To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jeden z ostatnich diesli na forum i towarzysząca mu colcinka

Andrew - 19-08-2011, 20:26

Dziś założyłem świece:

Jutro pomiary się zrobi, czy wszystko gra jak w manualu.

Niestety jedna zła wiadomość: dmuchnęło znowu uszczelkę pod głowicą w colcie, poszedł płyn w wydech :evil:
Teraz pytanie czy robić uszczelkę czy szukać silnika?
Ostatnio robiona była w tamtym roku w kwietniu i coś musi być nie tak skoro siada po roku, a colt naprawdę teraz mało jeździ...

Co poradzicie?

jacek11 - 19-08-2011, 22:25

Może wkradł się błąd podczas składania?
Andrew - 19-08-2011, 22:27

jacek11 napisał/a:
Może wkradł się błąd podczas składania?

Nie sądzę, rok temu była składana, rok wcześniej olej puścił, wychodzi na to, że za duże ciśnienie panuje, i uszczelka po pewnym czasie puszcza. Nie wiem czy jeszcze raz robić ją czy kupić drugi silnik :roll:

matunio20 - 19-08-2011, 22:33

andrew84, może coś mocniejszego?
Andrew - 19-08-2011, 22:33

Nie mam na to kasy, buduje dom :wink:
mkm - 19-08-2011, 22:35

andrew84 napisał/a:
Nie wiem czy jeszcze raz robić ją czy kupić drugi silnik :roll:

A wiesz co kupisz?
Ja bym na Twoim miejscu jeszcze raz zmienił – zwłaszcza, że puściła w innym miejscu, więc jacek11, może mieć rację.

a jak inny silnik to może pora na 1.6? :wink:

Andrew - 19-08-2011, 22:38

Nie wiem sam, jak już to trzeba dać do planowania+nowe szpilki+uszczelka elring.
A co może być przyczyną zamulenia? Zapchany kat?
mkm napisał/a:
A wiesz co kupisz?

Jak już to szukałbym w gronie MM :wink:
Cytat:
a jak inny silnik to może pora na 1.6? :wink:

Ile to zachodu?

jacek11 - 19-08-2011, 22:39

Zdejmij głowicę,i sprawdź gdzie się przepaliła.sprawdź blok i głowicę w tym miejscu.będziesz miał wiedzę co się dzieje.jeśli blok jest ok.to planuj głowicę,kupuj dobrą uszczelkę,i składaj.nie wiem jak tam jest ze śrubami,ale pewnie też bedziesz musiał je wymienić.
powinno być ok.

Andrew - 19-08-2011, 22:42

Jutro jadę do mechanika galem, to pogadamy co i jak.
Może się jeszcze raz zrobi...

mkm - 19-08-2011, 23:01

Trochę zachodu by było :wink: , ale jak już i tak bawiłbyś się w wymianę to ja bym sie skusił :mrgreen:
Póki co pogadaj z mechanikiem, bo jak nie chcesz zbyt dużo wydać to ponowna wymiana uszczelki jest chyba najrozsądniejsza :wink:

robertdg - 20-08-2011, 08:27

Trzeba dobrze sprawdzić blok, jak się okażę, że krzywy, to szkoda czyjegoś czas, lepiej wrzucić drugio silnik
Kamil_Ziomek - 20-08-2011, 13:35

Blok też można splanować jeśli nie jest bardzo krzywy.
matunio20 - 20-08-2011, 14:26

Kamil_Ziomek, ale to juz większe koszta, bo szlif bloku wymagany.
robertdg - 20-08-2011, 16:17

Tak tylko koszty przygotowania bloku do szlifu oraz znalezienie dobrego fachowca co prawidłowo to zrobi to druga sprawa, równie dobrze można trafić taki silnik z angola który miał np skrzynie automatyczna i będzie śmigał aż miło, w cenie nie przekraczającej kosztu remontu obecnego silnika.
Andrew - 20-08-2011, 19:39

Więc tak, co do colta decyzja padła taka, że robimy uszczelkę jeszcze raz, nowe szpilki i czas pokaże...

A w galu napięcie na świece idzie 10V więc wszystko w normie :wink:
Uszczelkę w colcie się zrobi po zlocie :biggrin:

Co do szlifowania bloku, gra nie warta świeczki, taniej wyjdzie jakiegoś rozbitka na części kupić.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group