Nasze Miśki - Galant V6 Juiceman'a
Owczar - 16-11-2010, 08:37
| Juiceman napisał/a: | | W Galu dziś pozbyłem się przygasania Climatronica : ) |
W końcu, bo już się zacząłem zastanawiać czy wychodziły z inną elektroniką
Arturro-86 - 21-11-2010, 15:13
Juiceman, naprawdę urodziwa sztuka Z zaciekawieniem czytałem każdą stronę tego tematu, a jest ich dużo, bo aż 42
Patrząc na wnętrze Twojego samochodu to aż mi "ślinka cieknie"
Bynajmniej - upewniam się w przekonaniu, że coś nie tak jest z moją instalacją LPG, bo pali mi więcej gazu od Ciebie, a nie jeżdżę jakoś agresywnie
Może to być wina reduktora albo parownika Instalacje przełożyłem z poprzedniego Galanta 1.8 115KM - może być tak, że parownik jest za słaby Bo czuję tak, jakby na wyższych obrotach już nie za bardzo wyrabiał
Juiceman - 22-11-2010, 14:08
Jeśli już to reduktor bo pewnie masz do 120KM. Miło, że moje autko Ci się podoba
KaWu - 25-11-2010, 14:39
| Arturro-86 napisał/a: | | upewniam się w przekonaniu, że coś nie tak jest z moją instalacją LPG, bo pali mi więcej gazu od Ciebie, a nie jeżdżę jakoś agresywnie |
Czyli ile i w jakich warunkach
| Arturro-86 napisał/a: | | Może to być wina reduktora albo parownika |
| Juiceman napisał/a: | | Jeśli już to reduktor bo pewnie masz do 120KM. |
Wydaje mi sie, ze jezeli reduktor nie wyrabia to wtedy mozesz palic wlasnie malo lpg... bo bedziesz sie podpierac PB,. Przy zalozeniu, ze masz wtrysk gazu.
Jak duzo pali-to predzej z instalacji LPG-zla regulacja albo wtryskiwacze lpg np. Valtekopodobne.
Arturro-86 - 25-11-2010, 14:52
| KaWu napisał/a: | Czyli ile i w jakich warunkach |
~13l w mieście i to w jeździe dość spokojnej, bez jakiegoś pałowania i tym podobnych
Na trasie to różnie - ok. 10 sobie łyknie
| KaWu napisał/a: | Wydaje mi sie, ze jezeli reduktor nie wyrabia to wtedy mozesz palic wlasnie malo lpg... bo bedziesz sie podpierac PB,. Przy zalozeniu, ze masz wtrysk gazu.
Jak duzo pali-to predzej z instalacji LPG-zla regulacja albo wtryskiwacze lpg np. Valtekopodobne. |
Mam Valteki 3Ω - ale jakoś nie wiem, czy to w tym wina, bo w poprzednim Galancie spalanie nie było jakieś kosmiczne (a 1.8 a 2.0 to różnicy nie za dużo) - no i moc była znacznie lepsza, pomimo tego, że na "papierze" 115KM.
KaWu - 25-11-2010, 15:02
| Arturro-86 napisał/a: | ~13l w mieście i to w jeździe dość spokojnej, bez jakiegoś pałowania i tym podobnych
Na trasie to różnie - ok. 10 sobie łyknie |
Wydaje mi sie ze to normalne przy niekalibrowanych Valtekach.
| Arturro-86 napisał/a: | | Mam Valteki 3Ω - ale jakoś nie wiem, czy to w tym wina, bo w poprzednim Galancie spalanie nie było jakieś kosmiczne |
A kiedy byly kalibrowane Taka ichh zaleta, ze sa tanie w zakupie = drogie w ekspoatacji. Gora co kazda wymiana filtrow trzeba je kalibrowac bo maja inne juz wydatki przeplywu gazu.
PS: Jak cos to PW. Nie bedziemy tutaj smiecic "Dzusowi:
Juiceman - 28-11-2010, 12:42
Mam takie pytanie, co myślicie na temat tych felg w galu ;> :
Wybaczcie, ale na szybko robione...
robertdg - 28-11-2010, 13:24
Co to za felgi, Rota
Anonymous - 28-11-2010, 13:29
| robertdg napisał/a: | Co to za felgi, Rota |
oryginały z miśków
a felga całkiem fajnie leży
Lipa - 28-11-2010, 14:21
Mi się nie podobają wogóle
Lechfan - 28-11-2010, 14:31
lepsze niz obecne..
Psikus - 28-11-2010, 17:26
duża felga z wysokim zawiasem nie wygląda korzystnie
Hugo - 28-11-2010, 17:37
Mocno średnie.
londolut - 28-11-2010, 18:43
Felga całkiem fajna tylko rzuć go na beton a nie takim wszędołazem się będziesz lansił
Anonymous - 28-11-2010, 19:24
Przemek przyznaj się w końcu, że ty zachorowałeś na Galanta wersja OFF-ROAD
|
|
|