To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galancer Evilution i Satarion oraz czarne GTO TT MK3

Matejko - 18-07-2007, 10:42

przeliczniki cisnien
truespinmice - 18-07-2007, 15:12

TommiCrazy napisał/a:
jest lepiej, jeden z wezykow od podciesnienia spadl z miejsca do ktorego byl podczepiony, po przypieciu jest lepiej i starion jest w stanie ruszyc by zostawic slad dwoma kolami.

no i widzisz jak prosto i łatwo naprawia się Stariona :D


TommiCrazy napisał/a:
poza tym .. jescze jedno.... cisnienie teurbo w starionie jest nie w barach...tylko jakies kg/cm..... jak to sie ma do jednostek barow?.... stad moj blád odczytu

oj tomciu tomciu :lol: różnica jest w 0.019 liczby - więc przyjmuje się dla ułatwienia, że to i to , to jest to samo :) czyli to co pokazuje ci wskaźnik boost traktujesz jako bary :)

Anonymous - 18-07-2007, 18:32

Witam wszystkich mitsumaniaków
Jestem szczęśliwym opiekunem Sariona WB 2,0T (TommiegoCrazy).
Najpierw fakty potem pytania.
Starionem jezdzi sie wspaniale i komfortowo (nie to co u mnie), ale turbo faktycznie nie ładuje tak jak powinno mianowicie:
powyżej 4000obr zaczyna sie cos dziać wskazówka od boost'a wychyla sie w okolice 0,2 do max 0,4 kg/cm2 i trzeba sie mocna napracować zeby zostawić dwa czarne paski na asfalcie przy czym u mnie przy doładowaniu 0,65/0,8 bara przy wcisnieciu gazu czuc jak głowa opiera sie na zagłowku :) . Nastepnie samochód zarejestrowany od poniedziałeku i w ten sam dzień zrobione ok 60km. Temperatura w normie (tak mi sie wydaje, w jakiej pozycji powinna byc wskazówka od temperatuty cieczy przy optymalnej temperaturze). Dzisiaj sie okazało podjezdzam na działke a tu klapa wentylatory nie dzialaja!!!! po kilku próbach, sprawdzeniu bezpieczników okazało sie ze wentylatory działaja ale tylko jesli włoczony jest nawiew wnetrza samochodu. wskazówka od temperatury oscyluje w okolicach czerwonej kreski nigdy na niej, chłodnica nagrzewa sie bardziej z prawej strony patrzac od przodu samochodu z lewej chłodniejsza( może sie przytkała???), płyn jak woda. Samochód stał ok.2 miesięcy nie jezdzony tylko przepalany!!!! Jak cos jeszcze sobie przypomne to dopisze
Pozdrawiam BibiGTt R5 Rules

TommiCrazy - 20-07-2007, 10:02

maly update fotek :> tak wyglada wpelni zarejestrowany i legalny starion :>






Hugo - 20-07-2007, 19:57

Ale cudo. Ja pier....
Anonymous - 20-07-2007, 20:34

Niceeeeeeee , very niceeeee :o
truespinmice - 20-07-2007, 20:52

eee tam jakiś pospolity stary japoniec, co wy w nim widzicie, to ja niewiem :?: :?
Anonymous - 20-07-2007, 21:41

a dla mnie jest piekny :shock: chociaz wolalbym w czarnym kolorze :badgrin:
TommiCrazy - 20-07-2007, 22:31

wiecie jaka to kara miec takie auto i byc 1600 kilometrow od niego

pare drobiazgow w starionie zostalo poprawionych i relacje z jazdy tu juz moze dac tylk omoj kumpel , ale podobno jest fajnie

Anonymous - 20-07-2007, 23:17

Witam wszystkich,
Dzisiaj troche sie pobawiłem ze Starionem wytargałem chłodnice wyczysciłem przepłukałem cały układ i od nowa zalałem i problem grzaniem znikna z chłodnicy wyleciała kupa kamienia. Jutro czeka na odbiór olej SYNTHOIL RACE TECH GT1 10W-60 od Liqui Moly(polecam sprawdzony i rewelacyjny olej do mocno wysilonych silników) i nowy filterek (taki który szedł na pierwszy montaż). Wymieniony bedzie pewnie w poniedziałek. Acha potrzebuje schemat podłączeń wszystkich podciśnień w silniku 2,0T bo najlepiej jakis skan lub fotkę byle szczegółową. Z góry dziękuje
A teraz najlepsze relacja z jazdy:
:D :mrgreen: :D :mrgreen: :D :mrgreen: :D :mrgreen: :D :mrgreen: :D :mrgreen: :D nic dodać nic ując za kazdym razem jak wysiadam ze Stariona mam taka minę i takie kolory !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Serek - 02-08-2007, 23:06

A ja jestem kosmicznie ciekaw, w jaki sposób Tommi chce zainstalować ten silnik do Galanta i jeszcze nim jeździć? Z tego co wiem potrzeba będzie sporo innych części.
Z drugiej strony zazdroszczę zakupu, obecnie jestem na etapie poszukiwań GVR-4 i takie serducho też by się przydało. Gdzieś Ty je znalazł?

TommiCrazy - 03-08-2007, 22:41

spokojna twoja rozczochrana... silnik podejdzie bez problemowo, skrzynie do niego mam, wszystkie czesci i osprzet silnika potrzebny do uruchomienia silnika tez jest, do czasu powortu do poslki sledze aukcje wszelakich galantow 4x4 bo chce kupic bude z podloga awd, ubzduralo mi sie ze finalnie ma to byc 5d chatchack 4x4 turbo i koniec, puki auto bedzie skladane jak klocki lego bede jezdzic starionem i basta.. o ile mi go odda bibi :D
Anonymous - 04-08-2007, 02:01

TommiCrazy napisał/a:
ubzduralo mi sie ze finalnie ma to byc 5d chatchack 4x4 turbo i koniec,


pokłony za to że masz zapał i energie do realizacji czegoś co marzyło mi sie od pierwszego spotkania z Galantem :)

jedno pytanko czy zawieszenie bedzie planowane z ecs'em czy ma to być niska twarda gleba ?

jeżeli to drugie to jakie sprężynki i amorki oraz skąd, bo chyba nikt nie robi do 5d tych elementów ;/

Serek - 04-08-2007, 17:24

Derpin:

Przede wszystkim to będzie 4x4 więc raczej bez ECS-a
Sprężyny i amorki są zarówno do 5d jak i 4d w wersji GTI, niestety tutaj jest 4x4 więc może być mały kłopot. Chociaż w Anglii można wszystko... :twisted:

TommiCrazy - 04-08-2007, 17:30

niechce ECS'u w zadym przypadku, fajny gadzet ale ja i tak bym tego nieuzywal, nawet na 4ws mi nie zalezy, mam wszystko co potrzebne do zlozenia go jako fwd ale potem jak znajde bude 4x4 tylko podwoje sobie koszty roboty, co do zawieszenia to na ebaju widzialem do galanta zielonego TEIN'a , coprawda chyba z 800 funtow to kosztowalo ale jesli juz zrezygnuje z tego co mam ( a jestem niezmiernie zadowolony caly czas) to tylko skoncentruje sie na TEIN


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group