To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - custom COLT by pawela

rosomak1983 - 15-05-2009, 00:56

Fajny zlocik, a colcik Paweły wypadł bombowo. Ale lepiej Paweł popraw mocowanie zderzaka z przodu bo mam wrazenie ze na filmiku mocno drga.
Szkoda tylko ze zlot mocno zdominowany przez Hondziarzy... Z mitsu to tylko nasza gwiazda z czarna maska prawie. (poza druga z czerwona ach te lubelskie mody)
Co do colta Steina to jest jakis fenomen i radze mocno o niego dbać :wink:

rafq - 15-05-2009, 02:08

rosomak1983 napisał/a:
Ale lepiej Paweł popraw mocowanie zderzaka z przodu bo mam wrażenie że na filmiku mocno drga.

Trafne spostrzeżenie. Ale jeśli dobrze kminię, było to jeszcze na zimnych oponkach. Poza tym nierówny bieżnik, więc trzeba było trochę przytrzeć :D :D :D

rosomak1983 napisał/a:

Co do colta Steina to jest jakis fenomen i radze mocno o niego dbać :wink:


A ja poznałem dziś sekret sekretów czarnego "black silent killa" nt źródła tak wielkiej ochoty do zwijania asfaltu w rolki.... 8)

londolut napisał/a:
Browar napisał/a:
co masz na myśli?
Długo się jedzie do KRK a potem do LBN :D ?


No no, uważajcie tam :D :D :D hehehe

ictus napisał/a:
może miałeś jakąś większą... plus ja miałem obszytą skórą, więc była ciut grubsza


Jest takowa do sprzedania ;)

pawela - 15-05-2009, 09:38

ictus napisał/a:
moze miales jakas wieksza... plus ja mialem obszyta skura wiec byla ciut grubsza


najpierw miałem ori poliftowa - 4 ramienna z miękkim wieńcem, potem na czas robienia naby miałem ori przedliftowa 3 ramienna - totalna porażka, cieniutki wieniec i w dodatku twardy...
londolut napisał/a:
Browar napisał/a:
co masz na mysli?
Długo się jedzie do KRK a potem do LBN :D ?

ze 4 h :)
Zapraszam na pępkowe, już niedługo mordy :D

rosomak1983 napisał/a:
Fajny zlocik, a colcik Paweły wypadł bombowo. Ale lepiej Paweł popraw mocowanie zderzaka z przodu bo mam wrazenie ze na filmiku mocno drga.


Tak się nie chwaląc to się wczoraj dowiedziałem, że użytkownicy JCF nominowali Colcika do tytułu na najlepsze auto zlotu :D z 10 aut wybieramy jedno, nie głosując i nie nominując swojego. Mój typ to pewne Nismo ale kto wie ;P)
Drganie zderzaka też to zauważyłem, wiem czym jest to spowodowane ;) Mimo, że prawej strony zderzak siedzi na 3 śrubach, to odstawał od lampy, więc podłapałem go na trytytki o jakiś 1cm do góry. Poza tym waży teraz nieco więcej niż ori zderzak. I stąd luz przy ostrym ruszaniu ;)
rosomak1983 napisał/a:

. Z mitsu to tylko nasza gwiazda z czarna maska prawie. (poza druga z czerwona ach te lubelskie mody)
Co do colta Steina to jest jakis fenomen i radze mocno o niego dbać :wink:


lubelskie mody rules :D mają tu chłopaki kminę :D
Steina CA0 dłubane musi być, pamiętam jaki był problem przy zmianie rozrządu, po zdjęciu pokrywy zaworów trochę inne widoki niż w normalnym CA4A były :D Ale to niech się sam Stein wypowie, jeśli zechce oczywiście :)

rosomak1983 - 15-05-2009, 12:11

rafq napisał/a:
było to jeszcze na zimnych oponkach.

??? przekładaliscie specjalnie ???
rafq napisał/a:
A ja poznałem dziś sekret sekretów czarnego

dawaj na gg :P wiesz ze jestem zainteresowany tematem

rafq - 15-05-2009, 13:23

Stein napisał/a:
imho po prostu b. zdrowe silniczydło na co może wskazywać chociażby zerowe spalanie w pełni syntetycznego oleju przy mojej morderczej jeździe


yes.

rosomak1983 napisał/a:

??? przekładaliscie specjalnie ???


nie, po prostu Paweła dbał o, to aby zewnętrzna warstwa opony nie sparciała pod wpływem czasu, więc musiał je trochę przytrzeć na lotnisku :D

pawela - 15-05-2009, 16:36

Stein napisał/a:

a ty Paweła znasz bajke o tymitumie? :axe: a więc mi tu nie sugeruj żem mistrz prostej, sam byś moim colterem 2x się zastanowił przed wzięciem udziału w OeSie :finga:


czy chociaż raz użyłem tego określenia? Czy piłem coś bezpośrednio do Ciebie? Czy odniosłem się negatywnie do Ciebie lub czarnego?

