To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Powrót do przeszłości

Bizi78 - 02-02-2019, 05:32

jacek11 napisał/a:
Jak zapalę silnik po dłuższym postoju, lub jak całkiem ostygnie, to na nadwoziu czuć drgania, tak jak by coś było źle wyważone.

Pewnie nie pali na wszystkie gary.

jacek11 - 02-02-2019, 10:49

Bizi78 napisał/a:
Pewnie nie pali na wszystkie gary.

Nie. Silnik wchodzi na obroty prawidłowo. Chyba że któryś wtryskiwacz podaje za mało paliwa. Na zimnym silniku zapotrzebowanie jest większe,a potem już sobie radzi. :roll:

Bizi78 - 02-02-2019, 11:22

Miałem tak samo jak auto postało parę dni na mrozie lub przy dużej wilgotności.
Przy pierwszym rozruchu silnik pracował na 3 gary, a wystarczyło dodać trochę gazu i było już ok.
Powodem u mnie była zaolejona fajka, po wymianie na chińczyka wszystko jest ok 8) .
Dodam, że CE się nie zapalał.

jacek11 - 02-02-2019, 12:04

Z tymi fajkami to wiecznie problem. Może kupię jakąś teslę dla sprawdzenia. Z przewodów NGK też nie pocieszyłem się zbyt długo :evil:
Bizi78 - 02-02-2019, 13:19

jacek11 napisał/a:
Z przewodów NGK też nie pocieszyłem się zbyt długo

Na wschodzie oryginalne przewody kosztują 40€ więc pewnie w cenie naszych lepszych zamienników :wink: .
Same fajki do fajkocewek są po 12€/szt, oczywiście dla 2.0 po 2000r.

jacek11 - 02-02-2019, 22:33

Bizi78 napisał/a:
Na wschodzie oryginalne przewody kosztują 40€ więc pewnie w cenie naszych lepszych zamienników .
Same fajki do fajkocewek są po 12€/szt, oczywiście dla 2.0 po 2000r.

Tyle to ja płaciłem za NGK, a za ori fajki zdaje się po 70 zł. Czyli też podobnie.

Problem chyba jest w cewkach. Mają przebicie między uzwojeniem,a rdzeniem. Dzisiaj przyjrzałem się dokładniej, i na jednej było nawet słychać przebicie. Znalazłem kawałek cienkiego tekstolitu, i wcisnąłem go między cewkę a rdzeń,i przebicia nie widać. Jutro zobaczę czy to coś dało.

Sprawdziłem błędy, i sterownik silnika czysty, ale za to ABS wywalił dwa błędy : 23, i 24. Muszę sprawdzić o co mu chodzi. Może ma to związek z dziwnym zachowaniem hamulców.

Po za tym korzystając z wolnej chwili przyjrzałem się przedniemu zawieszeniu, bo czasem coś puknie przy zjeżdżaniu z krawężnika. Właściwie pasowałoby wymienić wszystkie tuleje gumowo-stalowe. Widać już zmęczenie. Po za tym potrzebuję zdrową belkę zawieszenia, bo moja zaczyna mocno biodegradować :|

jacek11 - 02-02-2019, 23:13

Właśnie znalazłem,że błąd ABS nr. 23,i 24 tyczy się zwarcia czujników kół tylnych. ABS normalnie działa, i nie zgłasza błędów . Może trzeba zrobić restart, i dopiero sprawdzić.
Hugo - 03-02-2019, 10:42

jacek11 napisał/a:
Może trzeba zrobić restart, i dopiero sprawdzić.
Tak zrób.
jacek11 - 03-02-2019, 20:27

Hugo napisał/a:

jacek11 napisał/a:
Może trzeba zrobić restart, i dopiero sprawdzić.
Tak zrób.

I tak zrobiłem. Błędy skasowane. Jutro jak nie zapomnę, to sprawdzę czy nie wróciły.
Po akcji z tekstolitem kultura pracy silnika poprawiła się znacznie. Co prawda raz szarpnął jak się na drugim biegu z wolnych obrotów zbierał, ale tutaj winię wtryskiwacze gazu, które mają już za sobą kilka ładnych lat pracy. Zobaczymy co dalej.
Na tę chwilę muszę przepatrzeć zapasy przednich wahaczy. W tych co mam, tuleje już są mocno zmęczone,a pasowałoby je wymienić przy wymianie przedniego wózka. Powinienem mieć dwa komplety wahaczy, więc coś może wybiorę. Dobrze by było ogarnąć osłony gumowe sworzni. Szukałem w necie od Hultaja,lub Kijanki, ale z mizernym skutkiem. Pewnie znowu coś źle wpisałem :roll:

Marcino - 04-02-2019, 08:52

jacek11 napisał/a:
Co prawda raz szarpnął jak się na drugim biegu z wolnych obrotów zbierał, ale tutaj winię wtryskiwacze gazu, które mają już za sobą kilka ładnych lat pracy.

To samo ma Radex... jak zregenerowaliśmy reduktor nie pomogło ale jak jedził ja siedziałęm z kompem i odłaczyłem mu drugi cylinder na LPG i szrpaniecie ustało. Przypuszczam ze się wtrysk zabrudził i na naiskich obrotach przy pełnym bucie zawiesza - baracuda 70kkm przejechane. Bedzie albo wymieniał albo czyscił....

Co do gumek wahaczy...
Soróbuj tych nr... TI0501, na opakowaniu numer 54517-22000

Hugo - 04-02-2019, 09:39

Hyundai/Kia zmieniło numerację części jeśli chodzi o te gumki.
Marcino - 04-02-2019, 14:22

No coś namieszali....

https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/2235193433191-ti0501-oslona-silnika-skrzyni.html


można takie póbować.... HBJB-001

https://shop.febest.eu/ball-joint-boot-hybjb-001.html

Albo pytać w sklepach moze mają arkusze z porównaniem nr..

jacek11 - 06-02-2019, 22:13

Może do Japaneze zadzwonię i zapytam. Miał takie osłony jak pamiętam.

Marcino napisał/a:
o samo ma Radex... jak zregenerowaliśmy reduktor nie pomogło ale jak jedził ja siedziałęm z kompem i odłaczyłem mu drugi cylinder na LPG i szrpaniecie ustało.

Chciałbym móc sam sobie regulować instalkę, ale ona nie chce dać się okiełznać.

Bizi78 - 07-02-2019, 20:43

Jacek, masz jakiegoś polecanego mechanika od skrzyń (jakieś łożysko podobno padło).
Pacjent to ojca golf 2 1.6 benzynka 5 biegów.

jacek11 - 07-02-2019, 21:55

Do samej wymiany to bym kogoś mógł polecić, ale raczej nie chce naprawiać. Jedynie może gdzieś do remontu wysłać.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group