To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant GTI E33 by Maretzky85

Hubeeert - 24-11-2011, 22:20

Maretzky85 napisał/a:
Wczoraj wieczorem zabiłem tarczę sprzęgła do końca - jedna sprężynka rozleciała się w kilka części i blokowała docisk - nie mogłem wysprzęglić dobrze.
3 z 6 sprężynek się połamały

Sprzęgło w C53A Turbo ma dwie sprężynki i jest o 1,5 cm szersze niż to z 4G63...

Maretzky85 - 25-11-2011, 07:35

Hubeeert, 2 czy 4 ?
Jak dwie to jeszcze na oczy nie widziałem takiego :]

Hubeeert - 25-11-2011, 09:02

Dwie.
Oryginał Mitsu.

Maretzky85 - 13-12-2011, 20:50

No i zawitał w Galu komp z Evo V :>
Chwila nieuwagi i przejściówka kostkowa była zrobiona - zdziwiłem się jakie to łatwe było :}
I wszystko działa :D

rosomak1983 - 13-12-2011, 21:31

no no teraz tylko turbina 16g :wink:
m6riano - 13-12-2011, 21:35

Maretzky85 napisał/a:
Chwila nieuwagi i

witamy na ciupagi...;-)

Maretzky85 - 13-12-2011, 22:22

rosomak1983 napisał/a:
turbina 16g :wink:

Chętnie przyjmę :P

Bartek - 13-12-2011, 23:06

Maretzky85 napisał/a:
Evo V


a mnie się wydawało, że z Galanta EA2 :roll: :roll: :roll: , tylko komp dostał zawartość flash'a z E5

Maretzky85 - 14-12-2011, 07:27

Bartek, skrót myślowy, nie chciałem się wdawać zbytnio w szczegóły, bo nie mam czasy na dłuższe wywody :P
Ale skoro już napisałeś, to w kwestii sprostowania - komp z EA2 z wsadem od evo V.
Jedyna rzecz to czy hardware wypluwa sygnały na solenoidy - a to będzie do sprawdzenia kiedyś ... :P

Maretzky85 - 21-12-2011, 08:07

Wygląda na to, że solenoidy działają. Przepływkę udało się w miarę sprawnie przeskalować, udało mi się nawet wgrać kilka modów :D
Launch control, no lift to shift, wywalanie check engine jak są stuki i jeszcze kilka ciekawych.

W poniedziałek pojechałem testować Gala. Trochę popiardywał, ale nic nie wskazywało na to co się może wydarzyć :P

Zabrałem Nabassu żeby zaprezentować jak teraz galant jeździ. Pojechał ładnie :D Ale w drodze powrotnej zatrzymujemy się przed światłami i jak w amerykańskich filmach - kłęby dymu spod maski. Zjechaliśmy na zielone (trawkę) i okazało się, że pękł górny wężyk od chłodnicy. Wężyk wymieniony, razem z płynem i wiatrakiem, który teraz o nic nie obciera (wiatrak klimy z EA).
Drugim razem jak się przejechałem to urwałem wydech tuż za pierwszym tłumikiem...
Muszę sobie załatwić porządne rury.

Niemniej jestem bardzo zadowolony, bo mam teraz pełną kontrolę nad mapami i modami i mogę wgrywać co chcę :D

Teraz zostało mi zrobić sobie jakąś zimową mapę, bo na tej nie da się jeździć :P

koszmarek - 21-12-2011, 08:11

Maretzky85 napisał/a:
i mogę wgrywać co chcę


a wgrasz Kevina samego w Domu? :D

viader - 21-12-2011, 08:43

Kurde, muszę się wprosić na przejażdżkę :twisted: Przy okazji, nie rozkminiłbyś jakiegoś fajnego kompa do eclipsa GS? :P
Misiek :) - 21-12-2011, 10:05

viader napisał/a:
Przy okazji, nie rozkminiłbyś jakiegoś fajnego kompa do eclipsa GS?

Ja czekam na program do siebie. W kolejeczke proszę :P

Troche szkoda, że ciągle coś siada, ale przynajmniej nie nudzi Ci się :P
Mam nadzieję, że niedługo Twój TurboZłomek będzie jeździł niezawodnie i odstawiał wszystkie wieśwageny tdi

swinks_UK - 21-12-2011, 10:15

Maretzky85 napisał/a:
... udało mi się nawet wgrać kilka modów :D
Launch control, no lift to shift, wywalanie check engine jak są stuki i jeszcze kilka ciekawych.

Hm.... brzmi jak mapy KS-Rom v.1.3 od Kennetha.... :mrgreen:
Marek na jakim chipie masz ecu?

Co do MAFu, te od vr4 mają ponoć największą skalę i łatwiej je adoptować do czegokolwiek.

viader - 21-12-2011, 11:16

Misiek :) napisał/a:
viader napisał/a:
Przy okazji, nie rozkminiłbyś jakiegoś fajnego kompa do eclipsa GS?

Ja czekam na program do siebie. W kolejeczke proszę


Spoko mnie sie z niczym nie spieszy ale na przyszłość warto wiedzieć, poza tym mam ten sam silnik co Marek, więc będzie mu łatwiej ogarnąć :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group