To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Twój pierwszy problem z nowym lancerem.

shalafi - 12-05-2009, 18:24

no to ja polecam ze swojej strony Honde, polecam bo mam 8)
jak na pierwszy motocykl to np. taka CB 500 przy zdrowym rozsądku jest całkiem ok

no chyba że już się jest wyjadaczem.. to można poszaleć.. ale to temat na inny topic

Navynov - 22-05-2009, 11:15

Forensic napisał/a:
W moim 1,5 benz. podpięto komputer i bez problemu włączono funkcję świateł dziennych. Światła włączają się automatycznie po odpaleniu silnika, wyświetlacz komputera i radia świecą jasno, oświetlenie pokręteł klimy i przycisków deski są wyłączone. Po przekręceniu włącznika świateł wyświetlacze przygasają, włącza się podświetlenie przycisków.


:?

U mnie swiatła załączaja sie przed uruchomieniem silnika kluczyk w pozyci ACC i troche mnie to denerwuje, ze do rozruchu mam malo pradu - teraz gdy akumulator jest nowy to nie ma problemu ale co bedzie potem? czy mozna to ustawic tak, aby zapalaly sie zaraz po uruchomienu silnika, a nie przed? A zwyswietlaczami walcze sam i jak ustawie , ze swiatla sie same wlaczaja to wyswietlacz slabo swieci, a w radyjku to zapomnij. Jak tym pokretlem przy obrotomierzu poklikam tak ze wszystko ladnie swieci to funkcja swiatel automatycznych nie dziala. Nie wiemchyba cos pokickalem, albo poprostu sie nie znam . Moze ktos mi pojasni jak sie z tym uporac.

1. to swiatla automatycznie po zalaczeniu silnika
2. jasnosc wyswietlacza, a funkcja automatycznych swiatel


dzieki

Trik - 22-05-2009, 11:21

Musisz pojechać do ASiO i poprosić o włączenie funkcji świateł do jazdy dziennej. (bywało że pan w ASiO twierdził iż sie nie da :lol: )
Światłą włączają się po starcie silnika i świeca trochę słabiej. Tak jak napisał to Forensic. Ja też mam to zrobione w ASiO.
Najlepiej załatwić to przy przeglądzie, jedno podpięcie kompa, bo jak pojedziesz zrobić to i tylko to no to mogą zaproponować Ci opłatę ok 100 za samo podpięcie kompa :wink: .

Navynov - 22-05-2009, 11:28

Dzięki, nie omieszkam ich za to zahaczyć - a może puścic zonke - jest blondynka i niech uda - zreszta one nie musza udawac, ze cos nie halo z autem i tymi swiatlami - moze jej zrobia za friko? :biggrin:
Luk - 22-05-2009, 11:42

Wydaje mi się, że jest sporo różnych ustawień tych świateł. U mnie wcale nie świecą słabiej, dokładnie tak samo jak przy włączeniu przełącznikiem. I nie ma znaczenia jaką jasność zegarów ustawiam tym guzikiem przy obrotomierzu :)
Mi wszystko ustawili jak odbierałem z salonu.
Chętnie bym jednak zmienił automatyczne wyłączanie świateł zaraz po zgaszeniu silnika, a nie dopiero po otwarciu drzwi (w sytuacji jak są włączone pokrętłem)

jaca71 - 22-05-2009, 11:48

Hihi, a ja mam fabrycznie tak że po zapaleniu silnika zapalają się dzienne, ale nie tak jak myślałem do tej pory że słabiutko żarzą się mijanie, o nie. Żarzą się drogowe, które świeca na wprost i są lepiej widoczne.
Luk - 22-05-2009, 11:50

Co kraj to obyczaj :D Widać z tego, że wszystko zależy od ustawienia w komputerze :)
michaello - 22-05-2009, 12:05

Navynov napisał/a:
U mnie swiatła załączaja sie przed uruchomieniem silnika kluczyk w pozyci ACC i troche mnie to denerwuje, ze do rozruchu mam malo pradu


Nie martw sie tym, nie bedziesz mial za malo pradu. W nowych samochodach jest taka funkcja ze zanim uruchomisz silnik nastepuje chwilowa odcinka od pozostalych odbiornikow pradu . (swiatla, radio itp). Sadze, ze w lancerze tez jest to tak rozwiazane.

