To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Zakup Otlandera 1 Prośba o pomoc

Milimetr123 - 26-11-2016, 00:33

Pierwszy post, więc witam Was wszystkich serdecznie.

Biję się z myślami pomiędzy Outlanderem I, a Sportage II. Serducho mówi - Outlander.

Dlatego prośba o wstępną weryfikację:

1 - http://otomoto.pl/oferta/...html#242af9b346
2 - http://otomoto.pl/oferta/...html#f3bf69ebf6
3 - http://otomoto.pl/oferta/...html#242af9b346
4 - http://otomoto.pl/oferta/...html#242af9b346
5 - http://otomoto.pl/oferta/...html#f3bf69ebf6
6 - http://otomoto.pl/oferta/...html#f3bf69ebf6

Z góry dzięki za pomoc.

Bzyk_R1 - 26-11-2016, 09:07

Na pierwszy post i powitanie jest stosowny dział. Tutaj zadajemy pytania o sztuki które nas interesują a Ty widzę masz w nosie czy wolnossący czy turbiak, czy koło komina czy z drugiego końca polski...ech tylko powklejać linki i niech się inni przejmują, a widzisz tu na forum ludzie sobie pomagają w zakupie i CHCĄ pomagać co niektórzy. Więc uszanuj to, poczytaj temat kilkanaście postów wyżej i zobaczysz że o wszystkich turbo już było mówione/pisane i coś byś się dowiedział, parę wolnossaków też już obgadywaliśmy może któreś z tych. Szukaj nie boli...dziękuję i pozdrawiam.
Milimetr123 - 26-11-2016, 11:34

Masz rację, źle zaczęła się moja przygoda z tym forum.

Faktycznie, nie zauważyłem było o tym egzemplarzu (http://otomoto.pl/oferta/mitsubishi-outlander-mitsubishi-outlander-2-0-turbo-202km-zadbany-nowe-felgi-polecam-ID6yEXoP.html#242af9b346).

Najbardziej interesuje mnie Turbiacz, szczególnie to ogłoszenie - http://otomoto.pl/oferta/...tml#242af9b346. Wolałbym od osoby prywatnej, ale tu wszystko wygląda ok, tylko... wisi 8 dni, jest w pełnej skórze i brak napisów z tyłu.

Nie zamykam się jednak na Turbo, stąd szukam też zwykłego 2.0 i prosiłbym o pomoc z tym ogłoszeniem - http://otomoto.pl/oferta/...tml#242af9b346. martwi mnie, że oferta (podobnie jak poprzedni) "wisi" już 8 dni, ale egzemplarz wygląda na zadbany, cena wysoka. Co z nim na pierwszy rzut oka może być nie tak?

Nie interesuje mnie czy to Konin, Rokocin czy Lubartów, bo po dobry egzemplarz pojadę nawet 500 KM.

Bzyk_R1 - 26-11-2016, 12:41

Jeśli mogę coś Ci doradzić to:
-co z tego że 8 dni? prawda że ładne sztuki znikają szybko lub nawet nie ogłaszają się, pamiętaj że mamy okres przedświąteczny, to ciężki czas dla branży ludzie latają za prezentami i ogólnie mają więcej wydatków teraz,
-pisałem o tym który Cię interesuje, turbo wychodziły tylko z alcantarą, tutaj przeszczepiony środek od innego, brak napisów? wszyscy na forum nawet najwięksi tunerzy zostawiają napisy bo są z nich dumni, to taka wizytówka i dopełnienie na tylnym zderzaku, TURBO jest fajne i nikt nie wywala tego ot tak...wniosek - kolizja.
-nie wiem jak szybko chcesz kupić auto, ładnego turbiaka musisz trochę poszukać ale skoro szukasz wolnossące 2.0 za prawie 24 k to naprawdę polecam zakup jednak 2.0T trochę jeszcze dołożysz i znajdziesz w miarę ładną sztukę a wrażenia z jazdy nie do porównania.
-co z nim może być nie tak? popatrz na napis OUTLANDER na zderzaku :) porównaj z innymi. Popatrz na fotel kierowcy poproś staszq2 z forum o zdjęcie jego fotela po blisko 350k przebiegu :) wnioski sam wyciągniesz. A i wtryski na listwie mnie drażnią :)

Co mi się jeszcze nasunęło na myśl, outlander 1 nie jest autem chodliwym, poszukiwanym. Mało jest ich na ulicach, wielu ludzi ich nawet nie zna, to nie jest tak że sprzedają się jak świeże bułeczki. Jeden z handlarzy w mojej okolicy po tym jak zainteresowałem się jednym O1 po kilku dniach sprowadził 3 następne bo myślał że wstrzeli się w lukę na rynku i pójdą, niestety sprowadził ulepy...

