Nasze Miśki - custom COLT by pawela
rosomak1983 - 15-05-2009, 00:56
Fajny zlocik, a colcik Paweły wypadł bombowo. Ale lepiej Paweł popraw mocowanie zderzaka z przodu bo mam wrazenie ze na filmiku mocno drga.
Szkoda tylko ze zlot mocno zdominowany przez Hondziarzy... Z mitsu to tylko nasza gwiazda z czarna maska prawie. (poza druga z czerwona ach te lubelskie mody)
Co do colta Steina to jest jakis fenomen i radze mocno o niego dbać
rafq - 15-05-2009, 02:08
| rosomak1983 napisał/a: | Ale lepiej Paweł popraw mocowanie zderzaka z przodu bo mam wrażenie że na filmiku mocno drga.
|
Trafne spostrzeżenie. Ale jeśli dobrze kminię, było to jeszcze na zimnych oponkach. Poza tym nierówny bieżnik, więc trzeba było trochę przytrzeć
| rosomak1983 napisał/a: |
Co do colta Steina to jest jakis fenomen i radze mocno o niego dbać |
A ja poznałem dziś sekret sekretów czarnego "black silent killa" nt źródła tak wielkiej ochoty do zwijania asfaltu w rolki....
| londolut napisał/a: | | Browar napisał/a: | | co masz na myśli? | Długo się jedzie do KRK a potem do LBN ? |
No no, uważajcie tam hehehe
| ictus napisał/a: | | może miałeś jakąś większą... plus ja miałem obszytą skórą, więc była ciut grubsza |
Jest takowa do sprzedania
pawela - 15-05-2009, 09:38
| ictus napisał/a: | | moze miales jakas wieksza... plus ja mialem obszyta skura wiec byla ciut grubsza |
najpierw miałem ori poliftowa - 4 ramienna z miękkim wieńcem, potem na czas robienia naby miałem ori przedliftowa 3 ramienna - totalna porażka, cieniutki wieniec i w dodatku twardy...
| londolut napisał/a: | | Browar napisał/a: | | co masz na mysli? | Długo się jedzie do KRK a potem do LBN ? |
ze 4 h
Zapraszam na pępkowe, już niedługo mordy
| rosomak1983 napisał/a: | Fajny zlocik, a colcik Paweły wypadł bombowo. Ale lepiej Paweł popraw mocowanie zderzaka z przodu bo mam wrazenie ze na filmiku mocno drga.
|
Tak się nie chwaląc to się wczoraj dowiedziałem, że użytkownicy JCF nominowali Colcika do tytułu na najlepsze auto zlotu z 10 aut wybieramy jedno, nie głosując i nie nominując swojego. Mój typ to pewne Nismo ale kto wie ;P)
Drganie zderzaka też to zauważyłem, wiem czym jest to spowodowane Mimo, że prawej strony zderzak siedzi na 3 śrubach, to odstawał od lampy, więc podłapałem go na trytytki o jakiś 1cm do góry. Poza tym waży teraz nieco więcej niż ori zderzak. I stąd luz przy ostrym ruszaniu
| rosomak1983 napisał/a: |
. Z mitsu to tylko nasza gwiazda z czarna maska prawie. (poza druga z czerwona ach te lubelskie mody)
Co do colta Steina to jest jakis fenomen i radze mocno o niego dbać |
lubelskie mody rules mają tu chłopaki kminę
Steina CA0 dłubane musi być, pamiętam jaki był problem przy zmianie rozrządu, po zdjęciu pokrywy zaworów trochę inne widoki niż w normalnym CA4A były Ale to niech się sam Stein wypowie, jeśli zechce oczywiście
rosomak1983 - 15-05-2009, 12:11
| rafq napisał/a: | | było to jeszcze na zimnych oponkach. |
??? przekładaliscie specjalnie ???
| rafq napisał/a: | | A ja poznałem dziś sekret sekretów czarnego |
dawaj na gg wiesz ze jestem zainteresowany tematem
rafq - 15-05-2009, 13:23
| Stein napisał/a: | | imho po prostu b. zdrowe silniczydło na co może wskazywać chociażby zerowe spalanie w pełni syntetycznego oleju przy mojej morderczej jeździe |
yes.
| rosomak1983 napisał/a: |
??? przekładaliscie specjalnie ???
|
nie, po prostu Paweła dbał o, to aby zewnętrzna warstwa opony nie sparciała pod wpływem czasu, więc musiał je trochę przytrzeć na lotnisku
pawela - 15-05-2009, 16:36
| Stein napisał/a: |
a ty Paweła znasz bajke o tymitumie? a więc mi tu nie sugeruj żem mistrz prostej, sam byś moim colterem 2x się zastanowił przed wzięciem udziału w OeSie |
czy chociaż raz użyłem tego określenia? Czy piłem coś bezpośrednio do Ciebie? Czy odniosłem się negatywnie do Ciebie lub czarnego?
