To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V

gres - 26-10-2010, 09:33

heh mitsu_pl, wy to tam wszystko macie odcięte :D

No ale generalnie oto mi chodzilo - żeby zdjąć wężyk przy przepustnicy i oczywiście przepustnice czymś zaślepić. Wężyk pozostanie w EGR i teraz - ja myślałem żeby go zostawić luźno wypuszczonego ( tak tak wiem będzie mi śmierdzieć w kabinie - myślę że nie bardzo :P ) ale skoro mitsu_pl, pisze żeby go też zatkać to tak zrobię.

Frost - 28-10-2010, 22:15

CO BY OŻYWIĆ TROCHE TEMAT TO:

NA 99% W PONIEDZIAŁEK NASTĄPI ZAKUP 3000GT VR4 (wersja angielska) :twisted: :twisted: :twisted:

Strach pomysleć co to będzie jak zrobie swapa :twisted: :twisted: :twisted: no i zima, a będe musiał nauczyć się ogarniać 320KM na śniegu hahahaha

Chyba nie będzie na forum mocniejszego Gala E5xA ........ :D

Wszyc - 28-10-2010, 22:21

Frost napisał/a:
Chyba nie będzie na forum mocniejszego Gala E5xA ........ :D

A żebyś się kurka pewnego dnia nie zdziwił :D

Powodzenia :D

mc - 28-10-2010, 22:35

Widzę że wyścig zbrojeń się szykuje :biggrin:
Frost, mam nadzieję że w wszystko ładnie opiszesz i obfotografujesz przy swapie bo z chęcią wielką obejrzę i przeczytam. To samo zresztą tyczy się Wszyca.

I pomyśleć że mi się tylko marzy ogarnięcie tych 170 KM.
PS. Frost a czy starego silnika nie będziesz się chciał pozbyć może??

Frost - 28-10-2010, 22:40

mc, czy zrobie swapa czy nie, to na bank 2,5 doczeka sie remontu generalnego i potem pomyśle czy robić jeszcze jakiś projekt czy oddać w ręce któregoś z MM-ów. Innym projektem jest CA0 2,5V6 :D ale to sie okaże w praniu
mc - 28-10-2010, 22:48

Ach, tak myślałem że nie będziesz miał co z nim zrobić to ci pomogę i go przygarnę :p
Wszyc - 28-10-2010, 23:23

mc a co z Twoim jest źle niby? Ogarnij temat jest wiele pomocnych osób na forum co pomogą Ci zrobić cudo z tego co masz tylko kwestia tego by się dobrze zakręcić... Ja zaczynałem z niczym nawet nie wiedziałem gdzie jest termostat w tym aucie ale dzięki pomocy, wiedzy wielu osób teraz nie boję się nawet zabiegu przeszczepu napędu tylnego
mc - 24-11-2010, 21:44

Cisza tu straszna więc się pochwale że misiek przestał pierdzieć i
cały wydech sprawdzony i pospawane jedno małe miejsce które wydawało dziwne odgłosy i trochę mnie denerwowało.
I teraz aż za cicho w aucie.

gres - 25-11-2010, 11:29

ja się spodziewałem że frost coś napiszę bo miesiąc temu miał mieć 3000gt engine :P

Powoli się biało robi :D

mitsu_pl - 25-11-2010, 12:23

Frost to gdzieś zaginął bez słuchu... nie odzywa się od dłuższego czasu...
gres - 25-11-2010, 12:32

hm nie ogarnął 3000gt :P
mitsu_pl - 25-11-2010, 12:43

Może... ostatnio narzekał, że miśka rdza zżera, może siedzi dniami i nocami i walczy najpierw z rudą a później z resztą... ?
Miał też silnik robić...
Planów dużo, tylko o efektach nic nie wiadomo...

gres - 25-11-2010, 14:27

325 go zlało i się zamknął w sobie
Frost - 25-11-2010, 19:59

BUHAHAHA

Frost siedział przez 2a tyg na Filipinach i grzał dupe :D

Czym można ich pochwalić to, że jeźdżą tam tylko Evo, E3xA i E5xA :D brak Rekinów :D poza tym same toyoty.

3kGT nie kupiłem bo okazał sie złomem kompletnym nie wartym 1tys zł

Rdzy nie ogarniam bo za zimno na renowacje blacharki

Silnik będzie robiony pod choinkę :D tak zebym miał auto sprawne na śnieg, w końcu czekam cały rok na zime

gres, jeszcze żadne 325 nie złoiło Gala i predko nie złoi :D nie ta liga dla leniwych niemców

rosomak1983 - 25-11-2010, 20:47

Frost, a nasz Wszyc juz kupił silnik :wink: , chwalił sie ze niedlugo bedziesz wachał za nim spaliny :D :D :D :P :P :P :wink: :wink: :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group