Milimetr123 - 26-11-2016, 13:20

Dzięki za pomoc, obydwa egzemplarze skreślone z listy.

Przejrzałem dokładnie poprzednie tematy i widzę, że bardzo ciężko będzie znaleźć Turbiaka w moim budżecie (23 tys razem z LPG). Przesiadam się z Volvo S40 1.9D, więc 136 KM w O1 nie będzie rozczarowaniem.

Skupię się w takim razie na silnikach wolnossących, bo czas niestety nagli...

Wpadło mi w ręce to ogłoszenie - http://otomoto.pl/oferta/...html#f3bf69ebf6 oraz to http://otomoto.pl/oferta/...html#9d4d449eca (interesują mnie te progi "Dunlop", bity czy wymysł właściciela?).

Bzyk_R1 - 26-11-2016, 15:09

A oglądałeś w ogóle wersje 2,4 ? Pierwszy link O1 full bieda nawet bez halogenów. http://auto-info24.pl/spr...-i-szwecji,a129 Sprawdź tutaj jak dostaniesz VIN lub blachy z holandii, może dowiesz się czegoś więcej o przebiegu tego auta. Jakoś nie chce mi się wierzyć w przebieg roczny 16k km w aucie które w fabryce dostało LPG. Dodatkowo jeden kluczyk ma nieoryginalny, drugi ledwo zipie poklejony taśmą izolacyjną. Pewnie długo był nieużywany i myszy go zjadły :D (bo przecież nie od przebiegu)

Drugi to ogłoszenie typowego Mirka który nic nie wie o aucie tylko w sposób lekceważący wobec Ciebie (kupującego) pozaznaczał pełno opcji wyposażenia których nigdy nie było w O1 (ESP, ASR...) Dunlop to jakaś kiepska naklejka nie wiem skąd pomysł może ma na kapciarni znajomych. Ogólnie to polift a halogeny ma przed liftowe - zderzak wymieniany przedni...trzeba uważnie oglądać czemu, dodatkowo agrotunerzy założyli na wlocie siatkę ze starego filtra powietrza od tira :) a i z tym przebiegiem w Niemczech kosztują 30k pln. Dowiedz się w jaki sposób chce potwierdzić przebieg? :P

Milimetr123 - 26-11-2016, 17:06

Dzięki Tobie uświadomiłem sobie, jak mało wiem o tych autach.

Drugą ofertę skreślam, o tego pierwszego będę się dopytywał. Jeśli chodzi o 2.4, to nie wiem czemu, ale opłaty OC/AC skaczą mi o jakieś 30% w skali roku. Dlatego wolałbym jednak 2.0.

Jak coś jeszcze trafię (nawet z 2.4), to będę się odzywał.

Dzięki jeszcze raz!

turek61 - 29-11-2016, 23:36

Witam ponownie.
A czy można prosić jeszcze o ocene tego egzemplarza ? Jutro jadę sprawdzić organoleptycznie więc może powiecie na co zwrócić uwagę:
http://otomoto.pl/oferta/...y-ID6yFoSD.html

Bzyk_R1 - 30-11-2016, 13:13

turek61 napisał/a:
A czy można prosić jeszcze o ocene tego egzemplarza ?

Ależ proszę bardzo. Zwróć uwagę że auto ma poliftowe lampy przód/tył a halogeny przedliftowe owalne zamiast okrągłych. Zaobserwuj pracę przekładni automatycznej, po wyglądzie wnętrza strzelam na znacznie powyżej 200k + wiec automat trzeba dobrze wybadać jak pracuje jakie dźwięki wydobywa. Zabierz koniecznie czujnik grubości lakieru, auto nie ma napisu z tyłu trzeba szukać śladów czemu tak jest. Ogólnie to kiepskie foty ale chyba środek jest z turbo bo tam jest skóra z alcantarą więc ktoś tu wymieniał środek, szukaj pod maską śladów mycia silnika bo plak tam już zawitał. A i jeszcze 18,6% akcyzy sobie dolicz do ceny bo plus opłaty tam widzę.