Zapal faje pokoju :finga:

Dobrze wiesz, że na draga nie pisałem się nawet przed zlotem, dałem się namówić na spontanie gdy wszyscy stali już w kolejce.
Sam mi przed zlotem powiedziałeś, że nie startuje bo sie boj dostać od Ciebie baty :badgrin:
Coś mam wrażenie, że traktujesz colta jak przedłużenie ... :badgrin: :rolleyes: :ANAL: :axe:
ktoś tu za bardzo sobie schlebia ;)

Ja nie jeżdżę codziennie szukając okazji do killa.

Znasz moje zdanie o miszczach prostej, wiesz co przez to rozumiem i wiesz kogo za nich uważam. To taka typowo polska 'wyścigowa umiejętność' aby do zakrętu...

W mojej opinii się do nich nie zaliczasz.

KONIEC DURNEJ GADKI W MOIM TEMACIE

masz temat o swoim CA0, tam się chwal ostatnimi 'postępami'

Hubeeert - 16-05-2009, 11:32

rafq Zasady nie moje tylko Forum.
pawela - 25-05-2009, 18:35

dziecko przewinięte, modów ciąg dalszy :)

Dorwałem 2 siłowniki z tylnej klapy Colta C50, na tyle silne, że jeden pod moim ciężarem powoooli opada. W tym tygodniu chciałbym je zamontować pod maskę.

I teraz pytanie:
czy zamontować je tak:


co jest technicznie łatwiejsze do wyliczenia, mam też wrażenie, że będzie lepiej podpierało, tyle że nieco gorzej wygląda

czy tak:



wygląda ciekawiej, ale punkt mocowania na masce wydaje się mi na tyle nisko, że nie wiem czy będą w stanie ją utrzymać, w dodatku ciężko mi wyliczyć optymalne miejsce mocowania, bo nie wiem czy przy zamkniętej masce siłowniki złożą się w miarę do końca
Jakieś konstruktywne pomysły?

Matejko - 25-05-2009, 18:42

jesli beda zamontowane odwrotnie niz w tylnej klapie to szybko padna
Anonymous - 25-05-2009, 18:43

1-wszy sposob jest najlepszy tak mialem w helmucie teleskopy przyczepione i tak tez je bede robil u siebie tylko musze nowe wyrwac stare dzialaja ale zardzewiale jak fix.
Jak grzebiesz pod maska to takie mocowanie jest najwygodniejsze moim zdaniem :)

pawela - 25-05-2009, 18:54

Matejko napisał/a:
jesli beda zamontowane odwrotnie niz w tylnej klapie to szybko padna


masz na myśli zbiorniczkiem wyżej, prętem niżej? :D To nie problem bo zamienić mogę stronami ;) Ale nie wiedziałem, wezmę to po uwadę ;)

Bro, jakieś foto?

Anonymous - 25-05-2009, 19:13

qrcze juz wymontowalem ale pozstaram sie zlozyc do zdjecia jak bylo ok?
pawela - 25-05-2009, 19:30

ok, mi aż tak się nie spieszy. I jeszcze pytanie - montować tak, żeby siłownik zamykał się całkiem czy powiedzmy połowa zamknięcia też da radę?
pawela - 27-05-2009, 13:21

myk jest taki, że montując bez wiercenia, czyli w wyższą śrubę zawiasu maski i środkową błotnika siłownik musiałby mieć 26cm w pozycji spoczynkowej i 32 w otwartej.
Przejrzałem allegro i przypomniałem sobie że Seat Cordoba ma takie krótkie siłowniki, o sile 330N każdy. Pytanie czy to wystarczająco?
Znalazłem jeszcze, że kilka BMW czy Vectra B ma takie krótkie ori siłowniki maski, nie wiem niestety o jakiej sile.
Nie chciał bym wiercić i gwintować ;)

tresorex - 27-05-2009, 13:26

Mogę spróbować to policzyć. znasz wagę i wymiary maski? :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group