Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V
Frost - 20-10-2010, 15:34
w moim nie działają :d heheh i już nigdy nie będą działały
jacek11 - 20-10-2010, 15:55
Działają jak te do przedniej szyby,z tym,że ciśnienie jest sporo większe.Po za tym,nie wiem po co tam są,skoro nie ma wycieraczek.Sam spryskiwacz nie potrafi umyć reflektora
mitsu_pl - 20-10-2010, 19:57
właśnie o to chodzi, że sikając większym ciśnieniem na reflektor zmyje więcej... Jacku, zresztą nie przesadzajmy, lampy się nie brudzą się tak strasznie. Chodzi o to, żeby zmyć jakieś błoto pośniegowe, lub kurz, a nie rozplaskane przy ....km/h muchy (nie pisze przy ilu, bo mamy tu przeciwników przekraczania największej dozwolonej w Polsce prędkości, jaką jest 130km/h i boje się bana )
jacek11 - 20-10-2010, 21:53
Tak Michale,w waszym przypadku może mieć to zastosowanie Na pewno też przydaje się jak są zamontowane xenony.W każdym bądź razie,mając sprawne to ustrojstwo,raz tylko włączyłem,a potem zapomniałem że są.
gres - 21-10-2010, 11:23
a widzisz, ja całkiem odwrotnie - mając nie sprawne ciągle pamiętałem że są i nie działają
Filmik nakręcę... póki działają
Frost, czemu je wywaliłeś- brzydki jest bez nich !
(komentarz zachowaj dla siebie - nie ma przymusu pisania na forum - mod)
swinks_UK - 21-10-2010, 13:12
mitsu_pl napisał/a: | (nie pisze przy ilu, bo mamy tu przeciwników przekraczania największej dozwolonej w Polsce prędkości, jaką jest 130km/h i boje się bana ) |
Bana to możesz dostać... za brak umiejętności czytania ze zrozumieniem (chodzi o regulamin forum)
A tak na serio. Panowie, bez OT proszę.
Frost - 21-10-2010, 13:54
swinks_UK, jakie OT jeśli można zapytać. To temat dotyczący ogólnie E88A wiem bo sam go zakładałem.
gres, nie wyrzuciłem sprysków, bo by dziury zostały hehe, wyrzuciłem osprzęt bo był za ciężki ( masakra )
mitsu_pl - 21-10-2010, 13:54
swinks_UK napisał/a: |
A tak na serio. Panowie, bez OT proszę. |
Ale jakie OT? Przecież ten temat jest właśnie po to, żeby popisać o pierdołach dotyczących naszych aut
Gres, my też wyrzuciliśmy po dzwonie, a właściwie to ich nie było w nowym białym zderzaku....
swinks_UK - 21-10-2010, 14:07
swinks_UK napisał/a: | mitsu_pl napisał/a: | (nie pisze przy ilu, bo mamy tu przeciwników przekraczania największej dozwolonej w Polsce prędkości, jaką jest 130km/h i boje się bana ) |
Bana to możesz dostać... za brak umiejętności czytania ze zrozumieniem (chodzi o regulamin forum)
A tak na serio. Panowie, bez OT proszę. |
brak umiejętności czytania ze zrozumieniem
o prędkościach do ogólnego lub FRK.... niewiniątka...
mitsu_pl - 21-10-2010, 14:14
To chodziło Ci o moje zdanie na temat prędkości, czy o naszą pogaduchę o spryskiwacze lamp... Z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że to pierwsze...
swinks_UK - 21-10-2010, 15:28
Ufff... wreszcie....
mitsu_pl - 21-10-2010, 15:32
hehehe, zgrywałem się
gres - 25-10-2010, 12:27
gdyby czerwoni mieli taki aparat cenzury polski rock byłby ubogi
Mam problem z nagraniem sikania - nie mogę się rozdwoić
Skoro już tak ogólnie jedziemy to peirwszy raz w życiu spaliłem lampe w aucie - nawet spoko się wymienia tylko zbiorniczek na chlodniczy musiał na chwilę wyjść.
A powiedzcie mi jeszcze - EGR - wystarczy że wężyk wypnę czy mam jakoś zawór zaslepiać a jeśli tak to po co ?
Frost - 25-10-2010, 12:31
gres, EGR musisz zaślepić. Zaślepiasz wejście do kolektora ssącego i wejście do wydechowego
albo możesz wziaść puszke po napoju jakimś, wyciać kawałek blasszki, zrobić dwa otworki na śróbki i włożyć międz kolktor ssący a rurke od egr-u. Blaszka zapobiegnie krążeniu spalin, a wytrzyma dłuuuuugo.
mitsu_pl - 25-10-2010, 19:29
Jak zdejmiesz wężyk, to też go odetniesz, tylko, tyle, że może byc nie szczelny, no i musisz zaślepić wężyk i króciec. Najlepiej zrobić to śrubkami (wkręcić w wężyk i na krócic założyć kawałek wężyka i zaślepić śrubką). Natomiast sposób który podaje Frost jest taki na "amen". Możesz podejrzeć jak to wygląda u mnie, w temacie wrzuciłem gdzieś tego foty:
|
|
|