PABLO998 - 30-11-2016, 14:52

Bzyk_R1 napisał/a:
Zwróć uwagę że auto ma poliftowe lampy przód/tył a halogeny przedliftowe owalne zamiast okrągłych

Halogeny okrągłe były tylko w Turbiaku i wersji Dakar. W pozostałych wersjach były owalne bez względu na to czy przed, czy też polift. :wink:

Bzyk_R1 - 30-11-2016, 20:43

PABLO998 napisał/a:
Halogeny okrągłe były tylko w Turbiaku i wersji Dakar. W pozostałych wersjach były owalne bez względu na to czy przed, czy też polift.

Już prawie byłem gotowy przyznać Ci racje aż tu nagle...
http://otomoto.pl/oferta/...g-ID6yAV0l.html

I jeszcze tu...
http://allegro.pl/fajny-i...6623770775.html

PABLO998 - 30-11-2016, 23:23

Nie przekonałeś mnie tym :wink: (może się mylę). Nie będę się sprzeczał , niech ktoś inny się wypowie. Ja w Galancie przedlifcie też miałem z tyłu lampy poliftowe, bo sobie po prostu wymieniłem...
Bzyk_R1 - 01-12-2016, 09:21

No właśnie jest pewna prawidłowość w tym co piszesz, a te dwie sztuki mogą być po przekładce. Nie wiem też na 100%, trzeba bardziej sprawdzać.
turek61 - 01-12-2016, 17:13

Bzyk dziękuję za pomoc do tej pory ale jeszcze tylko powiedz czy warto jechać bo w niedziele jestem umówiony. Troche podejzana cena, bo bardzo konkurencyjna co jest podejżane. Chociaz jak doliczę akcyzę...
Było by jeszcze na nową insalacje gazową bo chyba ten silnik mozna zagazować ?

http://otomoto.pl/oferta/...t-ID6yjBxr.html

Bzyk_R1 - 01-12-2016, 21:09

turek61, szczerze odradzam Ci ten egzemplarz. Myślę że na prawdę nie warto nawet za tą cenę. Wyczuwam ogromny wkład początkowy. Auto ma przeszczepiony środek z turbo, 2,4 jak wychodziły ze skórą to tylko pełną. Kierownica wytarta na wysoki połysk, fotel nawet przeszczepiony nie wygląda dobrze. Pod maską auto jest MEGA skorodowane, jeszcze nie widziałem tak bardzo dużo rdzy! Każda śrubka opaska złączka kielichy amorów wszystko rude. Jak dla mnie auto jest po powodziowe, zalane. Kupione nowe gumowe dywaniki żeby jakoś zamaskować i ukryć smród i stęchliznę. Dookoła pełno obcierek na najbardziej wystających elementach co świadczy o tym że coś uszkadzało go z każdej strony (nie daj Boże jak płynęło rzeką :( ) Dodatkowo syf pod maską, zniszczone wnętrze i bagażnik. Jedno z najgorszych ogłoszeń jakie oceniałem serio. Handlarz dysponuje oczywiście profesjonalnym Sony alfa ale lepszy z niego fotograf chyba jak znawca tematu O1 bo z wyposażeniem trochę poleciał wiesz...kurtyny 6 poduszek. Silnik 2,4 oczywiście nadaje się do gazu jednak występuje w nim płytkowa regulacja luzu zaworowego co wiąże się z tym że co wymianę oleju lub dwie max musisz ręcznie regulować zawory (luz). Pamiętaj że za zadbany egzemplarz trzeba dać dwa razy tyle co za ten.

Ale to wszystko tak naprawdę mało ważne. Teraz wisienka na torcie. Z duńskiej bazy danych odczytałem że ten Outlander 25.08.2014r miał 308.000km przebiegu, dwa lata wcześniej 27.09.2012 miał 247.000km czyli w dwa lata 61k km. Obecny jego przebieg to około 370.000km. Skręcenie tego egzemplarza na 187 to poważne przestępstwo i zamiast po niego jechać powinieneś sprawę zgłosić na policję. Że tez takie cwaniaki myślą że nie da się tego sprawdzić. Odradzam! Poniżej link do tego skąd brałem te info.
http://selvbetjening.traf...spx?Reg=UM91317



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group