Zapal faje pokoju
Dobrze wiesz, że na draga nie pisałem się nawet przed zlotem, dałem się namówić na spontanie gdy wszyscy stali już w kolejce.
Sam mi przed zlotem powiedziałeś, że nie startuje bo sie boj dostać od Ciebie baty
Coś mam wrażenie, że traktujesz colta jak przedłużenie ...
ktoś tu za bardzo sobie schlebia
Ja nie jeżdżę codziennie szukając okazji do killa.
Znasz moje zdanie o miszczach prostej, wiesz co przez to rozumiem i wiesz kogo za nich uważam. To taka typowo polska 'wyścigowa umiejętność' aby do zakrętu...
W mojej opinii się do nich nie zaliczasz.
KONIEC DURNEJ GADKI W MOIM TEMACIE
masz temat o swoim CA0, tam się chwal ostatnimi 'postępami'
Hubeeert - 16-05-2009, 11:32
rafq Zasady nie moje tylko Forum.
pawela - 25-05-2009, 18:35
dziecko przewinięte, modów ciąg dalszy
Dorwałem 2 siłowniki z tylnej klapy Colta C50, na tyle silne, że jeden pod moim ciężarem powoooli opada. W tym tygodniu chciałbym je zamontować pod maskę.
I teraz pytanie:
czy zamontować je tak:
co jest technicznie łatwiejsze do wyliczenia, mam też wrażenie, że będzie lepiej podpierało, tyle że nieco gorzej wygląda
czy tak:
wygląda ciekawiej, ale punkt mocowania na masce wydaje się mi na tyle nisko, że nie wiem czy będą w stanie ją utrzymać, w dodatku ciężko mi wyliczyć optymalne miejsce mocowania, bo nie wiem czy przy zamkniętej masce siłowniki złożą się w miarę do końca
Jakieś konstruktywne pomysły?
Matejko - 25-05-2009, 18:42
jesli beda zamontowane odwrotnie niz w tylnej klapie to szybko padna
Anonymous - 25-05-2009, 18:43
1-wszy sposob jest najlepszy tak mialem w helmucie teleskopy przyczepione i tak tez je bede robil u siebie tylko musze nowe wyrwac stare dzialaja ale zardzewiale jak fix.
Jak grzebiesz pod maska to takie mocowanie jest najwygodniejsze moim zdaniem
pawela - 25-05-2009, 18:54
| Matejko napisał/a: | | jesli beda zamontowane odwrotnie niz w tylnej klapie to szybko padna |
masz na myśli zbiorniczkiem wyżej, prętem niżej? To nie problem bo zamienić mogę stronami Ale nie wiedziałem, wezmę to po uwadę
Bro, jakieś foto?
Anonymous - 25-05-2009, 19:13
qrcze juz wymontowalem ale pozstaram sie zlozyc do zdjecia jak bylo ok?
pawela - 25-05-2009, 19:30
ok, mi aż tak się nie spieszy. I jeszcze pytanie - montować tak, żeby siłownik zamykał się całkiem czy powiedzmy połowa zamknięcia też da radę?
pawela - 27-05-2009, 13:21
myk jest taki, że montując bez wiercenia, czyli w wyższą śrubę zawiasu maski i środkową błotnika siłownik musiałby mieć 26cm w pozycji spoczynkowej i 32 w otwartej.
Przejrzałem allegro i przypomniałem sobie że Seat Cordoba ma takie krótkie siłowniki, o sile 330N każdy. Pytanie czy to wystarczająco?
Znalazłem jeszcze, że kilka BMW czy Vectra B ma takie krótkie ori siłowniki maski, nie wiem niestety o jakiej sile.
Nie chciał bym wiercić i gwintować
tresorex - 27-05-2009, 13:26
Mogę spróbować to policzyć. znasz wagę i wymiary maski?
|
|
|