To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - czarny sedan w tiptroniku ;)

wookash83 - 03-02-2012, 23:01

jedyny pozytyw to jeśli to już zrobisz to masz prawie nowy silnik, sporo już podziałałeś więc oby nic więcej nie wyskakiwało..212tyś ale szybko Ci lecą te km jeszcze tylko ok 120tyś i będzie mieć tyle ile Bandyta ;)
rosomak1983 - 04-02-2012, 00:55

prawie nowy silnik po zrobieniu głowicy ? fajnie gdyby tak było. :D
wookash83 - 04-02-2012, 11:02

Dokładnie mocny nacisk na prawie ;) , Domink już miał trochę historii z osprzetem typu wspomaganie, klimatyzacj więc silnik to stwierdzenie za ogólne..
danino88 - 05-02-2012, 13:37

no a nie lepiej kupić w takim przypadku sprawdzony silnik z mniejszym przebiegiem?
Rafal_Szczecin - 05-02-2012, 14:59

i placic za przekladke, to tego kpl rozrzad ? finansowo wyjdzie dokladnie to samo, a wkladajac inny silnik nigdy nie masz pewnosci co to jest. a tu po remoncie, bedzie wiedzial, co ma .
stary alfer - 05-02-2012, 15:00

Rafal_Szczecin napisał/a:
i placic za przekladke, to tego kpl rozrzad ? finansowo wyjdzie dokladnie to samo, a wkladajac inny silnik nigdy nie masz pewnosci co to jest. a tu po remoncie, bedzie wiedzial, co ma .


Rajt! ;)

Amen.

rosomak1983 - 05-02-2012, 16:14

No chyba zeby włozyc 3.0 V6 :D :P
danino88 - 06-02-2012, 08:20

zależy od kogo kupi :)
Rafal_Szczecin - 06-02-2012, 19:28

glowki sciagniete
fanty odebrane

pasek rozrzadu - conti ( dobry jest ! :P )
uszczelniacze walkow i walu elring
uszczelki glowic elring
sruby glowic elring
valvoline maxlife 5w40
filtr oleju knecht
uszczelki pokryw elring
dirco


glowki oddane do planowania, dotarcia zaworow i wymiany uszczelniaczy.

Matejko - 06-02-2012, 19:35

mogles strzelic fote uszczelki gdzie sie puscila z olejem :p
Xsystoff - 06-02-2012, 20:47

planowanie czy zabielanie? blok tez? ile sciagacie z czapy, ze robicie planowanie?
Anonymous - 06-02-2012, 21:08

Xsystoff, już w takie szczegóły to ja się nie wdaję bo dla mnie planowanie i zabielanie to prawie to samo ;) bloku nie ruszamy a głowice oddane dziś do motoszlifu na lubelskiej - jak się pewnie orientujesz mają jedną z lepszych opinii w mieście jak nie najlepszą, tam mają być poddane kompletnej obróbce zależnie od tego ile będą wymagały ścięcia...

deejay, niecka była zapocona świeżym olejem, natomiast prawdopodobnie głowica/uszczelka puściła o dziwo na kanałach spustowych oleju, tym bardziej dziwne bo jakiś szczególnych ubytków płynu nie zauważyłem, tak samo jak i masła pod korkiem czy w samym płynie chłodzącym...

fj_mike - 06-02-2012, 21:45

Dawaj foty łobuzie :P
rosomak1983 - 07-02-2012, 00:57

dawaj foty bo nie uwierza ze to uszczelka :P
Anonymous - 07-02-2012, 01:58

nie porobiłem, poważnie bateria w telefonie odmówiła akurat posłuszeństwa :|

jutro jak będzie czas to może podjadę na warsztat i coś cyknę :) ale już pewnie będzie czyściutko wszędzie :P aaa ale uszczelka sama w sobie była cała, jedynie rozwarstwiona, więc tu dochodzimy do sedna że prawdopodobnie głowica musiała być wykrzywiona/wypaczona w jakiś dziwny sposób prawdopodobnie od przegrzania odeszła od uszczelki... :roll:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group