Navynov - 22-05-2009, 14:10

michaello napisał/a:
Navynov napisał/a:
U mnie swiatła załączaja sie przed uruchomieniem silnika kluczyk w pozyci ACC i troche mnie to denerwuje, ze do rozruchu mam malo pradu


Nie martw sie tym, nie bedziesz mial za malo pradu. W nowych samochodach jest taka funkcja ze zanim uruchomisz silnik nastepuje chwilowa odcinka od pozostalych odbiornikow pradu . (swiatla, radio itp). Sadze, ze w lancerze tez jest to tak rozwiazane.


W tej chwili tak nie jest - muszę to zmienić, ale nie wiem czy szpece z ASO w Gdyni to potrafią

piomic - 23-05-2009, 08:49

Co Wy tam macie w tych Miśkach namieszane? :shock:
Światła w ACC?
U mnie jest tak:

- Wyłącznik na OFF - światła zapalają się po uruchomieniu silnika. Świeci się deska i radio, nie świecą gałki. Jasność podświetlania reguluje się przy liczniku.

- Wyłącznik na ON - światła zapalają się kilka sekund po włączeniu stacyjki (nie ACC tylko zapłon, tak jak do jazdy) bez względu na to, czy uruchomię silnik. Gasną podczas pracy rozrusznika. Swieci się deska, radio i gałki. Jasność podświetlania reguluje się przy liczniku.

- Przełączenie wyłącznika świateł ON—OFF powoduje zgaszenie/zapalenie podświetlania gałek i nastawienie siły podświetlania deski na wartość wcześniej zapamiętaną dla tego trybu. Więc łopatologicznie: jeśli przy ON miałem podświetlanie na maxa to mi nie ściemnieje.

Proste?

Trik - 23-05-2009, 12:34

Temat wałkowany tu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31498
I działa jak opisałem w tamtym temacie. To u ciebie coś jest namieszane. :mrgreen:
Działa tryb do jazdy dziennej bez zbednego podświetlania czego kolwiek.

hubertk - 29-05-2009, 19:45

Witam,

ostatnio po dosyć krókiej (i łagodnej, silnik na dotarciu:)) jeździe zauważyłem, że przednie tarcze są bardzo gorące, wręcz parzą. Czy to nie jest niepokojące? Co będzie jak samochód zacznie naprawe dostawać w palnik? Do tej pory jeździłem Megane Coupe 1.6 i Passatem 2.0T i tarcze były gorące dopiero po naprawdę ostrej jeździe. NIe wiem, może to moje subiektywne wrażenie, ale czy tarcze nie wydają się wam za małe na 1,3-tonowy samochód?

krzychu - 29-05-2009, 19:53

Jak nie są dotarte to należy je delikatnie traktować (bardziej się nagrzewają). Po dotarciu (nawet 300-400km przebiegu) też należy uważać żeby po ostrym hamowaniu nie trzymać po zatrzymaniu hamulca tylko od razu odpuszczać. To dziwne że tarcze nie parzyły w poprzednich autach. To że tarcza jest gorąca jest w pełni normalne nawet bez ostrej jazdy. A jak chcesz dać w palnik już radzę szukać tarcz sportowych np. EBC Turbo Grove i sportowe klocki bo seryjne nie wytrzymają takiego traktowania będą po paru takich użyciach zwichrowane. Co prawda ponoć klocki macie już miększe niż w moim Lancerze (tam można było przy normalnej jeździe zwichrować tarcze), tarcze te same są wiec na pewno ostrego traktowania nie zniosą są mało odporne na temperaturę czy hartowanie. Szczególnie że macie autka około 100kg cięższe. Dla jasności hamulce na pewno nie są złe bo średnica jest chyba największa w klasie ale w Japonii się tyle nie hamuje co w europie przed co tarcze nie są super wytrzymałe....
piomic - 29-05-2009, 21:10

krzychu napisał/a:
w Japonii się tyle nie hamuje co w europie
Jak to nie?
Przecież Japonia jest mniejsza i bardziej "pokręcona", zanim się rozpędzisz to już morze — jak tu nie hamować? :wink:

krzychu - 29-05-2009, 21:23

Podobno też mają lepsze odwodnienie ulic przez co nie ma tam kałuż i tarcze się nie hartują przypadkowo... Ale fakt faktem często w japonskich wozach są problemy ze zwichrowaniem tarcz. W europejskich markach raczej się to nie zdarza.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group