To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant GTI E33 by Maretzky85

swinks_UK - 28-06-2011, 22:43

koszmarek napisał/a:
kochany, a flaszkę czego? :>

Już po mnie... :shock:
Kobita się wzięła za robienie dila :!:
Nawet dobry browar nie jest zły :wink:

swinks_UK - 28-06-2011, 22:46

Maretzky85 napisał/a:
Właśnie cały pic polega na tym, że wastegate actuator jest pomiędzy wiatrakami, i nie problem jest sama grubość całego wiatraka, co grubość obudowy :P

A tej blachy "zaślepki" na chłodnicy nie dałbyś rady dorobić? Wiesz kawał blachy stalowej, przycinasz po 1 cm za dużo na bokach, potem wycinasz dwie dziury na wiatraki i z tych 1cm robisz zakładki do środka. Migomatem zakładki zespawać, dorobić uchwyty do chłodnicy, przewiercić otworki na mocowanie wiatraków i cały panel jak cud malina.

koszmarek - 28-06-2011, 22:52

swinks_UK napisał/a:
koszmarek napisał/a:
kochany, a flaszkę czego? :>

Już po mnie... :shock:
Kobita się wzięła za robienie dila :!:
Nawet dobry browar nie jest zły :wink:


Nie martw się z ciotką nie zginiesz :) A na pewno coś wymyślimy dobrego :)

Maretzky85 - 29-06-2011, 08:49

swinks_UK, ale jeszcze trzeba zrobić wzmocnienia z mocowaniami na silniki wiatraków :P
W sumie pomysł zacny, ale nie wiem czy tyle czasu będę miał :P Ale możliwe że spróbuje :>

Maretzky85 - 01-07-2011, 21:29

swinks_UK, nie robiłeś jakiś czas temu z doktoratu na temat najbardziej efektywnego AFR ? :)
swinks_UK - 01-07-2011, 22:39

Robiłem :mrgreen:
W sumie kilkanaście "biegów" na rolkach i porady od gości którzy stroją autka startujace w Time Attack Series... :wink:

swinks_UK - 01-07-2011, 22:56

Marek, zrób na początek maxa na 11.2 przy high load. To taki poziom bezpieczeństwa. Jak już wszystko poustawiasz i zgrasz na tip-top, to wtedy możesz próbować podciągnąć do 11.8. Dalej bym nie ciągnął na siłę i sprawdził jak strojone są modyfikowane mapy z Evo 4 - 6 serii.
Idealny afr na uzysk mocy to 12.1 do 12.4, ale w 6a13tt już robi sę cholernie gorąco i stuki już pojawiają się od 11.8. Tak, że nie ma marginesu na zabawy z katem zapłonu. W 4G63T ponoć nie jest tak tragicznie, więc jak nie będziesz miał stuków to możesz podciągnąć dalej odrobinę, ewentualnie zacząć zabawę z kątem zapłonu.
Acha, weź też pod uwagę, ze strojenie przez Evoscana na drodze ma spory margiones błędu, więc lepiej ostrożnie w ustawieniach. Ten końcowy etap wychuchany to zostaw sobie na dłuższą sesję na rolkach, nic tego nie zastąpi. :mrgreen:

rosomak1983 - 02-07-2011, 01:18

Maretzky85, podciagasz doładowanie itp ???
Maretzky85 - 02-07-2011, 08:31

rosomak1983, nie :P
Mam zamiar poprawić seryjną mapę :P

swinks_UK, no Właśnie tak coś mi się zakodowało, że okolice 12 :D
Seryjna mapa już w najwyższych wartościach potrafi podlać do 9.6 AFR, a przy po prostu mocniejszym wciśnięciu gazu leje 10.5 :P
Mam teraz eproma z Galanta vr4 pewnie w wersji JDM, gdzie mapa zapłonu jest mocno wyżyłowana :P I Podejrzewam, że nie bardzo na nasze paliwo... Nawet V-power Racing nie pomaga na cofanie zapłonu :P
Co do Evoscana - u mnie nie ma takiej możliwości :P Mam do dyspozycji AFR, EGT, a do zczytywania info z kompa mam Dataloggera ...
A żeby zmienić mapę muszę wymienić eprom :P

I tu może by była jeszcze jedna prośba do Ciebie swinks_UK,
http://www.ecmtuning.com/...&products_id=44 :D
Tylko trzeba na złotówki przeliczyć.
No i muszę sprzedać Ecumastera DET III :P

Wtedy będę mógł zacząć poprawiać seryjną mapę :)

Hubeeert - 02-07-2011, 09:22

Marek a jak pod maską wygląda? ;-)
Maretzky85 - 02-07-2011, 22:17

Śmiesznie ? :P
swinks_UK - 02-07-2011, 22:19

Maretzky85 napisał/a:

Seryjna mapa już w najwyższych wartościach potrafi podlać do 9.6 AFR, a przy po prostu mocniejszym wciśnięciu gazu leje 10.5 :P
Mam teraz eproma z Galanta vr4 pewnie w wersji JDM, gdzie mapa zapłonu jest mocno wyżyłowana :P I Podejrzewam, że nie bardzo na nasze paliwo... Nawet V-power Racing nie pomaga na cofanie zapłonu :P

Typowe dla 6a13tt. Nic nie poradzisz, naprawdę ciężko jest coś sensownego ugrać na zapłonie. Lepiej zostaw te mapy z vr4 bo nie specjalnie się nadają do twojego 4g63t.
Proponuję pobrać ze strony Evoscana mapy bazowe i w różnym stopniu zmodowane z Evo. Wtedy sobie porównasz i dobierzesz tak jak być powinno.
Tutaj masz link:
http://www.evoscan.com/roms/mitsubishi/index.php

Maretzky85 - 03-07-2011, 07:24

swinks_UK, Ale tam nie ma rocznika 1991 :P Ani EVO 1-3 :D

Ja mam mapy ecli na EU z 4G63T, mam też poprawione mapy, tylko nie mam programatora żeby wgrać na eprom :P

To nie jest takie fajne jak w EA - że wystarczy odpowiedni kabel i soft :D

swinks_UK - 03-07-2011, 11:07

Marku, specem od bardziej zaawansowanej elektroniki nie jestem, ale nie dałoby sie zrobić następujaco:
- wylutować eproma
- wstawić go w gniazdo od flashowania
- i załatwić go w tej podstawce.
Mówiac skrótowo, czy dałoby radę zastosować takie uniwersalne podstawki do flashu epromów, gdzie podpinasz sie przez rs232, napiecia i masy i z poziomu pc go flashujesz.
W podobny sposób grupa z CVR4 złamała 7201 z Legnum, bez wylutowania się nie dało.

swinks_UK - 03-07-2011, 11:08

Maretzky85 napisał/a:
swinks_UK, Ale tam nie ma rocznika 1991 :P Ani EVO 1-3 :D

Evo 4 - 6 się wiele nie różni poza dodatkowymi bajerami :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group