To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Dom/garaż/ogród - Polerka samochodowa

igorek - 15-01-2018, 11:10

Polerka jest ważna, ale to nie wszystko. Istotne są też pady polerskie - a wybór jest spory. Zwykle dylemat jest jaką wybrać średnicę oraz czy ma to być futro, gąbka polerska czy może jeszcze coś innego. Kolejna kwestia to twardość padów polerskich - a te się wybiera w zależności od tego jakie defekty chcemy usunąć z lakieru.
Nie można też zbyt mocno rozgrzewać, stosować zbyt dużych obrotów, bo można przypalić lakier. Generalnie trzeba działać z wyczuciem.

mkm - 15-01-2018, 11:43

igorek napisał/a:
Polerka jest ważna, ale to nie wszystko. Istotne są też pady polerskie - a wybór jest spory. Zwykle dylemat jest jaką wybrać średnicę oraz czy ma to być futro, gąbka polerska czy może jeszcze coś innego. Kolejna kwestia to twardość padów polerskich - a te się wybiera w zależności od tego jakie defekty chcemy usunąć z lakieru.

igorek, pady są najważniejsze, ale one idą w parze z pastami, a nie maszyną :wink:

Każdy ("prawie" każdy) producent ma swoje pady "pod swoje pasty".
Najprościej ma rozwiązany system firma 3m (kolor korka na butelce jest taki sam jak pada)

Zasada jest jedna - ścierna pasta - twardy pad, im mniej agresywna tym miększy pad.

"Futro" zawsze na początek - ono służy do głębokiego cięcia lakieru. Osobiście futra nie używam :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group