To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - TurboBurbo

Fragu - 02-12-2016, 17:11

Uuu to co 300km tankowanie :-)
Dzięki za opis!

staszq2 - 02-12-2016, 18:52

Fragu napisał/a:
KME GOLD GT
AC Red 250 trzyma znacznie lepiej ciśnienie jeśli KME to tylko TWIN lub EXTREME, a jeśli masz zamiar kiedykolwiek podnieść moc to 500-700 zł będziesz musiał dołożyć na wymianę reduktora, oglądnij https://www.youtube.com/watch?v=DNw748aJBQY
W@sio - 02-12-2016, 18:53

Patent sprawdzony u mnie przechodzi dalej :-D co do wlewu - Fragu, ja mam pod tablicą rej. w zderzaku, nie chciałem ingerować w blachę. Tablica w ramce na zawiasach pod lekkim kątem, żeby dość ciężko chodziły. Całość gra i buczy. Ja mam u siebie QBOXa i KME twin, bo jak pewnie wiesz, AC R01 RED nie dawał rady - trafił się z początku produkcji i stąd problemy... Na seryjnej mapie w trasie spokojnie 400km przejechałem na zbiorniku, w trybie mieszanym 350 :-£
Fragu - 02-12-2016, 21:41

Chce reduktor, który ogarnie mi.moc 250-260 km.
Twina brac? Jak to kosztowo wychodzi w porównaniu do AC red'a?

W@sio - 03-12-2016, 00:48

AC mimo opisu raczej nie pociągnie takiej mocy. Mnie kosztował coś około 600zł z montażem (kme twin)
Fragu - 03-12-2016, 08:38

Ok. W takim razie w przyszłym tygodniu robię sobie wyjazd do Auto Flesz'a i proszę o wycenę
z butlą 58l i KME Twin'em, a także o trzykrotne potwierdzenie, że strojenie odbywa się po AFR.

W poniedziałek Outek trafia do mechaniora z:

- końcówka drążka LP - CTR
- drążek kierowniczy LP - FEBI
- sworzeń wahacza LP - CTR
- tuleja wahacza, duża PP - OEM MITSUBISHI
- zbieżność
- filtr powietrza - MANN
- filtr kabinowy - MANN


Fragu - 05-12-2016, 13:45

Turbiacz na spocie:


Bzyk_R1 - 05-12-2016, 15:43

Wygląda bardzo zacnie :D
Fragu, dowiedziałeś się od destiego dlaczego przez 2,5 roku zrobił tylko 8 tys przebiegu?

Fragu - 05-12-2016, 21:43

Tak, bo ma kilka innych aut :D
Fragu - 08-12-2016, 11:26

I jest problem... :(

Do wymiany prawe przednie łożysko - delikatny luz.
Półoś ZA NIC W ŚWIECIE nie chce wyjść ze zwrotnicy :evil: :evil: :evil: :evil:

Potrzebuję pilnie zwrotnicę i kompletną prawą półoś do turbiaka.

Hugo - 08-12-2016, 15:43

Galant się przypomina? :wink:
Fragu - 08-12-2016, 17:12

Właśnie w Galu zawsze poloski wychodzily bez problemu :P
Hugo - 08-12-2016, 19:22

Hmm, to co to za Gal...
Fragu - 08-12-2016, 21:25

Karma dopadła mnie przy Outku :P
deejay - 08-12-2016, 21:35

Hugo napisał/a:
Hmm, to co to za Gal...


Kto smaruje ten jedzie .... :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group