To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Misiek został napadnięty :( (czyli moje z Miśkami przygody)

Krzyzak - 10-12-2017, 18:24

Hugo napisał/a:
Na pewno dużo zależy od tego czy auto jeździ codziennie czy więcej stoi niż jeździ
kombi, jeździ codziennie, rocznie po 20-25 tysięcy bo ma LPG
Bzyk_R1 - 10-12-2017, 18:27

Lambde da się odpiąć bez rozbierania zapewne. W O1T jest identycznie i kostkę idzie wyciągnąć przez otwór pod autem. Tam zresztą jest zapas przewodu. Jakaś fotka podwozia?
wichura1 - 11-12-2017, 09:50

Fotka przy okazji, zapomniałem zrobić w tym całym zamieszaniu. Lambdy nie da rady odpiąć inaczej, bo wtyczka w kabinie jest na krótkim kablu i nie dojdzie do dziury w tunelu. Byłem zdziwiony bo w Carismie po zdjęciu gumy ochronnej była wnęka, z której wyciągało się kabel i odpinało wtyczkę pod samochodem.
tresorex - 12-12-2017, 11:08

W EA żeby odpiąć drugą sondę musiałem wyjąć fotel kierowcy ;)
wichura1 - 28-12-2017, 20:54

Dzisiaj misiek przeszedł okresowy przegląd techniczny. Wszystko OK, diagnosta pochwalił nawet amortyzatory i hamulce. Przy okazji zrobiłem fotki wymienionych ostatnio tłumików, niestety środkowego nie widać. :D






tresorex - 28-12-2017, 22:32

Tłumikarz miejscami na podkładkach pożulił ;) ktoś będzie przeklinal jak przyjdzie po latach odkręcić tłumik :p
wichura1 - 29-12-2017, 07:53

To ja montowałem. Teraz już nie ma tam szpilek, więc tniesz śrubę i montujesz nową. :)
wichura1 - 10-01-2018, 12:40

Przedwczoraj Webasto rozładowało mi akumulator. Co dziwne nie mógł obrócić rozrusznikiem, a miał 12.6V. W związku z tym wymieniłem, go i tradycyjnie już, jest to: VARTA BLUE DYNAMIC D24 - 60Ah 540A. W Carismie wymieniałem na taki w lipcu 2013 i do dzisiaj bez żadnego problemu śmiga, w poprzednim Lancerze, też taki jeździł. :D


jacek11 - 10-01-2018, 20:36

Same problemy z tym webastem :P :mrgreen:
Krzyzak - 10-01-2018, 23:08

Webasto potrzebuje osobnego aku. Tak kiedyś z Owczarem rozmawiałem.
Bo pompa obiegowa pracuje na prądzie.

deejay - 10-01-2018, 23:23

Podstawowym warunkiem dla Webasto jest dobre i stałe napięcie min 11.4 V , poniżej tej wartości sie nie załączy . Dobry akumulator i wszystko śmiga na jednej baterii , używałem tak Galanta przez 4 lata na jednym akumulatorze.
Krzyzak - 11-01-2018, 09:39

Nie mam żadnego doświadczenia - bazuję na tym co Marcin powiedział, bo prócz tego, że dał 100% wskazówek przy zakładaniu LPG, to jeszcze rozmawialiśmy o Webasto. Mówił, że w rok zabił aku właśnie z tego powodu. I że najlepiej byłoby mieć dwa, a ten drugi żelowy.
Zresztą - liczę, że Owczar się wypowie, bo minęły 2 lata od tej rozmowy i mogłem część informacji zapomnieć.

wichura1 - 11-01-2018, 18:09

Dwa lata to śmigało bez problemów, ale tak jak mówicie, powinny być dwa aku. Po uruchomieniu, Webasto uruchamia pompę elektryczną i pompuje wodę w układzie chłodzenia silnika, podgrzewając ją. Po nagrzaniu do odpowiedniej temperatury, uruchamia się nawiew ciepłego powietrza do kabiny, trwa to w zależności od ustawień: 10, 20, 30 minut.
wichura1 - 07-05-2018, 10:45

Wymieniłem opony letnie, na Kormoran Gamma B2 195/50 R16 88V. Trzymają OK, ale nie polecam, bo są głośne już od niskich prędkości. Za to cena była atrakcyjna 720PLN











Marcino - 07-05-2018, 12:36

wichura1 napisał/a:
opony letnie, na Kormoran Gamma B2 195/50 R16 88V. Trzymają OK, ale nie polecam, bo są głośne

Podobnie mówił moj znajomy, miał je w mazdzie 5 i strasznie szybko mu się zużyły...... zrobił raptem 60kkm razem z zimówikami i opony mają ledwie moze z 4mm bieżnika.
Ja na nokianach zrobiłem 2x tyle.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group