To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R

Kleju - 08-11-2010, 12:57

robertdg napisał/a:
dlaczego w dwururce jedna końcówka jest okopcona, a druga czysta


Może nie pali na jeden cylinder ;)
Ja też bym się skłaniał ku wyjaśnieniu Wszyc'a :D
Co najprościej można przedstawić graficznie ;) :

:D

LEWY napisał/a:
nie wiem jak i nie wiem czy ogarniemy ten klimatronik ale ogarniemy to


Przełożenie sterowania silnikczkami na wersje europejską nie jest zbytnio trudne. Trzeba trochę powyginać druciki, dorobić parę tulejek i dają rade.
Gorzej jest z klimatyzacją... Tutaj już trzeba poszukać jakiegoś klimatronika europejskiego i próbować dopasować...

mkm - 08-11-2010, 13:51

Kleju napisał/a:
robertdg napisał/a:
dlaczego w dwururce jedna końcówka jest okopcona, a druga czysta


Może nie pali na jeden cylinder ;)
Ja też bym się skłaniał ku wyjaśnieniu Wszyc'a :D

Ja też :mrgreen:
Pisałem Ci już, że masz piękne autko? :mrgreen:

Saqu - 08-11-2010, 14:06

Ale masz udziergany wydech :D
zubrin - 08-11-2010, 18:02

Kleju napisał/a:
Tutaj już trzeba poszukać jakiegoś klimatronika europejskiego i próbować dopasować...


wystarczy chyba zwykla klima z ktorej sobie wezmiesz wezyki na europejska strone i europejska puche z chlodniczka co idzie za schowek a reszte masz od japonskiej klimy

Kleju - 08-11-2010, 21:34

mkm napisał/a:
że masz piękne autko?


Chyba nie ;)

Cytat:
Ale masz udziergany wydech


Bonus, już kupiłem auto z nim :)

zubrin napisał/a:
wystarczy chyba zwykla klima z ktorej sobie wezmiesz wezyki na europejska strone i europejska puche z chlodniczka co idzie za schowek a reszte masz od japonskiej klimy


No właśnie nie wiem czy czasem klima nie różni się od klimatronika... Np jak porównywałem elementy (nagrzewnica, klima, nawet wiatrak dmuchawy jest inny) to każdy jest inny i nie chodzi o odbicie lustrzane :P

Kleju - 14-11-2010, 19:24

Mały up ;)

przyszły mi świece:


Udało mi się jeszcze trochę pojeździć w weekend 8-)
Miałem g-tech'a, to od razu zmierzyłem przyspieszenie:


Czy jest dobre? hmm mnie akurat nie zadowala :-| Seryjny czas to 6,8s... Mam nadzieję, że jak jeszcze potrenuję start (teraz tylko 5 agresywnych startów), pogoda będzie lepsza, auto zostanie wystrojone, inny zawias i zostaną ustawione koła rozrządu na hamowni to może będzie lepiej. Zobaczymy ;-)

A tak z osobistych przemyśleń, mivec'a słychać bardzo dobrze, czyli się załącza prawidłowo, trzymanie na zakrętach bardzo dobre, hamulce też na duży plus. Nie sposób póki co ich zagotować, ba nawet zagrzać zacisk jest problem :mrgreen: Miałem jeszcze nagrany filmik jak słychać wydech, ale usunąłem przez przypadek :roll:
Mam jeszcze taki, żeby przedstawić jak słychać wydech (kolektor 4w1, średnica 2,25", tłumik końcowy powerflow). Chociaż dźwięk z aparatu nie zachwyca...


Ja_good - 14-11-2010, 20:48

co do filmu-najbardziej podoba mi sie od 1:05 -1:20 :D :twisted: 8)
a cz G-tech nie przeklamuje przypadkiem cos kolo 0,7s :?: takie sluchy mnie doszly jakis czas temu. bo jesli tak to czas na poziomie 6,4s bylby kotny :D

gigant87 - 14-11-2010, 20:50

Chyba zadam to pytanie jako pierwszy...
Ile pali? :D

Ja_good - 14-11-2010, 20:53

gigant87 napisał/a:
Chyba zadam to pytanie jako pierwszy...
Ile pali? :D

a czy to wazne?? :D hehe.wg mnie przy tego typu autach nie wazna jest ile pali i jakie to jest drogie-wazne jest przyjemnosc z jazdy. :biggrin:

