To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Bayerische Motoren Werke

deejay - 25-08-2016, 20:50

Jak coś to od października będziesz miał wtyki w serwisie BMW :-P
radek79 - 26-08-2016, 07:39

tak to jest z dizlami bmw,to co za oszczędzisz na ropie wsadzisz 3 razy w naprawy,a benzynka śmiga :wink:
Tomek - 26-08-2016, 07:46

radek79 napisał/a:
tak to jest z dizlami bmw,to co za oszczędzisz na ropie wsadzisz 3 razy w naprawy,a benzynka śmiga :wink:


Ale w tym aucie jedyne co jest super sprawne to właśnie silnik

Fragu - 26-08-2016, 07:53

No to co się stało?
radek79 - 26-08-2016, 07:55

może wyświetlacz od kompa padł
Tomek - 26-08-2016, 08:00

Fragu napisał/a:
No to co się stało?


może potem znajdę więcej czasu, to opiszę

Cytat:
może wyświetlacz od kompa padł


to to była jedna z usterek z którymi go kupiłem
i w sumie pierwsza naprawiona zaraz po zakupie

sampler - 26-08-2016, 08:19

Tam siedzi M57? Przecież to w miarę udany silnik bez wad. No chyba że wersja Bi-turbo to na turbinach jest koszt jak się wyplują
Owczar - 26-08-2016, 11:37

vrangsinn napisał/a:
skoro to taka plaga nieszczęść to czemu byś to kupił 2 raz???:P to tylko bmw.... :roll:


Tylko BMW, a moze aż BMW? :) Każde auta się psują, jedne mniej inne bardziej. E60 wzbudza akontrowersje wyglądem, choć może się podobać. Ma swoje wady i zalety, ale ja mimo wszystko rozumiem, kierowców BMW, którzy mimo pewnych upierdliwych usterek kupili by to auto jeszcze raz.

Większość usterek jest dawno obcykana i jest gotowy tutorial jak to ogarnąć, więc pozostaje tylko kwestia $. Ale przyjemność z jazdy, układ kierowniczy i zawieszenie, układ napędowy to naprawdę klasa sama w sobie. Jeśli ktoś jest w stanie zapłacić trochę więcej za naprawy (wcale nie tak dużo więcej niż do japońskich wynalazków gdzie jest 2 zamienniki na krzyż - w tym jeden z Chin, a drugi dostępny za 2 tygodnie), to ja się wcale nie dziwię, że wybiera BMW. Wolałbym w sumie naprawić jakąś usterkę normalną niż biegać z woskami co chwilę, bawić się brunoxem, wygłuszać matami, spawać, szlifować itp. Diesel w tym BMW to w sumie jedyny diesel którym bym nie pogardził. Poza dźwiękiem (jak każdy diesel) to świetna jednostka.

sampler - 26-08-2016, 11:45

[quote="Owczar"]
vrangsinn napisał/a:
Diesel w tym BMW to w sumie jedyny diesel którym bym nie pogardził. Poza dźwiękiem (jak każdy diesel) to świetna jednostka.


Nie przesadzaj z tym jedynym ;) 2.4 JTD czy 3.0 V6 HDI są jeszcze lepsze :)

Owczar - 26-08-2016, 11:50

Tak, ale chodziło mi też o moc. :) W tym zakresie mocy i momentu to chyba jedyna jednostka, która nie stwarza większych problemów. Ostatnio jeździłem E60 z tym dieslem i pieknie to przyśpiesza. Choć chyba się naprawdę zestarzałem, bo po kilki km brakowało mi komfortu i ciszy z LS-a ;)
Hugo - 26-08-2016, 15:33

Tak to jest ze wszystkimi dizlami. Dlatego wolę jeździć ładnym wynalazkiem, który jest bezawaryjny niż autem, którego wszędzie pełno, niczym się nie wyróżnia i się psuje. Najbardziej mnie dobija jak coraz więcej ludzi pyta się co to za model bmw, bo jeszcze takiego nie widzieli :?
vrangsinn - 26-08-2016, 18:43

Hugo napisał/a:
Tak to jest ze wszystkimi dizlami. Dlatego wolę jeździć ładnym wynalazkiem, który jest bezawaryjny niż autem, którego wszędzie pełno, niczym się nie wyróżnia i się psuje. Najbardziej mnie dobija jak coraz więcej ludzi pyta się co to za model bmw, bo jeszcze takiego nie widzieli :?


mówisz o Galu...??

Ja ostatnio miałem taką sytuacje ze kolege do domu odwoziłem a on ma 2 braci....jak nie wyskoczyli z impetem zobaczyć co to za "bmw", wystarczyło ze powiedziałem ze to mitsubishi to równie predko poszli do domu.... 8) 8) w sumie tym bardziej byłem z niego zadowolony...przekleić znaczek i już widać jak dla co niektórych to "ważny znaczek". a niby taki mały.... :badgrin:

sampler - 26-08-2016, 20:32

Owczar napisał/a:
Tak, ale chodziło mi też o moc. :) W tym zakresie mocy i momentu to chyba jedyna jednostka, która nie stwarza większych problemów.


Ale właśnie 3.0 HDi jest mocniejszy i jeszcze mniej problematyczny. Wersja dla jaguara/land rovera miala 270 KM i 600 Nm. Pozatym te silniki można podkręcić do ponad 300 KM więc o czymś to świadczy. No i jeszcze jedna zaleta to FAP a nie DPF.

Owczar - 26-08-2016, 20:44

Czyli C5 można też spokojnie kręcić? Nie wiedziałem ze te silniki mają taki potencjał.
sampler - 26-08-2016, 20:57

C5 nie tak mocno (chociaż na YT są 300 KM wersje) z uwagi na skrzynie AISIN TF-80SC. Ten automat ma ograniczenie momentu do 450 Nm dlatego te silniki w PSA są skręcone na 240 KM i 450 Nm. Ale skrzynie są na tyle wytrzymałe że wytrzymują chip na 290 KM. Używana skrzynia na alle.. kosztuje od 1500 zł.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group