To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

wilukce - 30-05-2011, 16:51

Jaka może być przyczyna, że na wolnych obrotach czasami przełącza się na Pb? Zwłaszcza na niedogrzanym silniku.
mar111cin - 30-05-2011, 17:43

błędy jakieś wyskakują ?
obstawiałbym albo trefny gaz, wysoko ustawioną temperaturę przełączania lub zabrudzone wtryskiwacze.

jaker - 30-05-2011, 18:24

wilukce, mi na niskich obrotach też potrafi na benzyne wywalać jak stoję w korku, a mam ustawiona temp. przełączania wysoko bo na 50 stopni, więc może masz to samo.
KaWu - 30-05-2011, 23:15

jaker napisał/a:
mi na niskich obrotach też potrafi na benzyne wywalać jak stoję w korku, a mam ustawiona temp. przełączania wysoko bo na 50 stopni,


Przeciez w korku gaz sie grzeje a nie chlodzi :)
Zalaczenie pierwsze jest przy ustawionej temperaturze. Potem juz podczas jazdy np. non stop 140km/h przez 100km i temp. gazu np. moze spasc do 20°C i nie powinno przelaczyc na Pb mimo, ze masz ustawione 50°C. Dlatego to raczej nie ma związku.

wilukce, i jaker, a nie macie czasem wtryskiwaczy Valtek 30 :?: One ponizej czasu wtrysku 3ms sie nie nadaja i moga wlasnie cos takiego spowodowac co sie u was dzieje.
Albo wtryskiwacze sa rozkalibrowane itd.

mar111cin - 31-05-2011, 00:48

Kawu, nie wiem jak przy innych reduktorach (ale powinno być tak samo jak w Prinsie). Jednak mogę pójść o zakład że w galancie przy staniu w korku temperatura gazu spadnie. Natomiast przy bucie wzrośnie. Sprawdziłem to ostatnio, też się mocno zdziwiłem. Pisałem o tym stronę, albo dwie wcześniej. Widać galant ma taki układ chłodzenia że pracuje jak mała kotłownia zdolna ogrzać domek jednorodzinny :lol: Dodam że na forumlpg wyczytałem o kilku takich przypadkach, jednym z nich był jeep grand cherokee 5.9 V8, mówili o dobrym przeplywie przez reduktor.
Zhan - 31-05-2011, 10:05

Witam,

Mam prośbę, czy ktoś z użytkowników Staga, posiadających interfejs mógłby mi podesłać zapis oscyloskopu z jazdy?

Owczar - 31-05-2011, 13:21

Panowie, ma ktoś u siebie wtryski HANY? Jaki kolor wybrać do 2,5?

Czy w reduktorze magic 3 warto wypuścić dwa przewody z osobnymi filtrami w fazie lotnej?

Zhan - 31-05-2011, 16:33

Owczar napisał/a:
Czy w reduktorze magic 3 warto wypuścić dwa przewody z osobnymi filtrami w fazie lotnej?


Nie boisz się go zakładać?

Owczar - 31-05-2011, 16:41

Zhan, jest coś o czym powinienem wiedzieć? :) Zhan, a Ty masz LPG? Jeśli tak to jaki reduktor i jak się spisuje?
Zhan - 31-05-2011, 17:02

Owczar, Magic ma bardzo nadwyrężoną opinię, podobno częste są przypadki przedostawania się w nim gazu do układu chłodzenia silnika. Ja mam Scorpiona ST, na początku byłem z niego zadowolony, teraz troche denerwuje mnie jego częstą przypadłość czyli pływanie ciśnienia. Ogólnie mam zamiar go wymienić ale nie jestem jeszcze zdecydowany na co ;-)
Owczar - 31-05-2011, 17:06

No właśnie poczytałem o nim i rzeczywiście ryzykowna sprawa. Myślałem na reduktorem skorpion GT, ale też różne opinie są. To w końcu na jaki sie zdecydować?

Chcę zrobić z zapasem.
Wielozawór na 8mm, rurka 8mm i dobrze jeśli reduktor będzie miał wejście na 8mm i dwa wyjścia 12mm w fazie lotnej.

Zhan - 31-05-2011, 17:11

Owczar, powiem Ci tak, ja pewnie się zdecyduję na Scorpiona GT albo na Niko-300. Ogólnie miałem jeszcze KME Silver i byłem z niego zadowolony bardzo, tylko trochę nie wyrabiał wydajnościowo ale był bezproblemowy i bezawaryjny. Jak chcesz z zapasem to zamontuj dwa słabsze reduktory, ja też tak miałem zrobić ale jako, że na ogół jeżdzę spokojnie a po drugie ciągle brakuje czasu to zrezygnowałem z tej opcji. Będziesz zakładał sam czy u gazownika?
Owczar - 31-05-2011, 17:15

Też myślałem nad dwoma reduktorami, ale wydaje mi się, że przy tej mocy to będzie lekka przesada, a potem szukanie miejsca na nie... Muszę jeszcze gdzieś webasto upchnąć. ;)

Tak w ogólę, to gdzie masz reduktor u siebie?

[ Dodano: 31-05-2011, 17:19 ]
Mnie kusi ten magic.

Cytat z forum LPG:
Kod:
W skali od 1 do 10:---------------------- Magic 3 ----GT-----Gold

1. Wydajność ( atmosferyczne )--------------7 ----8-----8
2. Wydajność ( doładowane )-----------------6 ----8-----7
3. Termika ( pełna moc )------------------------9 ----7------2
4. Termika ( przegrzewanie gazu )-----------5 ----7-----6
5. Przerosty ciśnienia---------------------------8 ----6-----3
6. Podatność na brud---------------------------4 ----4-----6
7. Jakość wykonania----------------------------7 ---- 4-----5
8. Zakres regulacji ciśnienia-------------------5 ----7-----7


Wydajność termiczna będzie dla mnie ważna bo lubię czasem przycisnąć na autostradzie.

Tylko się zastanawiam jak się kończy puszczenia gazu w układ chłodzenia... Czy awarią silnika także. Teoretycznie może, ale w praktyce...?

Zhan - 31-05-2011, 17:24



Uploaded with ImageShack.us

mar111cin - 31-05-2011, 17:24

Jeżeli nie żałujesz na to gotówki to podobno dobre są IG1 , ale to koszt rzędu 700zł. Możesz też wziąć Prinsa, wydajność sprawdzona i problemów nie ma (gorzej z tym że trzeba go czyścić jak jest brudny gaz).
Jeżeli nie musi być nowy to używane pewnie w dobrej cenie dostaniesz na allegro. Nowy zestaw naprawczy i lepszych reduktorów nie znajdziesz :)

[ Dodano: 31-05-2011, 17:28 ]
Zhan wiesz co, nie chcę być pesymistyczny itp. ale bałbym się tak założyć reduktor, bo co jak przypadkowo będziesz miał z czymś zbyt bliskie spotkanie? Reduktor pewne że dostanie, do tego akumulator blisko, może zaiskrzyć :/ Jak dla mnie ryzykowne rozwiązanie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group