Nasze Miśki - Mitsubishi Galant GTI E33 by Maretzky85
Hubeeert - 24-11-2011, 22:20
Maretzky85 napisał/a: | Wczoraj wieczorem zabiłem tarczę sprzęgła do końca - jedna sprężynka rozleciała się w kilka części i blokowała docisk - nie mogłem wysprzęglić dobrze.
3 z 6 sprężynek się połamały |
Sprzęgło w C53A Turbo ma dwie sprężynki i jest o 1,5 cm szersze niż to z 4G63...
Maretzky85 - 25-11-2011, 07:35
Hubeeert, 2 czy 4 ?
Jak dwie to jeszcze na oczy nie widziałem takiego :]
Hubeeert - 25-11-2011, 09:02
Dwie.
Oryginał Mitsu.
Maretzky85 - 13-12-2011, 20:50
No i zawitał w Galu komp z Evo V :>
Chwila nieuwagi i przejściówka kostkowa była zrobiona - zdziwiłem się jakie to łatwe było :}
I wszystko działa
rosomak1983 - 13-12-2011, 21:31
no no teraz tylko turbina 16g
m6riano - 13-12-2011, 21:35
Maretzky85 napisał/a: | Chwila nieuwagi i |
witamy na ciupagi...;-)
Maretzky85 - 13-12-2011, 22:22
rosomak1983 napisał/a: | turbina 16g |
Chętnie przyjmę
Bartek - 13-12-2011, 23:06
Maretzky85 napisał/a: | Evo V |
a mnie się wydawało, że z Galanta EA2 , tylko komp dostał zawartość flash'a z E5
Maretzky85 - 14-12-2011, 07:27
Bartek, skrót myślowy, nie chciałem się wdawać zbytnio w szczegóły, bo nie mam czasy na dłuższe wywody
Ale skoro już napisałeś, to w kwestii sprostowania - komp z EA2 z wsadem od evo V.
Jedyna rzecz to czy hardware wypluwa sygnały na solenoidy - a to będzie do sprawdzenia kiedyś ...
Maretzky85 - 21-12-2011, 08:07
Wygląda na to, że solenoidy działają. Przepływkę udało się w miarę sprawnie przeskalować, udało mi się nawet wgrać kilka modów
Launch control, no lift to shift, wywalanie check engine jak są stuki i jeszcze kilka ciekawych.
W poniedziałek pojechałem testować Gala. Trochę popiardywał, ale nic nie wskazywało na to co się może wydarzyć
Zabrałem Nabassu żeby zaprezentować jak teraz galant jeździ. Pojechał ładnie Ale w drodze powrotnej zatrzymujemy się przed światłami i jak w amerykańskich filmach - kłęby dymu spod maski. Zjechaliśmy na zielone (trawkę) i okazało się, że pękł górny wężyk od chłodnicy. Wężyk wymieniony, razem z płynem i wiatrakiem, który teraz o nic nie obciera (wiatrak klimy z EA).
Drugim razem jak się przejechałem to urwałem wydech tuż za pierwszym tłumikiem...
Muszę sobie załatwić porządne rury.
Niemniej jestem bardzo zadowolony, bo mam teraz pełną kontrolę nad mapami i modami i mogę wgrywać co chcę
Teraz zostało mi zrobić sobie jakąś zimową mapę, bo na tej nie da się jeździć
koszmarek - 21-12-2011, 08:11
Maretzky85 napisał/a: | i mogę wgrywać co chcę |
a wgrasz Kevina samego w Domu?
viader - 21-12-2011, 08:43
Kurde, muszę się wprosić na przejażdżkę Przy okazji, nie rozkminiłbyś jakiegoś fajnego kompa do eclipsa GS?
Misiek :) - 21-12-2011, 10:05
viader napisał/a: | Przy okazji, nie rozkminiłbyś jakiegoś fajnego kompa do eclipsa GS? |
Ja czekam na program do siebie. W kolejeczke proszę
Troche szkoda, że ciągle coś siada, ale przynajmniej nie nudzi Ci się
Mam nadzieję, że niedługo Twój TurboZłomek będzie jeździł niezawodnie i odstawiał wszystkie wieśwageny tdi
swinks_UK - 21-12-2011, 10:15
Maretzky85 napisał/a: | ... udało mi się nawet wgrać kilka modów
Launch control, no lift to shift, wywalanie check engine jak są stuki i jeszcze kilka ciekawych.
|
Hm.... brzmi jak mapy KS-Rom v.1.3 od Kennetha....
Marek na jakim chipie masz ecu?
Co do MAFu, te od vr4 mają ponoć największą skalę i łatwiej je adoptować do czegokolwiek.
viader - 21-12-2011, 11:16
Misiek napisał/a: | viader napisał/a:
Przy okazji, nie rozkminiłbyś jakiegoś fajnego kompa do eclipsa GS?
Ja czekam na program do siebie. W kolejeczke proszę |
Spoko mnie sie z niczym nie spieszy ale na przyszłość warto wiedzieć, poza tym mam ten sam silnik co Marek, więc będzie mu łatwiej ogarnąć
|
|
|