To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tłoczek zacisku hamulcowego, zapiekający się hamulec

robertdg - 29-12-2017, 06:57

Prawidłowy tłoczek kupisz na https://e-pajero.pl/
Tani nie jest ale wymiarowo zgodny

More Than Explo - 29-12-2017, 12:25

robertdg napisał/a:
Prawidłowy tłoczek kupisz na https://e-pajero.pl/
Tani nie jest ale wymiarowo zgodny


Tłoczek znalazłem i wymiary się zgadzają:
http://allegro.pl/tloczek...7105050991.html

A co do uszczelnień to szukałem po nr MR527672 i jedyne co znalazłem to

http://allegro.pl/zestaw-...7084216980.html

Niestety ani się tam producenta nie doczytałem, ani informacji że pasuje na 60.2
OEM to raczej nie jest bo za tani :)

Najprościej się dodzwonić i zapytać, ale tu jest problem.... dodzwonić się nie mogę od 2h wszyscy silnie zajęci :) montował ktoś powyższe uszczelnienia i może polecić?

Tak na marginesie... Jest jakaś alternatywa dla seryjnych hamulców na jednym tłoczku po drugim lifcie? Tak żeby nie zmieniać zwrotnicy. Tarcza ma bicie, zacisk cieknie, może warto zrobić swapa na coś lepszego?

Hugo - 29-12-2017, 13:22

More Than Explo, na rozstaw 158 mmto tylko zaciski dwutłoczkowe i tarcze z VR-4/Legnum po lifcie (tarcze sa na 5x114,3, więc trzeba je nawiercić na 4x114,3) lub zaciski Brembo i tarcze z Lancera EVO generacji IV-IX.
More Than Explo - 29-12-2017, 14:03

Hugo napisał/a:
More Than Explo, na rozstaw 158 mmto tylko zaciski dwutłoczkowe i tarcze z VR-4/Legnum po lifcie (tarcze sa na 5x114,3, więc trzeba je nawiercić na 4x114,3) lub zaciski Brembo i tarcze z Lancera EVO generacji IV-IX.


Oprócz wiercenia tarczy hamulcowych nie ma żadnej rzeźby? Nie wiem czy VR-4 nie mają gwintu w jarzmach a nie w zwrotnicach :roll:

No i pewnie nie będzie tak łatwo kupić tych zacisków... Jaki szacunkowy koszt takiego swapu? Tył pewnie też by wypadało zmienić...?

Hugo - 29-12-2017, 14:17

Z przodu wszystko P&P oprócz wiercenia tarcz. Z tyłu tarczobębny wentylowane 284/20 mm, zaciski i klocki i ze Space Wagona z lat 1998-2004. Też wszystko P&P oprócz wiercenia tarcz.
Zaciski z VR-4 po lifcie będzie bardzo ciężko kupić. Tarcze 294/24 mm są identyczne jak w Outlanderach I, II i III generacji, więc ogólnodostępne.

More Than Explo - 29-12-2017, 15:37

Hugo napisał/a:
Z przodu wszystko P&P oprócz wiercenia tarcz. Z tyłu tarczobębny wentylowane 284/20 mm, zaciski i klocki i ze Space Wagona z lat 1998-2004. Też wszystko P&P oprócz wiercenia tarcz.
Zaciski z VR-4 po lifcie będzie bardzo ciężko kupić. Tarcze 294/24 mm są identyczne jak w Outlanderach I, II i III generacji, więc ogólnodostępne.


Dzięki za info :) Na pewno nie jest to operacja hop siup więc jednak póki co zregeneruje ten stary zacisk i będę myślał dalej.


Odnośnie tego zestawu:
http://allegro.pl/zestaw-...7084216980.html

Potwierdziłem telefonicznie, że to zestaw na tłoczek 60.2 ale niestety nie jest znany producent tych uszczelnień. Loteria :)

Hugo - 29-12-2017, 16:33

Zestaw od tego sprzedawcy to będzie zapewne badziew firmy febest. Zapytaj u "jmcarparts" o oryginalny zestaw naprawczy. Koszt 100 zł na stronę.
savagger995 - 17-01-2018, 13:57

Czy taki zestaw na tył jest odpowiedni ?
https://motoneo.pl/szcz/235909/frenkit_380/11689/375/1998.php

Pieraś - 17-01-2018, 13:59

Mam tłoczek tylni na zbyciu ... A może dwa nawet (nowe kupione nadmiarowo). Mam też zestaw gum na przedni zacisk.
savagger995 - 17-01-2018, 14:06

Tył mnie interesuje. Nie wiem w jakim stanie mam tłoczek bo jeszcze nie rozbierałem dlatego wole mieć na zapas. KMP gumek też posiadasz?
Pieraś - 17-01-2018, 14:07

Gumek raczej nie mam. Ale dziś się upewnię wieczorem po pracy.
Krzyzak - 17-01-2018, 14:52

savagger995 napisał/a:
Czy taki zestaw na tył jest odpowiedni ?
https://motoneo.pl/szcz/235909/frenkit_380/11689/375/1998.php

na tył do niedłubanego Galanta EA (w sensie, że ma standardowe hamulce) to właśnie ten; sam mam taki zamontowany, polecam

Rafal123 - 11-02-2018, 20:58

Ja mam dalej problemy z wyciekającym płynem z tłoczków. Jak już pisałem wcześniej po wymianie w warsztacie w Gorzowie wlkp wytrzymało mi 2-3 miesiące. Ja już sam zmieniałem zestawy naprawcze dwa razy i dalej gubi płyn. Zaciski mam raczej oryginalne mitsubishi, trzy diamenty i żadnej innej nazwy na nich nie znalazłem. Pytanie mam do was, problem będzie w niezgodności zamienników tłoczków do oryginalnego zacisku czy coś partacze przy wymianie. Czy w ogóle można coś tam spartaczyć.
robertdg - 11-02-2018, 21:31

Zamienne reperaturki tak maja ze przeciekaja, napewno te z autofrena, a jezeli tloczki byly tez wymieniane to jak najbardziej trzeba sprawdzic czy maja wlasciwa srednice
Marcino - 11-02-2018, 22:55

robertdg napisał/a:
Zamienne reperaturki tak maja ze przeciekaja, napewno te z autofrena

U mnie nic nie przecieka na przodzie w poliftowych 276 na jednym tłoku.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group