To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sportowa Elegancja

Hugo - 12-04-2012, 08:52

Torp12 chyba jutro będę wymieniał górny wahacz, więc bym sobie podłożył podkładki pod niego, bo negatyw jest zdecydowanie za duży, szczególnie z prawej strony. Na szczęście nie tnie opon, no ale... Mam prośbę: mógłbyś mi zmierzyć grubość tych podkładek pod górne wahacze, szerokość otworów (pewnie 10 albo 12 mm) oraz długość nowych śrub? Byłbym niezmiernie wdzięczny.
Torp12 - 12-04-2012, 20:02

robertdg napisał/a:
Torp12, Powiem Ci co to jest, ale wisisz pyszniutką flaszeczke :P


Otóż są to dystanse ze śrubami do tylnego zawiasu, a konkretniej do tylnego wahacza górnego + nowe śruby


Wszystko pięknie ładnie tylko Robercie powiem mi ze niby gdzie dokladnie te podkladki maja wejsc do zadnego wachacza nie podchodza. Ani Ja ani Marek nie widzimy miejsca gdzie to ma niby wejsc... I do tego te sruby- czyli co juz sa otwory czy jak?? Jakis schemat albo foto gdzie to ma sie znalezc jakbys mogl:)

Poza tym jak ma byc niby negatyw skoro jest wielowahacz ktory przeciez wlasnie odpowiada za to zeby kolo dobre stalo??

Hugo za pozno napisales i dzis tego nie zmierzylem. Jutro moge to zrobic.

Torp12 - 12-04-2012, 21:08

tomek84 napisał/a:


Torp12, z ciekawości zapytam, po ile teraz stoją Eibachy ??

Torp12, myślisz już nad swapem silnika?


Ile razy mam o tych Eibachach pisac?;] 700złotych www.eibachpolska.pl

Tomek jakbym kiedykolwiek myslal o swapie to myslisz ze by bulil hajs na tuning glowicy?

Anonymous - 12-04-2012, 21:14

a ja myślałem że "oficjalny dystrybutor" ciągnie towar z magazynu centralnego a nie z magazynu pośrednika jakim jest InterCars, teraz już wiesz dlaczego tak długo czekałeś, pewnie szukali możliwie najtańszego źródła :P :roll:
Torp12 - 12-04-2012, 21:21

Derpin napisał/a:
a ja myślałem że "oficjalny dystrybutor" ciągnie towar z magazynu centralnego a nie z magazynu pośrednika jakim jest InterCars, teraz już wiesz dlaczego tak długo czekałeś, pewnie szukali możliwie najtańszego źródła :P :roll:


Derpin ale cala Twoja teoria bieze ostro w łeb bo ja wlasnie zamowilem przez IC dzieki czemu prawie 100 zl taniej wyszlo :]

Anonymous - 12-04-2012, 21:35

a wcześniej nie pisałeś że przez eibachpolska? w takim razie po co podawanie linka do eibachpolska ? :P
Torp12 - 12-04-2012, 21:49

Derpin napisał/a:
a wcześniej nie pisałeś że przez eibachpolska? w takim razie po co podawanie linka do eibachpolska ? :P


Nie mowilem ze od nich. Po to zeby pokazac jak latwo sprawdzic cene tych sprezyn.

Owczar - 12-04-2012, 22:19

Torp12 napisał/a:
Robercie powiem mi ze niby gdzie dokladnie te podkladki maja wejsc do zadnego wachacza nie podchodza.


Pod mocowania wahaczy górnych. W miejscu gdzie wahacz jest przykręcany do karoserii. A konkretnie między ten wahacz, a karoserię.

deejay - 12-04-2012, 22:26


Torp12 - 12-04-2012, 22:31

deejay napisał/a:
[url=http://img88.imagesh...ill.jpg]Obrazek[/URL]


No i oto mi dokladnie chodzilo:) Jak zwykle Deejay jestes nieoceniony:)

Dread87 - 12-04-2012, 22:35

robertdg napisał/a:
Dread87, powienieneś pisać książki

Kazda teoria dobra:D;P

robertdg - 12-04-2012, 23:53

Torp12 napisał/a:
Poza tym jak ma byc niby negatyw skoro jest wielowahacz ktory przeciez wlasnie odpowiada za to zeby kolo dobre stalo??
Ramienia nie są tej samej długości i pracują pod różnymi kątami, dlatego im niższy zawias tym większy negatyw
Torp12 napisał/a:
Wszystko pięknie ładnie tylko Robercie powiem mi ze niby gdzie dokladnie te podkladki maja wejsc do zadnego wachacza nie podchodza. Ani Ja ani Marek nie widzimy miejsca gdzie to ma niby wejsc... I do tego te sruby- czyli co juz sa otwory czy jak?? Jakis schemat albo foto gdzie to ma sie znalezc jakbys mogl:)
Jakbys przeczytał uważniej mój pierwszy post dotyczący wyjaśnienia zagadnienia to nie zadawałbyś tego pytania, no ile mamy górnych wahaczy z tyłu :?: :roll:
Tomek - 13-04-2012, 08:35

Torp12 napisał/a:

Ile razy mam o tych Eibachach pisac?


nie ma się co tak irytować, zwykłe pytanie
nie ważne

Torp12 napisał/a:
700złotych www.eibachpolska.pl


w każdym razie widzę, że towar idzie w dół, bardzo dobrze

jedno mnie jeszcze tylko nurtuje
na stronie Eibach Polska mają tylko prokit dedykowany do 2.5 i 2.4 (E6028-140)
katalog IC podaje ten prokit dla 2.5 V6
dla 2.0 nie mają odpowiednika Eibach

ktoś (jeśli dobrze pamiętam robertdg) pisał, że sprężyny w 2.0 i w 2.5 nie są takie same (przynajmniej przednie) i nie można ich stosować zamiennie (długość i wygląd ten same, ale charakterystyka pracy inna)

ciekawe więc co siedzi w fabrycznie obniżonych 2.0 Sport Edition, jeśli Eibach nie ma tego u siebie

Torp12 - 13-04-2012, 09:06

robertdg napisał/a:
Jakbys przeczytał uważniej mój pierwszy post dotyczący wyjaśnienia zagadnienia to nie zadawałbyś tego pytania, no ile mamy górnych wahaczy z tyłu :?: :roll:


Masz troche racji bo na poczatku na szybko przeczytalem i myslalem ze chodzi o prosty a nie o gorny:)

Torp12 - 13-04-2012, 09:09

tomek84 napisał/a:


nie ma się co tak irytować, zwykłe pytanie


Nie irytuje sie tylko wydaje mi sie ze sledzisz moj temat to powinienes widziec juz jednego posta o tym:)


A co do sprezyn z 2.5 do 2.5 to i owszem wiem co pisal Robert. Ale po pierwsze wszystkie inne sprezyny np KYB ide te same do 2.0 i 2.5 wiec czemu Eibach mialby isc inny. Poza tym tak jak napisal Robert wystarczy zrobic geometrie po wymianie i bedzie git.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group