Dom/garaż/ogród - Polerka samochodowa
igorek - 15-01-2018, 11:10
Polerka jest ważna, ale to nie wszystko. Istotne są też pady polerskie - a wybór jest spory. Zwykle dylemat jest jaką wybrać średnicę oraz czy ma to być futro, gąbka polerska czy może jeszcze coś innego. Kolejna kwestia to twardość padów polerskich - a te się wybiera w zależności od tego jakie defekty chcemy usunąć z lakieru.
Nie można też zbyt mocno rozgrzewać, stosować zbyt dużych obrotów, bo można przypalić lakier. Generalnie trzeba działać z wyczuciem.
mkm - 15-01-2018, 11:43
igorek napisał/a: | Polerka jest ważna, ale to nie wszystko. Istotne są też pady polerskie - a wybór jest spory. Zwykle dylemat jest jaką wybrać średnicę oraz czy ma to być futro, gąbka polerska czy może jeszcze coś innego. Kolejna kwestia to twardość padów polerskich - a te się wybiera w zależności od tego jakie defekty chcemy usunąć z lakieru. |
igorek, pady są najważniejsze, ale one idą w parze z pastami, a nie maszyną
Każdy ("prawie" każdy) producent ma swoje pady "pod swoje pasty".
Najprościej ma rozwiązany system firma 3m (kolor korka na butelce jest taki sam jak pada)
Zasada jest jedna - ścierna pasta - twardy pad, im mniej agresywna tym miększy pad.
"Futro" zawsze na początek - ono służy do głębokiego cięcia lakieru. Osobiście futra nie używam
|
|
|