L200 Techniczne od 2006r - Oponki dla eLżbietki
sadox - 18-10-2012, 22:13
kupilem at toyo open country powiem szczerze ze jak narazie sa niezle moj kumpel kupil geolandery tez jest zadowolony
toyo w lekkim blocie spisywaly sie niezle chce teraz je przetestowac na wiekszym zobaczymy
musze tylko kogos z wyciagarka zalatwic jakbym sie bardziej zakopal
Echo - 19-10-2012, 21:56
romero napisał/a: | Echo napisał/a: | Używam acar na androida do monitorowania wydatków (zgroza ile kasy pochłania eLa) na samochód |
I dzięki temu mniej wydajesz czy tylko bardziej się stresujesz |
Jestem po prostu bardziej świadomy ile kasy pochłania eLcia
A sam programik jest bardzo przyjemny. Dzięki niemu wiem dokładnie ile miesięcznie/rocznie przejeżdżam, ile to pochłania finansów, no i ktoś w końcu pamięta za mnie kiedy trzeba oleje i inne cuda powymieniać.
Lukas82 - 14-06-2013, 15:49
Witajcie - w końcu moje L200 doczekało się delikatnego liftu - około 2'' na komplecie Dobinsons. Zastanawiacie się, co mój post robi w tym temacie ... otóż planuję wymianę felg aluminiowych 16ek na stalowe - i tu moje pytanie związane z tematem: jaką felgę rozmiarem (16' czy 17', jakie ET) zastosować i jaką oponę do tego (myślę nad BFG AT - jak się one mają do np. General Grabber AT2?). Nadmienię, że moje autko 80% przebytych kilometrów robi na czarnym, ekstremalny teren i topienie samochodu w mojej jeździe nie występuje. Auto ma także plastikowe poszerzenia błotników Z doświadczeń kolego Echo wiem, że przykładowy maks jaki wejdzie bez liftu to oponka 265/75 R16 na feldze 7,00x16 ET30. Pozdrawiam.
PiotrKw - 14-06-2013, 18:06
Lukas82 napisał/a: | jak się one mają do np. General Grabber AT2?) |
Na pewno bardzo dobrze , wszystkie inne tylko nie General . Nie kupować wynalazków!!!
Amerykański szmelc . Właśnie po długich dochodzeniach kto przyjmie zgłoszenie gwarancyjne , przedstawiciel Continentala stwierdził że łuszczenie się gumy z ubytkami włącznie w strefie bocznej bieżnika łącznie z ubytkami gumy to "zużycie eksploatacyjne " Zużycie występuje na wszystkich czterech oponach , przy prawidłowych ciśnieniach i w pełni sprawnym zawieszeniu samochodu . Przebieg ok 35 tyś km. Eksploatacja na asfalcie i 5% na grodach gruntowych . Opona HT czyli typowo szosowa .
Teraz pozostaje mi wysłać na expertyzę odwoławczą do Poznania do OBR Stomilu , na włąsny koszt .
Jeżeli o mnie chodzi to nigdy więcej opon tego koncernu . Porządną firme poznaje się nie po tym jak sprzedaje , ale jak załatwia sprawy gwarancyjne .
sp5ssy - 24-06-2013, 01:17
Witam. To już trzeci raz zaczynam pisać posta i jak klikam wyślij idzie chyba w kosmos bo system każe mi się ponownie zalogować. Jako nowy forumowicz może coś pokręciłem więc wysyłam ten post na razie by sprawdzić czy będzie ok
[ Dodano: 24-06-2013, 01:27 ]
OK, udało się więc do rzeczy i w telegraficznym skrócie żeby znów się forum "nie wyłączyło" Poszukuję rady czy ponownie dokupić Micheliny na jakich moja elka wyjechała z salonu a które wg wulkanizatora już się zestarzały czy też może są inne opony warte złożenia. 90% jazdy to miasto, korki i asfalt. Czasem w błocie lub piasku na działkę. W lecie przyczepa na hak i na wakacje. Na zimę mam osobne zimówki Blizzaki gdyż jestem od wielu lat zwolennikiem zmiany ogumienia lato/zima. Co byście Kloedzy Forumowicze doradzili ? Pozdrawiam
romero - 24-06-2013, 18:34
sp5ssy napisał/a: | które wg wulkanizatora już się zestarzały |
A który rok produkcji opon ?
sp5ssy - 24-06-2013, 20:40
tego nie wiem, auto jest z listopada 2008 więc opony mają co najmniej 5 lat
Lukas82 - 27-06-2013, 13:18
panowie - wie ktoś może jaką szerokość i jakie ET mają oryginalne alusy 16' w L200?
Heilsberg - 28-06-2013, 09:35
7' +38
|
|
|