Kleju - 14-11-2010, 20:54

Cytat:
a cz G-tech nie przeklamuje przypadkiem cos kolo 0,7s takie sluchy mnie doszly jakis czas temu. bo jesli tak to czas na poziomie 6,4s bylby kotny


Ta chyba w drugą stronę :P
Oczywiście nie jest to jakieś mega dokładne urządzenie, chociaż śmiem twierdzić że dużo lepsze od stopera i liczenia czasu z filmiku :D Drugi plus jest taki, że na wiosne znowu zmierze auta (mam nadzieję że już będzie po strojeniu, na nowym zawiasie itp) to wtedy będzie można porównać, czy nastąpiły jakieś zmiany.
Teraz już myślę co zrobić żeby wydłużyc drugi bieg ;) Bo trochę irytujące jest to że przy 96km/h trzeba zapinać 3 bieg... Tak przy 105km/h byłoby idealnie 8)

gigant87 napisał/a:
Ile pali?


Hmm... nie wiem :D póki co zatankowałem 45 litrów pb98 i zrobiłem już 450km. Ale wskazówka niebezpiecznie zbliżyła się do dolnej kreski ;) Czyli pewnie jakieś 9-10l na 100km jazdy mieszanej.

Ja_good napisał/a:
nie wazna jest ile pali i jakie to jest drogie-wazne jest przyjemnosc z jazdy


Dokładnie :D To uczucie jak się wysiada z auta i za chwile znowu chcę się tam wrócić :mrgreen:
A najlepsze jest to, że tym autem jak się jedzie normalnie, to jazda wcale nie jest męcząca. Tłumik jest cicho, zawieszenie seryjne z glxi pracuje ok, w kabinie trochę głośno jest od wybebeszonego tyłu ale jakoś się jedzie ;)

mystek - 14-11-2010, 21:12

Spalanie, jak na osiągi moim zdaniem super, zresztą jak Ja_good napisał - to raczej mało istotne :) .

wiem, że liczenie czasu z filmików nie pokaże dokładnie czasu do setki, ale jak zrobisz taki filmik, to chętnie policzę :) . Z czystej ciekawości nawet.

PS: kiedy będziesz sie mierzył z Coltem GTi? Ciekawe byłoby to porównanie :)

mkm - 14-11-2010, 21:34

Kleju, nakręć jeszcze hamowanie z "jakiejś prędkości" do zera, bo to bym bardzo chętnie zobaczył.

Piękne masz autko :wink:

Kleju - 14-11-2010, 21:38

mystek napisał/a:
PS: kiedy będziesz sie mierzył z Coltem GTi?


Już pewnie na wiosne. Ale to nie moja klasa pojemności ;)

mkm napisał/a:
nakręć jeszcze hamowanie z "jakiejś prędkości" do zera, bo to bym bardzo chętnie zobaczył


Jak pogoda jeszcze pozwoli 8)

Kleju napisał/a:
Piękne masz autko


Dzięki ;)

mkm - 14-11-2010, 21:43

Jakbyś miał porównać hamulce to o ile masz krótszą drogę hamowania w stosunku do zwykłego 1.6?
Ty miałes seryjne hamulce w czerwonym?

edit:
Kleju napisał/a:

Kleju napisał/a:
Piękne masz autko


A potem mi napisze, że nie pisałem :evil:

Kleju - 14-11-2010, 22:02

Cytat:
Jakbyś miał porównać hamulce to o ile masz krótszą drogę hamowania w stosunku do zwykłego 1.6?


Ciężko stwierdzić... Różnica w średnicy jest konkretna (~50mm), a waga auta nie wzrosła ;) Więc siłą rzeczy skuteczność musi byc lepsza. Tutaj mnie zaskoczyło to, że nawet to ostrym hamowaniu, zacisk jest lekko ciepły. Następnym razem jak będzie możliwość, zmierze drogę hamowania.
I jeszcze jeden szczegół ;) Zawsze myślałem że mam hamulce z evo, a tu kicha ;) Zaciski może i są z evo ale tarcze na bank nie. W evo II, III średnica tarczy to 276, u mnie 286mm



mkm napisał/a:
Ty miałes seryjne hamulce w czerwonym?


Tak seryjne. I nieraz zdarzyło mi się na torze zagotować je...

mkm napisał/a:
A potem mi napisze, że nie pisałem


E gdzie tam ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group