w środku to powiedział,, coś Ty tu edit zrobił w tym samochodzie?,, i odrazu poinformował mnie że mam nie przyjeżdżać do niego na przegląd takim autem bo nie przejdzie. Mówił że fotel do wymiany, kierownica, kanapa tylna musi być zamontowana z pasami itp.
A tak poza tym to już mam aku w bagażniku i dystanse na tyle. wymieniłem sworzeń wahacza i dorobiłem tuleje stabilizatora bo latał w lewo i prawo jak chciał.
A tu z dystansami, + 25 mm na stronę:
I w plenerze
Plany na lipiec:
- zaspawanie dziur i ogarniecie rdzy
- rozpórki przód i tył
- obniżenie całego auta.
Na wyścigach w mojej klasie niestety mam najmniejszy silnik najmniej mocy. Fiesta miała 110 KM dwa CRX około 130 KM i trzeci CRX ponad 150 KM ale od fiesty byłem gorszy o 1 sekunde a od najsłabszego CRX o 5 sekund więc w sumie nie było tak źle
Pozostaje tylko zmienić silnik na większy
Edit: Cytat, wykropkowany, ale wulgar to wulgar.
areksz121 - 21-06-2016, 00:42
4G63T
KamilZ - 21-06-2016, 13:16
areksz121 napisał/a: | 4G63T |
Niestety nie bo nie chce być w tej klasie na wyścigach. Mogę jedynie 1.8 gti albo 2.0 z eclipse
|
|
|